Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - consultanta de specialitate pentru obiectivul de investitii ?DRUMURI ACCES ZONA ECONOMICA CORESI?


Detaliu pentru invitatia numarul 305301
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL BRASOV
Cod de identificare fiscala: 4384206
Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov
Telefon: +40 268 472486
Fax: +40 268 472486
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: consultanta de specialitatepentru obiectivul de investitii?DRUMURI ACCES ZONA ECONOMICA CORESI?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71311000-1 - Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: consultanta de specialitatepentru obiectivul de investitii?DRUMURI ACCES ZONA ECONOMICA CORESI?
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 31.08.2011 15:20)
Data publicarii: 14.07.2011 15:02
Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1-CIC
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.07.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, sala de consiliu
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 202, 722 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. art.180, 181 OUG 34/2006;Decl. respectare principiul egalitatii de sanse;Decl. de participare cu oferta independenta;decl. prot.muncii;Decl. de independenta si impartialitate;Certificat impozite si taxe locale;Certificat de atestare fiscala ;Certificat ORC;bilant cont.;inf. Gen;Lista principalelor servicii, prestate în ultimii 3ani;Decl. experienta similara in ultimii 3 ani, un contract de prestari servicii cuobiect similar, de o valoare minima impusa de 202.000 lei;decl. dotari proprii;Personalul minim : Ing.rezident 1;Inspector drumuri si poduri1;inspector Asig. Calit.1;;Inspector cantitati 1;Inspector electrice 1;Inspector utilitati (tehnico-edilitare)1;Inspector topometrist 1;inspector Prot. Muncii;ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalente
DOCUMENTATIAESTE ATASATA INVITATIEI DE PARTICIPARE IN SEAP.Garantia de participare este in cuantum de 4000 lei
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer