Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consultanta pentru administrarea contractului de executie, supervizarea si supravegherea executiei lucrarilor: ?Proiectare si executie ? front de asteptare pentru desfacere / refacere convoaie la confluenta canalelor navigabile Dunare ? Marea Neagra si


Detaliu pentru invitatia numarul 319881
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Numar invitatie: 319881/03.02.2012
Denumire contract: Consultantapentru administrarea contractului de executie, supervizarea si supravegherea executiei lucrarilor: ?Proiectare si executie? front de asteptare pentru desfacere / refacere convoaie la confluenta canalelor navigabile Dunare ? Marea Neagra si Poarta Alba ? Midia, Navodari ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTACod fiscal: R11087755, Adresa: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Telefon: 0241702722, Fax: 0241737711
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Romania, cod postal: 907015, telefon: +40 0241702728, fax: +40 0241737711, persoana de contact: Sirbu Camelia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante : Compania Nationala Administratia Canalelor Navigabile SA: Str.Ecluzei Agigea nr.1, Constanta, Agigea.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consultantapentru administrarea contractului de executie, supervizarea si supravegherea executiei lucrarilor: ?Proiectare si executie? front de asteptare pentru desfacere / refacere convoaie la confluenta canalelor navigabile Dunare ? Marea Neagra si Poarta Alba ? Midia, Navodari ?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: a)Consultanta pentru administrarea contractului de executie, supervizarea sisupravegherea executiei lucrarilor (18 luni); inconformitate cu caietul de sarcini sidocumentatia de proiectare( PT+CS+DDE) , lucrari care vor respecta prevederilelegislatiei dindomeniu, in vigoare, pana la receptia la terminare lucrarilor si intocmirea raportului la terminare cu privire la executia lucrarilor.Prezentarea rapoartelor : - raport de inceput al lucrarilor;
- raportul cu privire la realizarea proiectului de catre Antreprenorul General , raport in care va trebui specificat daca documentatia (PT+CS+DDE) s-a intocmit conform cerintelor Caietului de sarcini si a legislatiei in vigoare.- lunare sioridecateori solicita beneficiarul privindstadiile fizice sivaloricealelucrarilor, incadrareaingraficuldeexecutie , respectarea clauzelorcontractuale ;b)Asigurarea urmaririi comportarii in timp a lucrarilor executate ( conformspecificatiilor din documentatia de proiectare , capitolul: Urmarirea curenta a comportarii in timp a constructiei) pe perioada de garantie de buna executie ( 24 luni); Intocmirea rapoartelor semestriale si a raportului laexpirarea perioadei de garantie cu privire la comportarea in timp a lucrarilor.c)Pastrareasi arhivarea tuturordocumentelorincheiate peparcursulexecutiei invedereaintocmirii sicompletariicartiitehniceaconstructiei;d)Asigurarea estimarilor de cost, pentru diversele faze ale proiectului si controlulcosturilor.e)Managementul Riscurilor
II.1.6) CPV: 71530000-2 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 136, 976.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei pentru participare :1370 lei;(50%ptr.IMM-uri);
-Perioada de valabilitate: 60 zile, incepand cu data limita de depunere a ofertelor. -Modul de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societ bancara sau o societ. de asigurari, in original , in cuantumul si pt.per.prevazuta in docum de atribuire;Garantia de participare se poate constitui si prin ordin de plata, in contul C.N. A.C.N. S.A. nr. RO 23 RZBR 0000 0600 0227 2301 RAIFFEISEN BANK ? Lazu Agency cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta; IMM-urile beneficiaza de reduc cu 50% a gar de partic.In cazul asocierii, pentru a beneficia de reducere , fiecare asociat trebuie sa fie IMM. .Liderul asocierii va face dovada constit gar.part. Ofertele care nu sunt insotite de gar de part, in cuantumul si pt per de valab solicitate in docum de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertei;In cazul constituirii gar.part.prin scris.de garantie bancara se va utiliza model Sect.Formulare .
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE: 10% din valoarea contractului, lei fara TVA.(50% pentru IMM-uri); Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societ bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul constituirii garantia de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza model - Sectiunea Formulare. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In situatia in care ofertantul este o asociere , pentru a beneficia de reducerea cu 50% , fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM , conf. Lege nr.346 / 2004. In cazul unei asocieri liderul asociatiei va face dovada constiturii garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, in original, conform model din Sectiunea Formulare.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181, original, conform model Sectiunea Formulare;3.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului, original;4.Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale-original;Certificatele mentionate la punctele 3 si 4 trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-original, conf.model Sectiunea Formulare; 6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 1, (original)conf.model Sectiunea Formulare;(Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire : Dir. Gen.: Ilie Valentin Zeicu;Dir.Teh.: Sandru Nicolae;Dir.Comercial Marketing: Emilian Macarie;Comisia de evaluare: -Presedintele Comisiei de evaluare (fara drept de vot): Camelia Sirbu;Membrii Comisiei de evaluare: Negrici Eugenia;Azmi Aladin;Raluca Musat;Niculescu Diana-Cristache Ioanei, Caloian Mihaiela, Margineanu Alina;Membrii de rezerva: Aida Bardan, Ciofu Nicoleta, Baia Olimpia);7.Declaratia"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"original, cf.Ord.314/2010 al ANRMAP, conform model Sectiune"Formulare".Nota: Certificatele fiscale si toate documentele solicitate se vor accepta si in copie conforma cu originalul(a se vedea Ordinul ANRMAP nr.509/2011).Nota: In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerintele priv.sit.personala trebuie indeplinite de fiecare asociat. Certificatul Constator emis de O.N.R.C.in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN.din certificatul constatator emis de OPNRC. Certificatul constatator sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.Pentru persoane juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerinta trebuie indeplinita de fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Nota : Daca Certificatul constatator va fi depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, ofertantul castigator va prezenta Certificatul constatator, inainte de transmiterea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire-in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu documentul depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.)Bilantul contabil la data de: 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010, 2.)Cifra medie globalade afaceri pe ultimii trei ani: minim 205464 lei reprezentand47195 euro la cursul BNR de 4, 3535 lei/euro din 05.12.2011, 3.)Nota pentru situatia: sustinere tert (daca este cazul): Sit.1 - In sit.in care sust.se refera la asig.unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului-fonduri financiare-angajamentul va prevedea care sunt resursele resp.si va evidentia faptul ca disponib. acestora se va realiza neconditionat , in fctie de necesitatile care apar pe parcursul indepl.contr.;Sit.2-In sit.in care sust.vizeaza indepl.unui niv.minim al cifrei de afaceri. in domeniul de activ.aferent contr. de achizitie publica, at. angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze aut.contr. faptul ca in cazul in care contract.intampina dificultati pe parcursul derularii contr., persoana sustinatoare se obliga sa asigure indepl. completa si reglementara a oblig.contr. prin implicarea sa directa., 4.)Nota pentru persoane juridice straine
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.)Prezentarea serviciilor prestate in ultimii 3 ani, 2.)Prezentarea de informatii privind experienta similaraSe solicita ofertantului prestareain ultimii 3 ani : a unui contract de servicii similarcontractului respectiv: - servicii de consultanta si/sau de urmarire si supraveghere in constructii pentru lucrari de constructii de cheurisi / sau- servicii de consultanta si/sau de urmarire si supraveghere in constructii pentru lucrari de constructii de porturisi / sau- servicii de consultanta si /sau de urmarire si supraveghere in constructii pentru lucrari de constructii lucrari hidrotehnicein valoare deminim :130 000 lei fara TVA, reprezentand 58 220, 77 euro , la cursul BNR de 4, 3535lei/euro din 05.12.2011;Pragul minim de experienta similara poate fi indeplinit dintr-unul sau mai multe contracte insumate;Se solicita servicii receptionate la sfarsitul prestarii ( sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie), 3.)Prezentarea de informatii privind resursele umane ( studiile, pregatirea profesionala si calificarea ) necesare pentru indeplinirea contractului: , a)coordonator ( lider ) de echipaa.1)inginer in domeniul constructiia.2) participarea in cel putin un proiectsimilar, respectivurmarire si supraveghere in domeniul constructii, b) Diriginte de santier instalatii electrice si de retele electriceb.1) Specialitatea : inginer in domeniul retele/ instalatii electrice in constructii ;b.2) Autorizat ISC, minim pentru categoria de importanta C, c.)Diriginte de santier constructii civile si industrialec1) Specialitatea : inginer in domeniul constructii civile si industriale ;c2 ) AutorizatISC, minim pentru categoria de importanta C., d. )Diriginte de santier Lucrari hidrotehniced1)Specialitatea : inginer in domeniul lucrarilor (constructii)hidrotehnice ;d2)Autorizat ISC, minim pentru categoria de importanta C., e.)Diriginte de santier instalatii sanitare si de retele apa si canale1) Specialitatea : inginer in domeniul constructiilor;e 2) AutorizatISC, minim pentru categoria de importanta, NOTA, 4.)Resurse tehnice -Ofertantul are obligatia de a-si asigura (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere): a)Mijloace tehnice pentru masuratori: statie masuratori Totala (sau echivalent) ? 1 buc. (pentru efectuarea masuratorilor topografice necesareverificarii lucrarilor executate de Antreprenor).b)Mijloace tehnice pentru intocmirea documentelor: -calculatoare ?PC- 2 buc ;
-imprimanta(minim A3)- 1 buc;c) Mijloace de comunicare: - telefon- fax-e-mail, Nota pentru sustinere tert(daca este cazul) i.)In sit.in care sustin. se ref.la asig. unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului - utilaje, echipament, personal - angajamentul va prevedea care sunt resursele respective si va evidentia faptul ca disponibilizarea acestora acestora se va realiza neconditionat, in fctie de necesit.care apar pe parcursul indepl. contr. ii.)In sit. in care sustin. vizeaza indepl. cerintei de calificare privind experienta similara, reflectata prin prez. unor liste de produse/servicii/ lucrari furnizate/ prestate/ executate intr?o perioada anterioara, atunci angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze aut.contr.faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indepl.inirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa., Informatii privind asociatii Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul depunerii unei oferte comune, fara obligatia legalizarii asocierii; Fiecare dintre asociati isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru viitorul contract . Asociatii vor desemna un lider de asociatie care ii va reprezenta in raporturile cu autoritatea contractanta , in cazul atribuirii contractului, Informatii privind subcontractantii In cazul subcontractarii, ofertantul, potential contractant , raspunde pentru modul de indeplinire al contractului in fata autoritatii contractante ; Subcontractantii nu au o relatie contractuala directa cu autoritatea contractanta si raspund pentru neexecutarea unei parti din contract numai in fata contractantului, Alte cerinte Certificarea ISO 9001:2008 sau echivalent, Standarde de protectie a mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin acces direct , nerestrictionat si deplin, prin mijloace elrctronice: in seap, la www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.02.2012 09:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer