Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consultanta de specialitate pentru urmarirea realizarii obiectivului de investitii ?Sistem integrat de parcari ? parcare Spitalul Militar Regina Maria?, cod SMIS 40802


Detaliu pentru invitatia numarul 355811
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 355811/15.11.2013
Denumire contract: Consultanta de specialitate pentru urmarirea realizarii obiectivului de investitii ?Sistem integrat de parcari ? parcare Spitalul Militar Regina Maria?, cod SMIS 40802
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268416550/128/124, Fax: +40 268473001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268416550/128/124, fax: +40 268473001, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Brasov din BD. EROILOR NR.8, Brasov, Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consultanta de specialitate pentru urmarirea realizarii obiectivului de investitii ?Sistem integrat de parcari ? parcare Spitalul Militar Regina Maria?, cod SMIS 40802
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Consultanta de specialitate pentru urmarirea realizarii obiectivului de investitii ?Sistem integrat de parcari ? parcare Spitalul Militar Regina Maria?, cod SMIS 40802 conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 168, 364.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 3.367, 29 lei (1.683, 64 lei pentru IMM - prin completarea Formularului 4 din sectiunea Formulare).Modalitati de constituire acceptate, conform art. 86 alin. (1) si (5) din HG nr.925/2006 ? virament bancar prin ordin de plata in contul: RO 06TREZ 13 15 006 XXX 000 170 deschis la Trezoreria Municipiulu Brasov , cod fiscal 4384206 sau instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari . In cazul depunerii de oferte in asociere gar de part trebuie constit in numele asocierii si beneficiaza de reducere la jumatate numai in cazul in care toti asociatii se incadreaza in categ IMM .Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de 120 zile de la data limita de primire a ofertelor. In conformitate cu art. 278^1 alin 1 lit a din OUG 34/2006, din gar de part. se va retine suma de 1.683, 64 lei. Garantia de participare se restituie conform dispoz art 88 din HG nr. 925/2006. Pentru constituirea garantiei de participare data de echivalenta leu/alta valuta, la cursul comunicat de BNR, este data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
10%din valoarea contractului fara TVA (5% daca prestatorul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii 346/2004 categoria IMM). Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 1. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular pentru partea de contract pe care o realizeaza. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul.- Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr.2 privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular pentru partea de contract pe care o realizeaza . Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul.- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 3.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: George ScripcaruLiliana HorgaLidia BulgareaRamona MandreaValeria MavrodinIsabella MarasescuClaudia RaduCristina DicaXenia MihaileanuAlice DuduMihaela GalDaria SavinAnda Maria ZamoraDaniela Rotbasan- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular Nr. 7 .-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010 - completarea si prezentarea Formularului 5. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular pentru partea de contract pe care o realizeaza. -prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- din care sa reiasa obiectul de activitate, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , cuprinzand informatii reale si actuale la data limita de depunere a ofertei; obiectului contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator ;Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate, a documentului Certificat constatator in original / copie legalizata.-prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea de contract pe care o realizeaza. Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul are obligatia de a preciza partea/ partile din contract care sunt
indeplinite de subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Inainte de semnarea contractului ofertantul
castigator va prezenta contractul/contractele incheiate cu
subcontractantul/subcontractantii nominalizati in oferta , in copie. Pe
parcursul derularii contractului ofertantul nu are dreptul de a inlocui
subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante,
iar eventuala inlocuire a subcontractantilor nu trebuie sa duca la modificarea
propunerii tehnice sau financiare., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm , al persoanei respective , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele
tehnice invocate., Declaratie privind dotarile de care dispune pentru indeplinirea contractului, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin de urmatorul personal minim de specialitate : -1 diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul constructiilor civile, industriale si agricole categoria de importanta C; - 1 diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul drumuri si poduri;
- 1 diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul retele electrice; 1 diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul Instalatii electrice; 1 diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul instalatii sanitare, termoventilatii; - 1 topometrist; - 1 responsabil autorizat de catre Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei, in materie de securitate si sanatate, - 1 inginer de cantitati. In cazul depunerii unei oferte comune, cerintele minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor. Pentru dirigintii de santier se vor prezenta atestate/legitimatii. Pentru restul personalului solicitat se vor prezenta diplome/certificate din care sa rezulte specializarea acestora. O persoana poate indeplini maxim 2 functii cumulate pe acest proiect.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2013 10:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer