Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - consultanta de specialitate pentru obiectivul de investitii ?DRUMURI ACCES ZONA ECONOMICA CORESI?


Detaliu pentru invitatia numarul 312447
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL BRASOV
Cod de identificare fiscala: 4384206
Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov
Telefon: +40 268 472486
Fax: +40 268 472486
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: consultanta de specialitate pentru obiectivul de investitii ?DRUMURI ACCES ZONA ECONOMICA CORESI?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71311000-1 - Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: consultanta de specialitate pentru obiectivul de investitii ?DRUMURI ACCES ZONA ECONOMICA CORESI?
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 01.09.2011 10:41
Data limita de depunere a ofertelor: 14.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, CIC
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, Sala de consiliu
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 202, 722 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. art.180, 181 OUG 34/2006;Decl. de participare cu oferta independenta;Decl. de independenta si impartialitate;Certificat impozite si taxe locale;Certificat de atestare fiscala ;Certificat ORC; bilant cont.;inf. gen;Lista principalelor servicii, prestate în ultimii 3ani;Decl. experienta similara in ultimii 3 ani, un contract de prestari servicii cuobiect similar, de o valoare minima impusa de 202.000 lei;declar. ca of .poate dispune de masinile, echipamentele necesare derularii ctr.Personalul minim : Responsabil tehnic coordonator 1 ; Ing.rezident 1; Inspector cai ferate, drumuri si poduri 1;inspector Asig. Calit si de materiale.1 ;Inspector cantitati 1;Inspector electrice 1;Inspector utilitati (tehnico-edilitare)1;Inspector topometrist 1;inspector Prot. Muncii 1; Declaratii privind disponibilitatea ; inf. ref. la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru îndeplinirea contractului; ISO 9001, ISO 14001, sau echivalente
DOCUMENTATIA ESTE ATASATA INVITATIEI DE PARTICIPAREIN SEAP .Garantia de participare este in cuantum de 4000 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer