Achizitie publica - CONSULTANTA DE SPECIALITATE pentru urmarirea realizarii obiectivului de investitii ?DUBLARE PASAJ RUTIER FARTEC"
Detaliu pentru invitatia numarul 326408
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326408/11.05.2012
Denumire contract: CONSULTANTA DE SPECIALITATE pentru urmarirea realizarii obiectivului de investitii?DUBLARE PASAJ RUTIER FARTEC"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268 472486, Fax: +40 268 472486
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Brasov BD. EROILOR NR.8, Centrul de Informatii pentru Cetateni , camera 1, parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Brasov BD. EROILOR NR.8, sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSULTANTA DE SPECIALITATE pentru urmarirea realizarii obiectivului de investitii?DUBLARE PASAJ RUTIER FARTEC"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONSULTANTA DE SPECIALITATE pentru urmarirea realizarii obiectivului de investitii?DUBLARE PASAJ RUTIER FARTEC.Consultantul trebuie sa asigure controlul juridic si economic al tuturor documentelor legate de derularea contractului dintre Beneficiar si Antreprenor.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 179, 220.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA. Garantia de participare in valoare de 3584 lei sau 1792 lei pentru IMM-prin completarea Formularului 1, constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006, cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, COD FISCAL 43.84.206, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Atentie! Ofertele care nu vor prezenta documentul privind constituirea garantiei de participare, inclusiv extras de cont in cazul constituirii garantiei prin virament bancar, astfel cum s-a solicitat in prezenta fisa de date, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.In conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006, Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 1792.2 lei.
Garantie de buna executie
IN VALOARE DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA- se va constitui conform prevederilor art.90, alin. (1) din H.G.925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Conform HG1045/2011, in cazul retinerilor succesive, contractantul are obligatia dea deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in care va depune suma de 0, 5 % din pretul contractului. -Retinerea garantiei de buna executie se va facein conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006.Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categora IMM-urilor si face dovada in acest sens
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006)-completarea si prezentarea Formularului 2;
-Declaratie privind eligibilitatea-completarea si prezentarea Formularului 1.a-Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006.completarea si prezentarea Formularului 3.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante : -Primar George Scripcaru-Viceprimarii: Adrian Gabor si Miklos Sandor Gantz-Director Executiv Directia Tehnica: Attila Radnoti-Director Executiv Adjunct Directia Tehnica: Liliana Horga-Sef Serviciu Investitii: Lidia Bulgarea-Sef Serviciu Contabilitate-Claudia Radu-Sef Serviciu Achizitii Publice Isabella Marasescu-Sef Birou contencios- Valeria Mavrodin-Consilieri: Adina Corsatea, Ramona Mandrea, -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010-completarea si prezentarea Formularului 4.DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA -formular 7 Persoane juridice/fizice romane: -prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , de a prezenta pentru conformitate documentul in original /copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de prestare, beneficiari., -Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat siale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, -Informatii referitoare la personalul de conducere si Lista cu personalul angajat de ofertant/de care ofertantul poate dispune in derularea contractului-Personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul, cerinte minime: 1Diriginte de santier autorizat MLPTL in domeniul ?drumuri, poduri tunele, piste aviatie, transport pe cablu ? de interes national; 1Diriginte de santier autorizat MLPTL in domeniul retele electrice;1Topometrist;1Coordonator autorizat de catre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale si Familiei , in materie de securitate si sanatate -Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria9000/echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, , PRIN DESCARCAREA DOCUMENTATIEIdirect din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 13:58