Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construirea unui camin cultural in sat Stenea, comuna Seica Mare


Detaliu pentru invitatia numarul 321992
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SEICA MARE (CONSILIUL LOCAL SEICA MARE)
Numar invitatie: 321992/16.03.2012
Denumire contract: Construirea unui camin cultural in sat Stenea, comuna Seica Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SEICA MARE (CONSILIUL LOCAL SEICA MARE)Cod fiscal: 4241052, Adresa: SOSEAUA SIBIULUI 415, SEICA MARE, JUDETUL SIBIU, seica Mare, Telefon: 0269853989, Fax: 0269853989
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA SIBIULUI 415, SEICA MARE, JUDETUL SIBIU, seica Mare, Romania, cod postal: 557245, telefon: +40 269853989, fax: +40 269853989, persoana de contact: ANISOARA CAZILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei SEICA MARE, SOSEAUA SIBIULUI nr. 415, JUDETUL SIBIU,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construirea unui camin cultural in sat Stenea, comuna Seica Mare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construirea unui Camin Cultural, pentru 89 locuitori in sat STENEA, comuna Seica Mare
II.1.6) CPV: 45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 291, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 5.834 lei reprezentand2% din valoarea estimata a contractului.In baza Legea nr.346/2004 pentru I.M.M. valoarea garantiei de participare este de 50% din cuantumul garantiei de participare.Cerinta obligatorie: in cazul I.M.M. grantia de participare va fi insotita de Declaratia pe propie raspundere ca societatea se incadreaza in cadrul I.M.M.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se poate constitui: - garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari (formularului nr.7 din sectiunea formulare) sau- ordin de plata in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, sau la caseria auroritatii contractante ;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse .Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la terminarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteiIn cazul depunerii de catre ofertant/ofertanti a unei eventuale contestatii iar contestatia va fi respinsa de catre CNSC ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma de 2.917, 00 lei , in conformitate cu art. 278^1 din OUG-34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE :10% din valoarea contractului. GBE se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari(formular nr. 8), sau GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate in proportie de 10% din valoarea facturii.contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, laTrezoreria Medias. Suma initiala care se depune de catre contractantnu trebuie sa fie mai mica decat 0, 5% din pretul contractului. AC va instiinta contractantul de varsamantul efectuat, precum si de destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Durata GBE este valabila pe toata durata contractului, contractul considerandu-se incheiat dupa semnarea procesului verbal de receptie a lucrarii. Semnatarul contractului are obligatia sa prelungeasca valabilitatea scrisorii de garantie cel putin cu durata de prelungire a valabilitatii contractului.pentru I.M.M. valoarea GBE este de 50% din cuantumul GBE
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentarea declaratiei de eligibilitate conform formularului nr.1 din sectiunea formulare.Neincadrarea in prevederile art. 181din OUG-34/2006-completarea formularului nr. 2 din sectiunea formulare; pentru sustinerea declaratiei ofertantii vor prezenta: certificat de atestare fiscala prezentat in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, privind plata impozitelor catre bugetul de stat, certificat de plata a taxelor si impozitelor locale prezentat in original/copie legalizata/copie conform cu originalul care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, se accepta si ofertanti cu datorii esalonate conform legii;Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 din sectiunea formulare.Se va prezenta CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul 13 din sectiunea formulare .DECLARATIE privind respectarea prevederilor art.69 indice 1din OUG-34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr.14 din sectiunea formulare .persoanele implicate in procesul derularii procedurii de achizitie sunt: Susa Nicolae-primar, Benchea Florin-viceprimar, Cazila Anisoara-inspector, Sancelean Mioara -inspector, Coman Vasile -secretarIn cazul unei asocieri aceste conditii trebuiesc indeplinite de toti membri asocierii. Ofertantii(persoanejuridice/fizice romane) trebuie sa fie inregistrati intr-una dintre formele de inregistrare din Romania-Prezentarea in original sau copie a Certificatului Constatator emis de catre Oficiul Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate lucrari care fac obiectul procedurii (principal sau secundar) , emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri aceste conditii trebuiesc indeplinite de toti membri asocierii. In cazul prezentarii copiei certificatului constatator, conform cu originalul, auroritatea contractanta va solicita in cazul in care oferta este castigatoare prezentarea acestuia in original sau copie legalizataOfertantii(persoanejuridice/fizice straine) trebuie sa fie inregistrati intr-una dintre formele de inregistrare din tara de origine.-Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere legalizata)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima de calificare ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 anisa fie mai mare de 580.000 lei (Cursul mediu anual la care se calculeaza cifra medie de afaceri globala este conform cursului de schimb al BNR din anii pentru care se declara cifra de afaceri (http: //www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul a executat cel putin o lucrare de constructie similara cu obiectul procedurii a carei valoare sau mai multe lucrari similare a caror valoare cumulata este de minim: 291.000 lei., Ofertantul are incadrat personal de specialitate (responsabil tehnic cu executia, responsabil cu controlul calitatii, sef de santier) si personal tehnic pentru indeplinirea contractului. Ofertantul are implementat un management al calitatii conform standard nr.9001 sau echivalent, Ofertantul are implementat un standard de protectie a mediului conform standardului nr. 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul Primariei comunei Seica Mare, SOSEAUA SIBIULUI nr. 415, JUDETUL SIBIU,
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 17:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer