Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Consultant juridic, Consultant abordare LEADER?


Detaliu pentru invitatia numarul 344145
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ASOCIATIA GRUPUL DE ACTIUNE LOCALA SOVIDEK ? HEGYALJA HELYI AKCIOCSOPORT EGYESULET
Numar invitatie: 344145/22.03.2013
Denumire contract: ?Consultant juridic, Consultant abordare LEADER?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialASOCIATIA GRUPUL DE ACTIUNE LOCALA SOVIDEK ? HEGYALJA HELYI AKCIOCSOPORT EGYESULETCod fiscal: 29010460, Adresa: Comuna Praid, sat Praid, bl.141, ap.1, Praid, Telefon: +40 744795768, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Praid, sat Praid, bl.141, ap.1, Praid, Romania, cod postal: 537240, telefon: +40 266240207, fax: +40 266240207, persoana de contact: Compartiment administrativ
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Praid, sat Praid, bl.141, ap.1, Praid, Romania, cod postal: 537240, telefon: +40 266240207, fax: +40 266240207, persoana de contact: Compartiment administrativ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Asociatie GAL)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Consultant juridic, Consultant abordare LEADER?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1: ?Consultant juridic?, LOT 2: ?Consultant abordare LEADER? in cadrul proiectului ?Functionarea grupului de actiune locala, dobandirea de competente si animarea teritoriului, respectiv: a) Functionarea grupului de actiune locala; b) Instruirea si animarea teritoriului dupa selectia Grupului de Actiune Locala?.Durata contractului 35 luni incepand de la data atribuirii contractului / emiterii ordinelor de incepere a serviciilor dar nu mai tarziu de 31.12.2015.
II.1.6) CPV: 73220000-0 - Servicii de consultanta in dezvoltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 306, 793.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan.de partic.se const.in lei si va fi 2%din val.estim.a contr.: LOT1:1561 leiLOT2:4574 leidata curs.de ref.leu/valuta comunicat de BNR la data public.invit. de part.in SEAP.Ofertantii care doresc sa beneficieze de reduc.de 50% pt.garan.de partic., trebuie sa faca dovada incadr. in prev.Legii 346/2004, cu modif.si complet.ulter.In cazul asocierilor, se va considera incadrarea in categ.IMM daca fiecare asociat intra in categ.IMM. Perioada de valab.a garan.de partic.: 150 zile calend. de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de const.garan.de partic.: -prin instrument de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari in cuantumul si pt.perioada prevaz.in doc.de atribuire, pt.participare cu oferta la proced.de atrib.a contr.de achiz.publica, prezent.in original, SAU-prin Ordin de plata privind viramentul bancar a garan.de partic., cu viza bancii, in contul autorit.contr.(AC) nr. RO24RZBR0000060014098135 deschis la Raiffeisen Miercurea Ciuc, prezent.in copie semnata si stampilata pt.conformitate de ofertant, SAU-prin depunerea sumei in numerar la sediul AC.Chitanta va fi prez.in copie semnata si stampil. pt.conformitate de ofertant.ATENTIE!-Garan.de partic.treb.sa fie prezent.cel mai tarziu la data si ora stabilite pt.desch.ofertelor, sub sanctiunea descalificarii ofertantilor.-AC are dreptul de a retine garan.de partic., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat.situatii: a)isi retrage oferta in per.de valab.a acesteia, b)oferta sa fiind stabil. castigatoare, nu constit.gar.de buna exec.in per.de valab.a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, c)oferta sa fiind stabilita castig., refuza sa semneze contractul in per.de valab.a ofertei -Conf.art.278^1, alin.(1) din OUG34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din garan.de partic.in raport cu val.estim.a contr., 1%, pt.lot1:781 lei; pt.lot2:2287 lei
Garantie de buna executie
Garant.de buna exec.se constit.in lei si va fi in cuantum de 10% din pretul contr., fara TVA.Perioada garant.de buna exec.: cel tarziu pana la 31.12.2015Modul de constit.: A)Instrument de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care va fi prezentata si se constitue in 3zile lucr. de la data semnarii contr-lui SAUB) Retineri succesive din sumele datorate pt.facturi partiale, respect.Art.90., alin.(3) HG925/2006cu mod.si compl.ulter.Termen limita pt.constit.garant.de buna exec.: 3zile lucr.de la data semn.contr-lui.ATENTIE!-Constit.garant.de buna exec.reprez.condit.oblig.pt.eliberarea ordinului de incepere.-In cazul in care ofertantul nu respecta termenele stabilite pt.constit.garant.de buna exec., contractul isi va pierde valabilitatea fara nici o alta formalitate sau notificare intre parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG34/2006 - Solicitat, in original ? Formular 180Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 - Solicitat, in original ? Formular 181Cerinta nr.3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - Solicitat, in original ? Formular 69^1.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Borboly Csaba ?presedinte, Personal CA GAL: Nagy Monica, Balint Csongor-Bela, Simofi Erika-Andrea, Membrii AG Asociatiei GAL: Bokor Alexandru, Fülop Zoltan, Vakar Judit, Moldovan Laszlo;, Agoston Zsuzsanna, Mathe Iren, Karoly Antal, Ambrus Sandor, Gabor Rupi, Kovacs Lehel, Fancsali Erno, Marton Lajos, Hadnagy Jolan, Bokor Botond, Sandor Zoltan, Lukacs Aron, Csergo Denes, Balint Elemer Imre, Vass Arpad-Andrei, Gergely Edit, Hajdo; Mo;nika, Nagy Attila, Eross Jo;zsef Istvan, Sandor Olga, Gergely Istvan, Tamas Erno, Pal Lajos, Fabian Edit, Szasz Gabor.Cerinta nr.4: Certificat de participare - Solicitat, in original ? Formular C.ATENTIE! Potrivit Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui ANRMAP, fiecare ofertant/candidat la orice forma de licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Acest certificat se va prezenta obligatoriu, nu se poate inlocui cu o declaratie.Cerinta nr.5: Informatii generale si incadrarea in categoria de IMM - Solicitat, in original ? Formular IG (daca este cazul), Cerinta nr.6: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Solicitat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF prin structura teritoriala competenta, pentru obligatiile de plata la bugetul consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul de stat, fondul asigurarilor de sanatate, fondul asigurarilor sociale de stat si fondul de somaj scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Pentru persoane juridice straine din statele membre al UE: orice alt document echivalent eliberat de autoritatile competente conform legislatiei nationale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv traducerea legalizata in limba romana (in original). ATENTIE!-Demonstrarea acestor cerinte se va face exclusiv de catre ofertant. Prin ofertant se intelege o persoana juridica sau o asociere de persoane juridice. Nu sunt asimilate ofertantului persoanele juridice care au calitatea de subcontractant, sustinator tert.Cerinta nr.1: Certificat constator emis de ORC - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!-Din certificatul constatator reiese faptul ca ofertantul are in obiectul sau de activitate codul/codurile CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei.-Solicitat, in original, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.-In cazul lotului 1: ofertantii vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional sau echivalente, respectiv ca sunt inscrisi in tabloul baroului din care fac parte, barou component al Uniunii Nationale a Barourilor din Romania.Pentru persoane juridice straine din statele membre al UE: orice alt document echivalent eliberat de autoritatile competente conform legislatiei nationale, in original, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv traducerea legalizata in limba romana (in original).ATENTIE!-Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Informatii privind situatia economico-financiara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii 3 (trei) ani este de cel putin: LOT 1:155.404 leiLOT 2:455.114 lei- Se solicita: Bilantul exercitiului financiar incheiat pentru ultimii 3 (trei) ani, cu confirmarea depunerii de ANAF prin structura teritoriala competenta. Potrivit art. 185 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006, se accepta si alte documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator ofertantul nu poate prezenta documentele solicitate de AC.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE aferent anilor 2010, 2011 si 2012.Pentru persoane juridice straine din statele membre al UE: Prezentarea bilanturilor sau extraselor de bilant, in cazul in care publicarea bilanturilor este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit operatorul economic, in copie SI traducerea legalizata in limba romana in original.Demonstrarea acestor cerinte se va face exclusiv de catre ofertant. Prin ofertant se intelege o persoana juridica sau o asociere de persoane juridice. Nu sunt asimilate ofertantului persoanele juridice care au calitatea de subcontractant.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Experienta similara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!-LOT 1: Cel putin 1 contract similar, avand o valoare de minim: 77.311, 98 lei fara TVA.-LOT 2: experienta similara profesionala a ofertantului servicii duse la bun sfarsit in cadrul a cel putin unui contract similar ca natura si complexitate avand o valoare de minim: 226.413, 66 lei fara TVA, - planificarea stategiilor LEADER (cel putin 1 PDL selectat) si servicii de consultanta / consiliere/ orientare.Se solicita: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani insotita de certificate / documente (constatator/recomandare/proces verbal de receptie) prin care sa se confirme prestarea de servicii similare, continand referiri la: beneficiarul contractului; tipul serviciilor prestate; perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului ? Formular ER.Documentele pentru justificarea cerinteivor fi prezentate in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantii legali ai ofertantului, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul"., Cerinta nr.2: Personalul de care dispune (angajat) sau al carui angajament de participare a fost obtinut de operatorul economic.- CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- LOT 1: Cel putin 2 avocati cu o experienta profesionala de minim trei ani.- LOT 2: Cel putin 5 experti, cu urmatoarele studii, experiente, competente: Economist cu o experienta profesionala de minim 3 ani; Specialist in domeniul protectiei mediului (de ex. ecolog), cu competente in informare-constientizare relevanta, cu experienta profesionala de minim 3 ani; Manager proiect (cu certificat emis de o institutie recunoscuta de ANC sau echivalent) cu experienta profesionala de minim 3 ani; Specialist analiza cost-beneficiu (cu certificat emis de o institutie recunoscuta de ANC sau echivalent) cu experienta profesionala de minim 3 ani; Ingineri economisti si/sau ingineri, cu studii superioare (constructii SI dezvoltare si amenajare rurala); Specialist in turism, cu studii superioare; Formator (cu certificatemis de o institutie recunoscuta de ANC sau echivalent).Se solicita: informatii referitoare la personalul implicat direct - Formular PD, CV-uri si diplome relevante pentru fiecare angajat/personal cu angajament de participare, angajamente de participare.Pers. care vor sa desfasoara activitati conf. OUG 44/2008 (ex. II., PFA) sunt considerati subcontractanti, astfel trebuie sa depuna acord de subcontractare si nu angajament de participare., Cerinta nr.3: Informatii privind subcontractantiiATENTIE !- Se vor completa cate un acord de subcontractare pentru fiecare persoana juridica in parte.Se solicita: acord de subcontractareSolicitat- acord de subcontractare, in originalInformatii obligatorii: i) denumire, adresa, CUI, reprezentant legal al ofertantului sau liderului asociatiei (dupa caz)ii) denumire, adresa, CUI, reprezentant legal, persoanei juridice subcontractateiii) activitati sau sub-activitati subcontractateiv) valoarea totala fara TVA (in lei) ale activitatilor subcontractatev) anexa obligatorie la acord de subcontractare: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formular 69^1.Daca obligatiile contractuale urmeaza sa fie indeplinite de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. Contractele de subcontractare vor fi prezentate Autoritatii contractante. Ofertantul selectat va prezenta contractele de subcontactare autentificate la notar inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract.Durata contractului de subcontractare va fi pe toata perioada prestarii serviciilor., Cerinta nr.4: Acord de asociere (dupa caz)Solicitat- acord de asociere, in originalContractul de asociere va fi prezentat Autoritatii contractante ulterior, cu conditia selectarii ofertei. Ofertantul selectat va prezenta contractul de asociere autentificate la notar inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract.Durata asocierii va fi pe toata perioada prestarii serviciilor. Cerinta nr.1: Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii: Certificat ISO 9001 sau echivalent (numai pentru LOT 2)ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului!, Cerinta nr.2: Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protectie a mediului: Certificat ISO14001 sau echivalent (numai pentru LOT 2)ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului!Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2013 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer