Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construirea de locuinte sociale in Cartierul Florilor, zona DN 73B.


Detaliu pentru invitatia numarul 357493
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Orasului ghimbav
Numar invitatie: 357493/13.02.2014
Denumire contract: Construirea de locuinte sociale in Cartierul Florilor, zona DN 73B.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Orasului ghimbavCod fiscal: 4801362, Adresa: Str.Lunga, nr.69, , Ghimbav, Telefon: 0268/258006, 0268/506604, Fax: 0268/258355
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Lunga, nr.69, , Ghimbav, Romania, cod postal: 507075, telefon: +40 268258006, fax: +40 268258355, persoana de contact: Sanda Vladau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Lunga, nr.69, , Ghimbav, Romania, cod postal: 507075, telefon: +40 268258006, fax: +40 268258355, persoana de contact: Sanda Vladau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construirea de locuinte sociale in Cartierul Florilor, zona DN 73B.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construirea unui ansamblu de 3 tronsoane de locuinte sociale pentru orasul Ghimbav amplasat pe teren apartinand orasului Ghimbav, situat in zona DN 73B Ghimbav, Judetul Brasov. In zona exista retele de energie electrica, apa, canalizare si gaz metan. Fiecare tronson adaposteste un numar de 15 apartamente, la care se adauga spatii anexe la demisol. Regimul de inaltime este D+P+3E.Valoarea estimata a lucrarilor C+M este de 7.483.665 lei fara TVA, la care se adauga cheltuieli diverse si neprevazute in procent de 10% si in valoare de 748.366, 50 lei. Valoarea estimata totala supusa prezentei proceduri de achizitie publica este de 8.232.031, 50 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45211340-4 - Lucrari de constructii de imobile colective (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 232, 031.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de149.000 lei se va constitui conform art.86 alin.1 din HGR nr.925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine o suma conform art. 278ยน, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru garantiile de participare constituite in alta moneda se va lua in calcul cursul de schimb BNR comunicat din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile sau din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR recomandabil din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile sau din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Restituirea se va face conform art.87 si art.88 din HG 925/2006 si 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
In procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., in conformitate cu prevederile art.89 alin.(2) din HGR 952/2006. Se poate constitui in oricare din formele de la art.90 alin. (1)-(3) din HGR nr.925/2006.In cazul retinerilor succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatea Contractanta. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Restituirea se va face conform art.92, alin.4 din HGR nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 12A ;Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 12 B;Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale si din care sa reiesa ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor atasa in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, din care sa reiese ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 12C ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta . Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 12D ;Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 4 ;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie /organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, exceptie facand documentele intocmite/emise de catre ofertant, care se depun in original.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Toma Dorel (primar), Horgos Vasile (viceprimar), Szinatovici Dan (secretar), Geogean Ana Alina (contabil sef), Firastrau Liviu Nicolae ( arhitect sef), Vladau Sanda (inspector achizitii publice) si consilierii locali : Axinte Simion, Avram Andrei Miluta, Cernea Cristian, Cernea Gheorghe, Chirila Marian, Coltea Gabriela, Flueras Marian, Neagoe Mihai, Popelea Ionel, Parascan Marius, Rusea Constantin, Toader Rausch Adrian, Vecinu Daniel, Vornicu Sorin. Cerinta 1Persoane juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: - are autorizate activitatile ce fac obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: lucrari de constructii a cladirilor, lucrari de instalatii electrice, termice si sanitare pentru constructii, conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare;Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula.b. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Pentru executia lucrarilor de instalatii electrice de joasa tensiune si montaj aparataj si echipamente electrice din cadrul investitiei, ofertantul trebuie sa detina atestat ANRE tip Be conform art. 2 coroborat cu art. 11 litera a) din Anexa la Ordinul ANRE nr. 23/2013.Cerinta 2Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) operatorul economic este autorizat, in conditiile legislatiei statului in care isi are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii respectiv lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii generale din care sa reiesa cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani (2011, 2012 si 2013) ? minim 14.900.000 lei.Persoanele juridice romane vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale aferente ultimilor trei ani fiscali (bilant contabil/ alte documente justificative) inregistrate potrivit legii, in masura in care informatiile solicitate sunt disponibile. AC va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care le considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului. Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in alta valuta se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducerecertificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind situatia economica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 5. Tert sustinatorIn cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si/sau prof. se demonstreaza de catre op. ec. prin invocarea sustinerii de catre o alta pers., indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers. respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute la art. 11^1 din H.G. nr.925/2006.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din OUG nr 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a contractul de achizitie publica., 4. Informatii privind subcontractantii si asociatii.Ofertantii asociati/subcontractanti vor prezentadeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 5, semnata de reprezentantul legal, stampilata si datata.Ofertantul va completa si va semna formularul 12 cu subcontractantii si specializarea acestora.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritateacontractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Nota: -Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor deimplicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea ropunerii tehnice sau financiare initiale., 3. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Executantul trebuie sa dispuna de: -Un Sef santier ? inginer /subinginer constructor, cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
-Responsabili tehnici cu executia (RTE) atestati de catrea) MDRT in domeniul constructiilor civile conform art. 14 alin (2) din Legea nr. 10/1995 si art. 21 din HG nr. 925/1995, pentru domeniul I ? constructii civile si domeniul IX ? constructii edilitare (instalatii termice si sanitare pentru constructii), b) ANRE in domeniul instalatii electrice conform Ordin nr. 11/2013, art. 1 alin. (3), art. 6 alin. (2);
-un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor -cu atestat/decizie interna cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
-un responsabil SSM ? responsabil cu sanatatesi securitatea in munca cu atestat SSM, cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
-un responsabil de mediu, cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similarPt fiecare spec. nom. se vor atasa: i) Copii lizibile cu mentiunea ?cf cu originalul? dupa dipl, adev, autoriz, atestatele, legitimatiile sau certif, necesare pentru dovedirea calificarilor necesare.ii) Pt pers desemnat pt derularea contractului se vor prezenta CV-uri semnate in orig continand inf necesare pentru demonstrarea cerintelor minime.AC isi rezerva dreptul de a solicita doc. care sa probeze exp similara a pers cheie cum ar fi recomandari de la beneficarii anteriori, fisa postului, contract individual de munca din care sa reiese ca a indeplinit activitatea pentru care a fost inclus in cadrul proiectului, etc.Prezentare form 12 I Decl privind efectivele medii anuale ale pers ang si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniSe vor vor prezenta Declaratii de disp pe perioada lucrarilor din partea pers cheiePentru RTE este suficienta prezentarea autorizatiei/legitimatiei., 2. Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat/subcontractantii dupa caz, trebuie sa dispuna de: 1. Excavator ? 1buc2. Buldoexcavator ? 1 buc3.Autobasculanta ? 1 buc4. Autobetoniera (transportul betoanelor de la statie la locul de punere in opera) ? 1 buc5. Pompa beton ? 1 buc6. Laborator de incercari gradul II de autorizare pentru categoria B (betoane) ? 1 buc (Acesta se solicita deoarece etapele de control a calitatii lucrarilor vor impune prezentarea de buletine de incercari. Acestea se vor prezenta la momentul fazelor determinante in executia lucrarilor. Deoarece aceste faze determinante trebuie vizate de catre Inspectoratul de Stat in Constructii, se dispune necesitatea ca laboaratoarele de incercari sa fie autorizate, Inspectoratele de Stat in Constructii neacceptand buletine de incercare care nu sunt eliberate de laboratoare autorizate conform Legii calitatii in Constructii, Legea 10/1995).Se vor prezenta obligatoriu: -documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate;proprietate/chirie/leasing /angajament/ sau orice altfel de documunte)Pentru echip. proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate.Pentru echip. inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere sau documentele din care sa reiese dreptul de folosinta sau proprietate, 1. Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare in valoare cumulata de minim 7.400.000 lei exclusiv TVA, in cadrul a minim un contract / maxim doua, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus. 2. Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent pentru domeniul/domeniile contractului ce se va incheia, 1. Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 / 2005 sau echivalent pentru domeniul/domeniile contractului ce se va incheia.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.02.2014 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer