Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire/amenajare piata agroalimentara comuna Hida ?etapa 1


Detaliu pentru invitatia numarul 337562
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA HIDA (PRIMARIA COMUNEI HIDA)
Numar invitatie: 337562/17.10.2012
Denumire contract: Construire/amenajare piata agroalimentara comuna Hida ?etapa 1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA HIDA (PRIMARIA COMUNEI HIDA)Cod fiscal: 4792272, Adresa: Hida, Hida, Telefon: 0260.628565, Fax: 0260.628565
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Hida, Hida, Romania, cod postal: 457175, telefon: +40 260628565, fax: +40 260628565, persoana de contact: Dumitru Petrus
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Hida, Hida, Romania, cod postal: 457175, telefon: +40 260628565, fax: +40 260628565
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire/amenajare piata agroalimentara comuna Hida ?etapa 1
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune executia de lucrari de constructie la piata agroalimentara in comuna Hida. Detaliile cu privire la aceste lucrari sunt enuntate in Proiectul tehnic, respectiv in Caietul de sarcini.Orice referire la marci, standarde si norme prezentate in documentatia de atribuire vor fi considerate ca purtand mentiunea ?sau echivalent?.
II.1.6) CPV: 45213140-6 - Lucrari de constructii de piete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 509, 716 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 10 000 leiIn cazul in care ofertantul este alcatuit dintr-un grup asociat de societati, garantia de participare va fi constituita de catre liderul asociatiei.Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Scrisoare de garantie bancara emisa de o banca din Romania; 2. Instrument de garantare emise de societati de asigurareFormular nr. 3-in original;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se restituie astfel: ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie; ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Garantia de participare poate fi retinuta de catre autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925/2006 si art. 278^1 din OUG 34/2006.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% conform Legii nr. 346/2004 privind IMM-urile. In acest sens ofertantul va depune in oferta sa o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor conform Formularului 4, din sectiunea de formulare. In cazul asocierilor, pentru a beneficia de prevederile Legii 346/2004, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor.P entru nedepunerea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata/ intr-o forma care nu respecta prevederile OUG 34/2006 si HG 925/2006 oferta va fi declarata inacceptabila si va fi returnata nedeschisa.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie nu va depasi 10% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale si in conformitate cu art.90 al.(3) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privind eligibilitatea Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art. 180 din OUG 34/2006 conform Formularului 12A - Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile mai sus prezentate pentru a fi exclus de la procedura, conform Formularului 12B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1din OUG nr.34/2006Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 conform Formularului 12H ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006.In ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ?art.69^1/OUG34, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt enumerate in anexa la formularul 12H-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.NOTA: - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/2010Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la prezenta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform Formularului 18 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta).Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraParticiparea operatorilor economiciintr-un grup de operatori se poate realiza ca asociat sau subcontractant.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii unei oferte comune, prezentand in acest sens Acord de asociere.Operatorul economic are dreptul de a subcontracta o parte din contract, avand obligatia de a preciza partea sau partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate si datele de recunoastere a subcontractantilor prezentand in acest sens Acord de subcontractare.Ofertantul ramane direct raspunzator in fata Autoritatii contractante de indeplinirea contractului.Documente de calificare : - Formular 12C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 12G - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializareaacestora.- Acord de asociere in copie ? in cazul in care oferta este depusa de ofertanti in asociere - Formular 13B- Contract de subcontractare in copie ? in cazul in care o parte a contractului este subcontractataCerinta nr. 6Atestate fiscaleOfertantul va prezenta atestate fiscale (in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) privind indeplinirea obligatiilor exgibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a impozitelor si taxelor locale, -din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptulde a elimina din cadrul procedurii pe ofertantii care au datorii restante catre bugetul de stat si bugetele locale. Cerinta nr. 1 Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ORC)Din Certificatul Constatator prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor sa rezulte ca : ? obiectul de activitate al ofertantului include efectuarea lucrarilor ce face obiectul achizitiei si este avizat in conformitate cu prevederile legii 359/2004;? asociatii si reprezentantii legali ai solicitantului? forma de inregistrare ca persoana fizica (unde este cazul)? atestarea sau apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit (daca este cazul), tradus in limba romana si legalizata.? ofertantul nu este in stare de faliment sau lichidareNOTAPentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2 Atestat ANRE Atestatul ANRE se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termen de valabilitate si va fi eliberat pentru firma si pentru lucrarile de instalatii electrice aferenta obiectivului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatiaprivind situatia economico-financiaraPentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri globala in ultimul an (2011) de cel putin 1 000 000 lei.Nota: - pentru cei care prezinta cifra de afaceri in alta monedadecat RON se va avea in vedere cursul valutar mediu anual al BNR (ex.1euro = 4, 2379 lei, curs valutar mediu leu /euro 2011), Cerinta nr. 2Bilant contabil la 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaOfertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5(cinci) ani maxim 2 contracte de lucrari similare, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 500 000 lei, fara TVA.Ofertantii care prezinta praguri valorice mai mici la experientele similare in conditiile solicitate vor fi respinsi.Nota: - pentru cei care prezinta contracte in alta monedadecat RON se va avea in vedere cursul valutar mediu anual al BNR (ex.1euro = 4, 2379 lei, curs valutar mediu leu /euro 2011), Informatii privind capacitatea profesionalaOfertantul trebuie sa demonstreze ca detine personal de specialitate pentru urmatoarele pozitii: - Manager de proiect;
- Sefi de santier;
- Responsabil tehnic cu executia, atestat in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate (RTE)- Responsabil privind controlul calitatii (CQ);
- Inspector privind securitatea muncii (SSM.);
- Personal calificat ? autorizat ANRE ? pentru lucrarile in domeniul instalatiilor electrice specifice contractului.Se vor nominaliza persoane diferite si de specialitate pentru fiecare din pozitiile de mai sus.Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane specializate pentru fiecare post, conform precizarilor de mai sus, vor fi respinse., Informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru implinirea contractuluiAutoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, asigurarea (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport necesare pentru indeplinirea contractului. Ofertantul va face dovadaca are dotarea tehnica necesara indeplinirii contractului, in conformitate cu necesarul de utilaje prevazut in proiectul tehnic. Certificarea sistemului de managementul calitatii conform standardului SR EN ISO 9001 din 2008Pentru ofertanti sau asociatiile de ofertantieste obligatoriu Certificarea sistemului de managementul calitatii conform standardului SR EN ISO 9001 din 2008 sau echivalent emis de catre un organism acreditat, Certificarea managementului de protectie a mediului conform standardului ISO 14001Pentru ofertanti sau asociatiile de ofertantieste obligatoriu Certificarea managementului de protectie a mediului conform standardului SR EN ISO14001 sau echivalent emis de catre un organism acreditat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: - pentru pretul cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 70 puncte - pentru un alt pret decat cel prevazut mai sus se acorda urmatorul punctaj astfel: P1n = (pret minim / pret ofertat) x 70
Perioada de garantie acordata lucrarilor
30
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Perioada de garantie acordata lucrarilor? se acorda astfel: - pentru perioada de garantie cea mai mare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte - pentru o alta perioada de garantie mai mica decat cea prevazuta mai sus, se acorda urmatorul punctaj astfel: P2n = (perioada propusa in oferta, in ani/ perioada cea mai mare, in ani) x 30 NOTA: - perioada de garantie va fi exprimata in ani: - durata de garantieminima acceptata (sub care oferta va fi declarata neconforma) este de 2 ani, iar durata maxima (peste care oferta nu va fi punctata suplimentar) este de 5 ani - Perioada de garantie acordata lucrarilor de catre ofertanti trebuie sa fie reala, sustinuta si argumentata prin memoriul justificativ solicitat in cadrul propunerii tehnice. In cazul in care ofertantul nu va demonstra si argumenta perioada de garantie acordata, va primi punctaj 0
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul Autoritatii Contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2012 10:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer