Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSULTANTA DE SPECIALITATE pentru urmarirea realizarii obiectivelor de investitii ? cod CPV:71530000 -2-servicii de consultanta in constructii


Detaliu pentru invitatia numarul 336702
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 336702/04.10.2012
Denumire contract: CONSULTANTA DE SPECIALITATE pentru urmarirea realizarii obiectivelor de investitii ?cod CPV: 71530000 -2-servicii de consultanta in constructii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268416550/128/124, Fax: +40 268473001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 0268/416550, fax: +40 268473001, persoana de contact: Godri Anna Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: primaria Municipiului Brasov , sala de consiliu, B-dul Eroilor nr.8.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSULTANTA DE SPECIALITATE pentru urmarirea realizarii obiectivelor de investitii ?cod CPV: 71530000 -2-servicii de consultanta in constructii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONSULTANTA DE SPECIALITATE pentru urmarirea realizarii obiectivelor de investitii ?cod CPV: 71530000 -2-servicii de consultanta in constructii
II.1.6) CPV: 71530000-2 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 138, 074 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1380, 74 LEI, 690, 37 LEI PENTRU IMM.CONSTITUITA CONFORMOPTIUNILOR ART.86 DIN HGR 925/ 2006, cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, COD FISCAL43.84.206, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In confonformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006 Autoritateacontractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de :1380, 74 LEI.Perioada de valabilitate a garantiei departicipare :90 zile de la data limita de depunere a ofertelor .
Garantie de buna executie
10%- Garantia de buna executie se constituie conform art.90, alin. (1) din H.G.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura : Operatorul economic (lider, asociat, ) trebuie sa completeze Formularul nr. 1 care vafi depus in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele trebuie sa fie valabile la datadepunerii ofertelor.Declaratie privind eligibilitatea. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal aloperatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Operatorul economic (lider, asociat) trebuiesa completeze Formularul nr. 2 (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006) care va fi depus in original/copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Prezentarea situatiei obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele (pentru certificatele de atestare fiscala privindindeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - formulare tip elaborate de autoritatilecompetente din tara in care ofertantul este rezident) in termen si traducere legalizata in limba romana. Aceste documente se vor prezenta inoricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completezeFormularul nr. 3 care va fi depus in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documenteletrebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractor, tert sustinator)trebuie sa completeze Formularul nr. 4 care va fi depus in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Toate documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 5 careva fi depus in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele trebuie sa fie valabile ladata depunerii ofertelor.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante : -Primar George Scripcaru-Viceprimari: Adrian Atomei, Razvan Popa;
-Director Directia Economica-Marilena Tudorache-Director Directia Tehnica : Radnoti Attila-Director Executiv Directia Tehnica : Horga Liliana-Sef Serviciu Investitii : Lidia Bulgarea-Sef Serviciu Achizitii Publice Isabella Marasescu-Sef Birou contencios- Valeria Mavrodin-Secretar Nicolae Paraschiv-Administrator: Miklos Sandor Gantz-consilier Anna Maria Godri-Serviciu Achizitii Publice.-consilier Mihaela Gal si Violeta RaczCONSILIERI LOCALI: 1. LEONTE CATALIN2. ATOMEI ADRIAN3. GHIRDA MIHAI - IOAN4. MARA IULIAN5. LUPU LIVIU6. BORICEANU MIRCEA7. DUTU TUDOR ALEXANDRU8. BUCUR CIPRIAN-IONUT9. TEODORESCU FLORIN-COSTEL10. PUSCARIU RADU-IOAN.11. POPA RAZVAN12 SARGHIE OVIDIU13. MARTIN VASILE-EMIL14. IONESCU LUCIAN.15. OPRICA FLORENTIN-ADRIAN16. TARBA MIHAIL P.D.L.17. CHIRICHES ANDREI-CIPRIAN18. KRAILA VASILE.19. MIHAI COSTEL20. TOP FERGHETE FLORIANA-CARMEN21. MACEDONSCHI CRISTIAN.22. BRAUN WERNER.23. SIMION MARIA-ANTONELA24. DURBACA ALEXANDRINA-ADINA25. SZENTE LADISLAU26. TORO TAMAS Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depuneriiofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicitaofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate, a documentului Certificat constatator in original / copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana. Toatedocumentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. Nu se vor folosi prescurtari
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Informatii referitoare la personalul de conducere si Lista cu personalulangajat de ofertant/de care ofertantul poate dispune in derulareacontractului: 1 inspector constructii civile1 inspector protectia muncii1 inspector instalatii.OBSERVATII: 1.Potrivit HG 300/2006 , inspectorul cu protectia munciiatestat de catre Ministerul Muncii Solidaritatii Sociale si Familiei, va fi responsabil in materie de securitate si sanatate pe durata de pregatire sirealizare a lucrarilor.2.Personalul desemnat va fi pus la dispozitie : - pe perioada de pregatire a lucrarilor- pe toata durata de executie a lucrarilor, in corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile si luni)-pe perioada de garantie, de la incheierea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, pana la incheierea procesului verbal de receptie finala. Respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent, pentru servicii de consultanta, prezentarea certificatului SR EN ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP gratuit
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer