Achizitie publica - CONSULTANTA AMENAJARE ZONA CENTRALA IN MUNICIPIUL ONESTI, JUDETUL BACAU
Detaliu pentru invitatia numarul 337174
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337174/11.10.2012
Denumire contract: CONSULTANTA AMENAJARE ZONA CENTRALA IN MUNICIPIUL ONESTI, JUDETUL BACAU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului OnestiCod fiscal: 4353250, Adresa: B-dul OITUZ, Nr.17, , Onesti, Telefon: 0234.317132, Fax: 0234.313911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP, in cadrul invitatiei de participare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSULTANTA AMENAJARE ZONA CENTRALA IN MUNICIPIUL ONESTI, JUDETUL BACAU
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONSULTANTA AMENAJARE ZONA CENTRALA IN MUNICIPIUL ONESTI, JUDETUL BACAU. Achizitia se refera la selectarea unui consultant care va asigura serviciile de management ale proiectului conform caietului de sarcini nr. 4324/24.08.2012.
II.1.6) CPV: 71311000-1 - Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 57, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul - 1158 lei;2. Perioada de valabilitate :120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator, potrivit art. 6 alineat (2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. 3.Modalitate de constituire: - conform art. 86, alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cont: RO 76TREZ0625006XXX000084 deschis la Trezoreria Onesti In cazul incadrarii in categoria IMM, operatorii economici si, dupa caz, asociatii acestora vor prezenta documente justificative si anume: Anexa nr. 1 sau nr. 2 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, utilizand modelele ce se gasesc in sectiunea FORMULARE. In cazul asocierii, fiecare membru al asociatiei trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor si sa prezinte anexat la documentul reprezentand garantia de participare, declaratiile pe proprie raspundere privind incadrarea fiecarei firme componente a asociatiei in categoria IMM-urilor.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul: 10 % din valoarea contractului fara TVA.2. Modul de constituire: - conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; In situatia constitiurii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contul de garantie se va deschide la Trezoreria statului, conform art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; In cazul in care ofertantii si, dupa caz, asociatii acestora intrunesc conditiile prevazute de Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii IMM, valoarea garantiei de buna executie poate fi de 5 %.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/tertul sustinator, vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular 3 din Sectiunea FORMULARE.Documentul se va prezenta in original;2. Ofertantii/fiecare membru al asocierii, vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Fomularul nr. 4 din sectiunea FORMULARE in original.Persoana care asigura sustinerea financiara/tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Fomularul nr. 4.1 din sectiunea FORMULARE in original.3. Ofertantii/fiecare membru al asocierii, vor prezenta certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Certificatele fiscale pentru bugetul de stat se elibereaza de catre Directia Generala a Finantelor Publice, iar certificatele fiscale pentru bugetele locale de catre autoritatile administratiei publice locale, de la sediul social.Certificatele nu vor avea datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Autoritatea contractanta, prin comisia de evaluare, isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, certificatele fiscale prezentate la aceasta sectiune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , sa le prezinte in original/copie legalizata.4. Ofertantii/fiecare membru al asocierii/ tertul sustinator vor prezenta o declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform formularului 5 din sectiunea FORMULARE.Documentul se va prezenta in original.5. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta un certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform formularului 6 din sectiunea FORMULARE.Documentul se va prezenta in original.6. Ofertantii/fiecare membru al asocierii/tertul sustinator/subcontractantii vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularului 7 din sectiunea FORMULARE. Documentul se va prezenta in original.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - primar ? Victor Laurentiu Neghina- secretar ? cons. jur. Daniel Spanu- director economic- ec. Neculai Gabureanu- dir. Ex. DAPJ - Cons. jur. Robert-Ionut Chiriac- ing. Paval Camelia - sef Birou Achizitii Publice- ing. Bordei Livia - director exectiv Directa de urbanism si amenajarea teritoriului, integrare Europeana si protectia mediului- cons. jur. Laura Teodora Romedea - sef Biroul Juridic- ec. Ghiba Doina - sef serviciu contabilitateConsilieri locali: - Agapi Mircea- Alexe Corina- Antohe Marica Loredana- Brinzaniuc Adrian- Bujor Dumitru Marcel- Cristea Dumitru- Ene Gheorghe- Florian Constantin- Gnatiuc Nicolae- Jitcovici Vicentiu Aurelian- Lazar Aurel- Lemnaru Emil- Martin Stefan- Oprea Danut- Sergentu Adrian- Stan Lucian- Sova Mihai- Tofan Ioan- Zarzu Octavian CiprianComisia de evaluare- ing. Pietraru Mariana- cons. jur. Chiriac Robert Ionut- ec. Costin marie Christine- ec. Buzguga Floarea- cons. Hulubei CristianMembri de rezerva: - cons Leustean Elena- ec. Ciurea Georgeta- ec. Bilbiie Ramona- cons. jur. Romedea Laura Teodora 1. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.Documentul se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice /fizice straine si romane vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Toate documentele solicitate si prezentate de persoanele fizice/juridice straine si romane vor fi prezentate in limba romana - traducere autorizata.Nota: Autoritatea contractanta, prin comisia de evaluare, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca a depus certificatul constatator emis de ORC in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , sa il prezinte in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Se solicita informatii privind Cifra medie de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din cel mult ultimii 3 (trei) ani sau, dupa caz, de la data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR sauBCE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara: se va prezenta cel putin un contract de servicii similare ? consultantaprestat/prestate in ultimii 3 ani.Se solicita: procesul verbal/procesele verbalede receptie, recomandare/recomandari din partea beneficiarului privind modul de indeplinire a contractului, din care sa reiasa prestarea de servicii similare cu cele care fac obiectul achizitiei., 2. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Se vor anexa CV-uri, diplome, autorizari, certificari, etc., 3. Conform cererii de finantare, se solicitaasigurarea urmatorului personal: - cel putin un coordonator implementare - specializare/certificare ca manager de proiect sau managementul proiectelor;
- cel putin un consultant tehnic - specializarea -inginer;
- cel putin un consultant achizitii - specializarea/certificarea ca expert achizitii sau manager achizitii publice;
- cel putin un consultant financiar - specializarea - economist;Se vor prezenta CV-uri, diplome/ certificari/ autorizari / etc, in acest sens., 4. Informatii privind subcontractantii. Se vor mentiona: numele, adresa subcontractantilor, partile din contract pe care le vor executa acestia, valoarea subcontractata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP, din cadrul invitatiei de participare. Data si ora limita de deschidere a ofertelor sunt aceleasi cu data si ora depunerii ofertelor.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2012 09:04