Achizitie publica - Construirea gradinitei de copii cu program prelungit si casei comunitara din Ciutac-sat, comuna Remetea, judetul Harghita
Detaliu pentru invitatia numarul 328583
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328583/01.06.2012
Denumire contract: Construirea gradinitei de copii cu program prelungit si casei comunitara din Ciutac-sat, comuna Remetea, judetul Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA REMETEACod fiscal: 4367655, Adresa: P-TA CSERES TIBOR NR.10, Remetea, Telefon: 0266352101, Fax: 0266352102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CSERES TIBOR NR.10, Remetea, Romania, cod postal: 537250, telefon: +40 266352101, fax: +40 266352102, persoana de contact: ELEMÉR LACZKO;-ALBERT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-TA CSERES TIBOR NR.10, Comuna Remetea, Jud. Harghita, Romania, cod postal: 537250, telefon: +40 266352101, fax: +40 266352102, persoana de contact: ELEMÉR LACZKO;-ALBERT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construirea gradinitei de copii cu program prelungit si casei comunitara din Ciutac-sat, comuna Remetea, judetul Harghita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie pentru realizarea unei constructii care va deservi doua functiuni distincte: 1) o gradinita de copii avand 2 grupe cu program prelungit si 3 grupe cu program normal si 2) un centru comunitar, cu 160 locuri.
II.1.6) CPV: 45211350-7 - Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 269, 333 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare - 65.000 RON se constituie conf. art.86 din HG nr. 925/2006, art. 43^1 si 278^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin: 1.Scrisoare de garantie emisa de o banca sau societate de asigurari (Formular 15) sau orice mijloc de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, in original2.Virament bancar in contul RO28TREZ3535006XXX001336 al Comunei Remetea, Trezoreria Gheorgheni. Prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind sprijinirea IMM sunt aplicabile. In acest caz, ofertantii(precum si asociatii) au obligatia de a atasa Formularul nr. 16 (Declaratie IMM) completat. Termenul de valabilitate este minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Orice oferta garantata pe o perioada mai scurta va fi respinsa. Garantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti. Garantia de participare se retine, daca: a) Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia.b) Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a oferteisi oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.c)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. d) In cazul depunerii unei contestatii la CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia respectiva. Garantia de participare aferenta ofertei castigatoare se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie, iar cea aferenta ofertelor necastigatoare dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Documentele garantiei de participare se vor atasa in afara coletului de oferta pentru a putea fi verificabile inainte de deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Este 5% din valoarea fara TVA a contractului atribuit.Se constituie prin: -Un instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara sau de o societate de asigurari(art.90, HGnr.925/2006) sau prin scrisoare de garantie (Formular nr.17)-Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale: in acest caz se vor respecta prevederile HG nr.1045/2011.Contractantul deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la o unitate a Trezoreriei statului la care depune suma initiala de minim 0, 5%din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat si despre destinatia lui. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform art.92, alin.4, HG nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1. Completare formular specific situatiei personale a ofertantului: Completare si semnare FORMULAR1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat.Cerinta nr.2 Neincadrarea in cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006: Completare si semnare FORMULAR 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentare: - Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa indeplinirea datoriilor fata de bugetul general consolidat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele cu luarea in considerare a prevederilor art.9 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.509/2011- Certificat privind taxele si impozitele locale din care sa reiasa indeplinirea datoriilor fata de bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele cu luarea in considerare a prevederilor art.9 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.509/2011In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat.Inregistrarea de datoriirestantescadente catre bugetul general consolidat sau bugetul local atrage respingerea ofertei. Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata a acestora.Cerinta nr. 3 Evitarea conflictului de interese: Completare si semnare FORMULAR 3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia va fi prezentata si de catre eventualii subcontractanti.Persoane cu functii de deciziedin cadrul autoritatii contractante: Laczko; - Albert Elemer, primar, Roman Balint, secretar, membrii comisiei de evaluare: Bakos Edit, contabil-sef, Bakos Szabolcs, consilierul primarului, Nagy Eniko, responsabil achizitie. In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat .Incadrarea oricaruia dintre asociati sau sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului. Cerinta nr. 4.Participarea cu oferta independenta. Participarea cu oferta independenta: Completare si semnare FORMULAR 4 Prezentarea certificatului de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinuluipresedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat.Cerinta nr. 5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Completare Formular nr. 5.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti.Atentie!Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant subcontractant.Se solicita de la ofertanti prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010. Obiectul de activitate corespunzator obiectului procedurii: Certificat constatator emis de ORC (cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertei) , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operata in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENal ofertentului din certificatul constatator emis de ORC(Lucrari de constructii civile).Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??.De la ofertantul clasat pe locul I, inaintea comunicarii rezultatului se va solicita prezentarea documentului in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele straine, document echivalent din care sa rezulte apartenenta din punct de vedere profesional si obiectul activitatii identic cu obiectul contractului, insotite de traduceri autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 6.500.000lei (din activitatea de constructii).-- prezentarea bilanturilor contabile si conturilor de profit si pierdere pentru ultimii 3 ani, in temeiul art. 185 alin. 1 lit. b) din O.U.G, 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? obligatoriu.2. Declaratie pe propria raspundere privind angajamentul ofertantului pentru sustinerea financiara a lucrarii invaloare de 654.000 lei reprezentand 20% din valoarea estimata a contractului, pe o perioada de 6 luni. In caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara profesionala a ofertantului: Declaratia privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? socotiti de la data stabilita pentru depunerea ofertelor care sa contina un contract similar ca natura si complexitate, in valoare de minim 3.000.000 lei.Nivelul minim impus al experientei similare poate fi indeplinit si prin cumularea a cel mult 2 contracte cu obiect similar.In caz de depunere a ofertei de catre un grup de operatori economici cerinta se va indeplini prin luarea in considerarea a resurselor tuturor membrilor grupului., 2.Capacitate profesionala-Informatii priv.personalul de specialitate.Cerinte minime: - sef santier cu diploma de inginer cu studii superioare de lunga durata, in spec.de constructii civile, experienta prof.in domeniu min.3ani, doveditaprin participarea la cel putin un proiect similar.- Responsabil tehnic cu executia, atestat de MDRL pt domeniul corepunzator obiectului supus procedurii(grupa I1- ing.resp.PT.lucrari de instalatii)studii de lunga durata in spec.de instalatii pt.constructii si experienta min.3 ani in specialitate.- 1 inginer responsabil pentru lucrarile de instalatii, cu studii de lunga durata in spec.de instalatii pentru constructii si experienta min.3 ani in spec.- 1 inginer responsabil pentru instalatii electrice cu autorizatie ANRE pentru instalatii electrice interioare.- Responsabil cu controlul calitatii numit de conducatorul operatorului economic, studii de lunga durata din domeniu sau dovezi care sa ateste participarea intr-un proiect similar avand functia identica, 3.Capacitate tehnica privind dotarea cu utilaje si echipamenteSe prezinta declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariSe solicita ca operatorul economic sa detina in proprietate / inchiriere sau prin orice alte metodede punere la dispozitieun nivel minim de utilaje si echipamentele tehnice necesare si corespunzatoare tipului de lucrare, astfel incat sa permita realizarea lucrarilor la un nivel de calitate ridicat si in timp optim avand in vedere specificul activitatii, ?i anume: excavator pe pneuri, buldoexcavator, incarcator frontal, macara pe pneuri, autobasculante, statie de betoane, autobetoniere, vibrator de beton, atelier armaturi otel beton, laborator pt. incercari.In caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ., 4.Informatii privind asociatii (daca este cazul), 5.Informatii privind subcontractantii(daca este cazul), 6.Informatii privind sustinerea tehnica sau financiara (daca este cazul) 1.Certificarea calitatii lucrarilorIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se indeplineste individual de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Se solicita prezentarea Certificatului de atestare ISO 9001 sau document echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene privind managmentul calitatii in constructii, valabil la data deschiderii ofertelor, pentru lucrari de constructii civile.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se prezinta de catre fiecare asociat.Se va prezentain copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??., 2.Certificat SR EN ISO 14001 care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al protectiei mediului in cadrul activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, valabil la data deschiderii ofertelor.NotaIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se prezinta de catre fiecare asociat.. Se va prezenta o copie lizibila a documentelor mentionate sau echivalentul acestora emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene in domeniul contractului, care trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Copiile vor fi stampilate si semnate de ofertant si vor avea mentiunea ?Conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara. P(n) =(Pretminx70)/ Pret(n)
Perioada de garantie a lucrarii exprimat in luni
15
Descriere: Oferta analizata /Ofertacu perioadade garantie cea mai lunga x punctaj maxim.Ofertele cu perioada de garantie sub 24 luni vor fi respinse ca neconforme, cele cu perioada de garantie intre 2 ani si 6 anise puncteaza conform celor indicate anterior. Ofertele cu perioada de garantie mai lunga de 6 ani nu se puncteaza suplimentar.Perioada de garantie se va exprima in luni de la data intocmirii procesului ? verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
Durata de executie
15
Descriere: Pn = (durata minima / durata(n)) x5 puncte.a)Pentru cea mai scurta durata de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 15 puncte;b) pentru o alta durata decat cea prevazut la lit. a), se acorda astfel: Durata minima este de 12 luni.Durata maxima este de 24 luni.Nota: Durata mai mare nu se accepta, iar durata mai mica de 12 luni nu se puncteaza suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De la SEAP find ata?ata prezentei invitatie de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2012 18:51