Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Construirea unui centru medical la nivelul orasului Magurele pentru acoperirea serviciilor sanitare ale populatiei?


Detaliu pentru invitatia numarul 337186
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL MAGURELE
Numar invitatie: 337186/11.10.2012
Denumire contract: ?Construirea unui centru medical la nivelul orasului Magurele pentru acoperirea serviciilor sanitare ale populatiei?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL MAGURELECod fiscal: 4364500, Adresa: STR. BUCURESTI NR.21, MAGURELE, Magurele, Telefon: +40 4574125/4574091, Fax: +40 4574165
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. Calugareni nr. 4, MAGURELE, Magurele, Romania, cod postal: 077125, telefon: +40 4574125, fax: +40 4574165, persoana de contact: Mariana Costin, Gheorghe Camelia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Calugareni nr.4 orasul Magurele, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Construirea unui centru medical la nivelul orasului Magurele pentru acoperirea serviciilor sanitare ale populatiei?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Primaria Magureledoreste construirea unui centru Medical orasenesc care sa acopere gama principala de servicii de medicina generala si de specialitate, inclusiv medicina de laborator si punct de distributie de produse farmaceutice catre populatie si alte servicii.Valoarea estimata a serviciilor de proiectare este de 82000 lei.Valoarea estimata a lucrarilor(C+M) este de 3200000 lei
II.1.6) CPV: 45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 282, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 50.000, 00 leiPerioada de valabilitate: 90 zile de la data limitade depunere a oferteiConstituire: prin instrument de garantare emis de o societate bancara care functioneaza de preferat in Romania sau ordin de plata confirmat de banca in contul RO44TREZ4215006XXX003040 Trezoreria Ilfov, CUI 4364500, in cazul scrisorii de garantie bancara se completeaza Formularul 11. Se poate constitui si printr-un instrument de garantare ce poate fi emis de o societate de asigurari care functioneaza de preferat in Romania, instrument de garantare irevocabil, care va fi prezentat in original, va avea o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87 alin. 1 din HG. 925/2006Conform art. 278 indice 1, din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine sumele calculate conforn art mentionat din garantia de participare.Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346 / 2004), beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare si pentru garantia de buna executie din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Ofertantul pierde garantia de participare in conditiile art. 87 alin 1 din Hg. 925/2006.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul desemnat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA.Mod de constituire: Se va constitui cf art. 90 alin 1- 3 din HG 925/2006, sau prin scrisoare de garantie bancara emisa pentru autoritatea contractanta.se elibereaza dupa cum urmeaza: - 70% din valoarea garantiei de buna executie, in termen de 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca beneficiarul nu a formulat pana la acea data nicio reclamatiede executare a garantiei de buna executie si cu conditia emiterii certificatului de receptie la terminarea lucrarilor;
- 30% din valoarea garantiei de buna executie, la emiterea certificatului de receptie finala, daca beneficiarul nu a formulat pana la acea data nicio reclamatie de executare a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul 1- Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ? Formularul 2 si documente justificative: a) pentru persoane juridice/fizice romane- Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, - Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, Din certificatele de mai sus trebuie sa reiasa faptul ca nu exista datoriiscadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele.b) pentru persoane juridice / fizice straine- Documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa.Nota: Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul?.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69? 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 2.1Persoanele cu functie de decizie din cadrul Primariei Orasului Magurele, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Primar: Ruse DumitruViceprimar: Narcis ConstantinContabil: Plesa ClaudiaConsilier: Gheorghe CameliaConsilieri locali : MIHAI IONEL; FLOREA DUMITRU;DUMITRU ANA MARIA; IVAN ION; OPRISAN GHEORGHE; SLAFCIU IONEL; RADU MARIN;STROE STEFAN; SERBAN STELIAN GABRIEL; ARANGHEL NICOLAE; SLAVE SORESCU OCTAVIAN;CONSTANTIN NARCIS;MIHAI MARIUS;ANTON LIVIU;RADOI DANIELCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 3Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor micii si mijlocii ? Formular 4 Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala sau echivalentpentru persoane juridice / fizice straine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare si exercitare a activitatii profesionale in conformitate cu prevederile legale din tara de provenienta. (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generaleFisa de informatii generale - Formular 5, in care se vor prezenta toate datele de identificare ale firmei si se va declara cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani., Bilant contabilSe solicita bilantul contabil pe ultimii 3 ani , 2009-2011, vizate si inregistrate de organele competente. Pentru persoanele juridice straine, se solicita documentele inregistrate la organele competente in tara respectiva, Cifra de afaceriANUL CURS EURO2009 4, 23732010 4, 20992011 4, 2379Cerinta obligatorie : - Media anuala a cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului realizata in ultimii3 ani (2009 ? 2011) trebuie sa fie de minim :6.564.000 Lei.Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica, financiara se demonstreaza prin luarea in considerare cumulat a resurselor tuturor membrilor- Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati. In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori cifra medie de afaceri poate fi indeplinita prin cumul.- Demonstrarea indeplinirii indicatorilor financiari pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de documente edificatoare emise de organe competente din tara de rezidenta care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice, Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispune de surse financiare pe o perioada de minim trei luni.Valoarea minima a lichiditatilor si/sau facilitatilor de creditare sa fie de minim 825.000 lei. In cazul facilitatilor de creditare se va prezenta Scrisore de confirmare de fonduri emise de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) de cel putin 825.000 leinominalizata pentru prezentul proiect . Dovada accesului la disponibil se va face prin raportare la momentul semnarii contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraSe solicita prezentarea unei declaratii (Formular 6), insotita de lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, precum si lista principalelor prestari de servicii proiectare executate in ultimii 3 aniimpreuna cu certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica cel putin beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor.Prin informatiile furnizate prin Formularul 7, ofertantul trebuie sa faca dovadaPentru proiectare: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 3 ani: cel putin un contract de prestari servicii proiectarein valoare de cel putin 82000 leiPentru lucrariOfertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani: cel putin un contract de executie in domeniul sanitar (spital, centru medical, policlinica, etc) in valoare de cel putin3.200.000 lei, de natura si complexitatea lucrarilor propuse in contract, continuare cerinta experienta similaraOfertantul va prezenta in acest sens: - Contractul/contractele de proiectare/ executie de lucrari / procesul verbal de receptie a lucrarilor ce fac obiectul cerintelor specificate la experienta similara/recomandari.Toate copiile vor avea mentiunea reprezentantului legal al ofertantului ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila.se accepta si lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala;procesul verbal de receptiela terminarea lucrarilor in copie conform cu originalul;recomandare din partea beneficiarului respectiv, sau xerocopii certificate pentru conformitate cu originalul, ;Ofertantii care prezinta praguri mai mici la experientele similare in conditiile solicitate vor fi respinsi., Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, precum si informatii referitoare la pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari ( Formular 8 )Cerinta de calificare: Sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului)., continuare cerinta personalOfertantul activitatii de lucrari trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin: Pentru proiecatare: 1 manager de proiect ?arhitect , experientaprofesionala cel putin 3 ani1 verificator de proiect ? inginer/arhitect, legitimatie vizata pe anul in cursPentru executie- 1 manager de proiect ? Inginer constructor cu experienta de santier minim 3 ani-1 - RTE constructii civile- 1 Responsabil Managementul calitatii-1 CQ constructii civile- 1 CQ produse pentru constructii-1 inginer electrician gradul III A, III B, atestat ANRE, Pentru fiecare din specialisti precizati mai sus se va atasa Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei, pentru specialistii angajati (implicati) in contract, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate mai sus) si indeplinirea cerintelor precizate.Copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, alte documente necesare pentru dovedirea cerintelor minime .Documentele vor fi prezentate in copie conforma cu originalul., Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice Formular 9.Documente care sa ateste detinerea (dotare proprie, inchiriere sau alta forma de punere la dispozitie ) minim: - laborator autorizat de efectuare incercari in constructii ? grad II, - Statie preparare beton, - schela, -autobasculanta, - set de schela metalica tubulara;
- masina pentru zugraveli lavabile- automacara., Declaratie privind partile care sunt indeplinite prin subcontractantii si specializarea acestora ( Formular 10 ). Standarde de asigurare a calitatii, Standarde de protectia mediului, In ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data limita de depunere a ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
termen proiectare
5
Descriere: Tproiectare =(termen proiectare minim/termen proiectare n) x 5 puncte
termen executie
15
Descriere: Texecutie = (perioada de executie minima/ perioada de executie)x 15 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2012 09:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer