Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construirea unui Dispensar medical uman in localitatea Petresti de Jos, jud. Cluj


Detaliu pentru invitatia numarul 334125
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNAPETRESTII DE JOS
Numar invitatie: 334125/22.08.2012
Denumire contract: Construirea unui Dispensar medical uman in localitatea Petresti de Jos, jud. Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNAPETRESTII DE JOSCod fiscal: 5507056, Adresa: PRINCIPALA, NR.76, Petrestii de Jos, Telefon: 0264-310260, Fax: 0264-310260
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRINCIPALA, NR.76, Petrestii de Jos, Romania, cod postal: 07455, telefon: +40 0264310260, fax: +40 0264310260, persoana de contact: IOAN PIRV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRINCIPALA, NR.76, Petrestii de Jos, Romania, cod postal: 07455, telefon: +40 0264310260, fax: +40 0264310260, persoana de contact: IOAN PIRV
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construirea unui Dispensar medical uman in localitatea Petresti de Jos, jud. Cluj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate
II.1.6) CPV: 45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 113, 312 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
22.260 Ron, valabilitatea va fi cel putin egala cu per. de valabili. a ofertei
Garantie de buna executie
5% din valoarea contrac. ce se va constitui in conformitate cu prev. art.90 din HG 925/2006 si HG1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta minima obligatorie: - Decla priv calitatea de part la procedura completata in confor. cu Formularul 12C, Cerinta minima obligatorie: - Decla priv. eligibilitatea completata in confor cu Formularul 12A , Cerinta minima obligatorie: - Declar priv. neincadrarea in situatiile prev. la art. 181 din OUG 34/2006 completata in confor. cu Formularul 12B - Declar priv. neincadrarea in prev. art.69^1 din OUG 34/2006, Formular 12D Caz jud al adm soc. Cerinta minima obligatorie: - CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular 24; Certificat de atestare fiscala priv plata ob. catre buget gen consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. In cazul unei asocieri, fiec asoc este obligat sa prezinte aceste documente, 4.Certificat de atestare fiscala priv plata ob. catre bugetul local eliberat de catre directia de spec. din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofer din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofert. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. 5Documente eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte doc.echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si buge local- traducere legalizata in limba romana.Persoanele cu functii de decizie: Pirv Ioan , Fenesan Marinela, Marincean Aurita, Sandru Dorinel, Cozma Casiana -Mirela. / Consilieri locali - Pirv Ioan - Primar, Oprea Vasile - Viceprimar, Anca Aurel Ovidiu - Consilier, Bolos Valer - Consilier, Cadar Ioan - Consilier, Ciortea Gavril - Consilier, Ghib Claudiu - Consilier, Parv Ioan - Consilier, Pirv Viorel - Consilier, Samartinean Ioan - Consilier, Sandru Viorel - Consilier 1.Certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor din care sa rezulte ca: - dom. de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; Cerinta eliminatorie: Prezentarea de Documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta dpv profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana. In cazul unei aso., fiec. asoc. este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: :1.Bil. contabil Prezentarea situatiilor financiare, bil. pe anii 2009, 2010, 2011Societatea poate sa nu aibe profit pentru aceiasi anii vizate de organele comp pentru fiecare ofertant, asociat. 2Infor. priv cifra de afaceriglobale Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fie minim 2.226.000Ron. NOTA: 1.Daca operatorul economic nu are 3 ani de la infiintare, cifra de afaceri va fi raportata la 1 an (cifra de afaceri realizata de la infiintare, impartita la numarul de luni de la infiintare, inmultit cu 12). Angajament ferm? al unei pers fizice sau juridice daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34 / 2006 si art. 11ยน alin (1) din HG 925 / 2006? Se va face dovada pentru resursele puse la disp In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM se aplica Legea nr 346/2004 privind IMM-urile. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta com.BNR/BCE
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: . Ofertantul va prezenta: Autorizatii Cert. de conf./ calitate, C V-ul, Dip.de studii in copie cert., Atestate, autorizatii necesare conf. prev. lega. in materie, pentru pers de speci. nomina., valab. la data dep. ofertei, in cop. cert., carti de munca in copie certificata/contr. de munca vizat de ITM/Contr. de prest servicii/ contr. de colaborare, sau angjm. de parti. iar daca op.ec. este decl. castigator va incheia contr. de munca. -Atestare ANRE tipB, C1A, C2A, Info priv Subcont.Subcontr. decl. in doc. de ofer. nu pot fi schimbati pe parcursul exec. lucrari decat cu acord. aut.contr.6.Info privind asocia Acord de as.daca per.jur vor dep.of., 1. Lista princip lucrari exect in ultimii 5 ani Decl. pri. lista princip. lucr. exec. in ultim 5 ani insot. de certif. de buna exec. pentru cele mai imp. luc. si care vor contine valori, per. si loc. exec. lucr., modul de indeplinire a oblig., beneficiari, indif. daca acestia sunt aut. contr. / clienti privati; In cazul unei aso., fiecare aso este obl. sa prezinte aceste doc. Orice decl. ref. la un contr. incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de rec. 2.Experienta similara Indeplinirea in ultimii 5 ani a minim 1 (unu) contr de lucrari privconstruirea unei cladiri in supr.cel putin egala cu 320mp sau prez. unui contr avand val. de cel putin egal cu 1.113.312Ron, resp.228.652Euro. Ofert va prez, declpes propria raspundere, lista cu oblig contrac pe care le are in derulare. 3.Informat 1.Certificate care atesta asigurarea calitatii- Sistemul de managerment al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2012 15:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer