Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consultanta de supervizare a executiei lucrarilor aferente proiectului:?Extinderea spre sud a danei de gabare din Portul Constanta?


Detaliu pentru invitatia numarul 341134
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Numar invitatie: 341134/17.12.2012
Denumire contract: Consultanta de supervizare a executiei lucrarilor aferente proiectului: ?Extinderea spre sud a danei de gabare din PortulConstanta?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTACod fiscal: 11062831, Adresa: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Constanta, Telefon: 0241-611540, Fax: 0241/619512
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Constanta, Romania, cod postal: 900900, telefon: +40 241601589, fax: +40 241601374, persoana de contact: Serviciu Dezvoltare Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consultanta de supervizare a executiei lucrarilor aferente proiectului: ?Extinderea spre sud a danei de gabare din PortulConstanta?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In cadrul Contractului de servicii, ofertantul va realiza supravegherea lucrarilor de executie la proiectul , , Extinderea spre sud a danei de gabare din Portul Constanta?? si va verifica Proiectul Tehnic si ulterior Detaliile de Executie, dupa finalizarea acestora de catre Antreprenor, in vederea executiei lucrarilor si de asemenea, va asigura consultanta pe toata perioada de executie si garantie a lucrarilor.De asemenea, va indeplini toate atributiile aplicabile ?Inginerului?din cadrul Acordului contractual nr. 31030/19.10.2012 incheiat intre C.N. A.P.M. S.A. in calitate de beneficiar si antreprenorul desemnat definitiv si irevocabil castigator al licitatiei de proiectare+executie.Serviciile fac parte din categoria celor incluse in Anexa nr. 2A la Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si sunt incadrate la codul CPV 71310000-4 Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor.
II.1.6) CPV: 71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 288, 540 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
I.in cuantum de 4.000 lei echivalentul a aprox. 970 Euro la cursul de 1 Euro = 4, 1221 Lei(pt a beneficia de reducerea de 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratia pe propria raspunedere ca societatea se incadreaza in categoria IMM).Modul de constituire: Instrument de garantare emis de o banca pt participare la licitatie/Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari Formularul 11A/11B din Sectiunea IV.Instrumentul de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari din Romania se va prezenta in original.Instrumentul de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari din strainatate se va prezenta in original insotit de traducerea legalizata/autorizata in limba romana in anexa, SAU OP cu conditia confirmarii(stampilarii)acestuia de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor.Conturile CN APM: (in Lei)RO83BRDE140SV06373001400 la BRD;(in Euro)RO96BRDE140SV16846801400 IIII- Perioada de valabilitate a garantiei pt participare va fi cel putin egala cu perioada min de valab. a ofertei si anume cel putin 90 zile de la termenul lim. de primire a ofertelor, respectiv pana la data de?.III-Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.IV.Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf. cu contractul garantat;sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Se va completa dupa caz Formularul 11A/11B din Sectiunea IV.In cazul in care sunt aplicabile dispozitiile art.278(1 din OUG 34/2006, suma ce va fi retinuta din garantia de participare, va fi: ?a)intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv ?1% din valoarea estimata, adica 2.885, 40lei, echiv. a 700 euro;?
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii reprezinta 5% din pretul contractului, fara TVA.Garantia se constituie de catre Antreprenor in scopul asigurarii AC de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Contractantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie conf. cu art.90 pct.1 din HG 925/2006, coroborate cu dispozitiile art. 86 alin (2)-(4) din HG 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contractul de lucrari, valabila si in vigoare pana la receptia finala a lucrarilor si remedierea oricaror defectiuni.Garantia se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pt facturi partiale avandu-se in vedere si prevederile HG 1045/2011.Garantia se va prezenta AC in termen de 15 zile de la semnarea contractului.Restituirea garantiei se va face conf. art.92 din HG 925/2006 alin (2).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Art. 180 - Declaratie privind eligibilitatea Ofertantul va prezenta: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Ofertantul va prezenta Formularul 12 A din Sectiunea IV - FormulareCerinta nr. 2 - Art. 181 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederilor art. 181 din OUG 34/2006 Ofertantul va prezenta: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Ofertantul va prezenta Formularul 12 B din Sectiunea IV - FormulareCerinta nr. 3 - Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat - Ofertantul va prezenta: - Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele pentru plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat, sub forma de formulare eliberate de autoritatile competente;
- Certificat privind impozitele si taxele locale (pe raza careia societatea are sediul social) din care, sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, sub forma de formulare eliberate de autoritatile competente;
- Cazier Fiscal (in perioada de valabilitate), eliberat de DGFP, din care sa reiasa ca nu are fapte inscrise in cazierul fiscal.Documentele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau , ,copie conform cu originalul??, pe formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Persoanele juridice straineIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratieautentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. In ceea ce priveste certificatele de atestare fiscala, cazier fiscal, persoanele juridice straine vor prezenta documente justificative care sa dovedeasca indeplinirea cerintelor conform documentatiei (de ex. pe langa formularele tip, se vor prezenta extrase din legislatia in vigoarea a tarii respective, insotite de traducere autorizata in limba romana, care sa certifice modalitatea de indeplinire a cerintelor asa cum este reglementata in tara respectiva).Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele juridice straine vor prezenta Certificate/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducerea acestora in limba romana de catre persoane sau institutii autorizate.Nota nr. 1: Se vor avea in vedere prevederile Ordinului nr.2618/2011 pentru modificarea si completarea Ordinului MFP nr. 752/2006.Nota nr. 2: a.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente;b.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu .Cerinta nr. 4 - Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura -Ofertantul va prezenta: Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 12 C din Sectiunea IV FormulareCerinta nr. 5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Ofertantul va prezenta: Declaratie pe propria raspundere privind Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Formularului 12D din Sectiunea IV FormulareCerinta nr. 6 - Neincadrarea in prevederile art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Ofertantul va prezenta: Ofertantul/subcontractantul/tertul sustinator va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) conform Formularului 12E din Sectiunea IVPentru evitarea conflictului de interese se vor avea in vedere persoanele cu functie de decizie in cadrul Autoritatii Contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director General Decebal SERBAN, Director Economic Daniela SERBAN, si membrii comisiei: Lica Cozma - Presedinte, George Alexandru IOROV, Mihaela Staetu, Maria Mergiu, Tanase Iulian Pepi, Radu Florescu, Nicolai Badaluta, Cristian Simion, Crina Popescu, Membrii de rezerva: Constantin Rodeanu, Cristiana Racautanu, Angela Badea, Luminita Boja Cerinta nr. 1 - Certificat Constatator - Ofertantul va prezenta: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, cu date actualizate. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.(Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator emis de ONRC) in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, cu semnatura si stampila .Notanr.1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare din membrii asocierii. In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.Nota nr.2: Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului declarat castigator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.Persoane juridice straine - Ofertantul va prezenta: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/ candidatul este stabilit.Din documente trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri ;Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate / atestate la autoritatile competente din tara respectiva.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre persoane sau institutii autorizate. Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele vor avea mentionata perioada de valabilitate.Cerinta nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor - Ofertantul va prezenta: Ofertantulvaprezenta Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM Conform Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, daca este cazul, pentru a beneficia de prevederile acesteia.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani, va fi cel putin egala cu 519.400 Lei, respectiv 126.000 Euro, la cursul de 1Euro = 4, 1221 Lei.Nota nr.1: a)Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.b)Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor transforma mai intai valoarea in euro si apoi in lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi.c)Ofertantii care fac dovada incadrarii conform legislatiei in vigoare in categoria IMM beneficiaza de reducere de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.Ofertantii straini tip IMM pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor ec. tip IMM din Romania.In cazul unei asocieri, toti membrii asocierii trebuie sa detina calitatea de IMM pt a beneficia de reducere, Informatii privind sustinere terti (financiar)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza sit. ec. si financiara invocand si sustinerea acordata decatre o alta persoana (conf.art.186 OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (con. Anexa 19), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf.art.180 si ale art.181 lit.a), c1)si d)OUG 34/2006, prezentand in acest sens Formularul 12A si Formularul 12A? completate.Tertul sustinator va completa Formularul 12E prin care se atesta neincadrarea in situatiile prevazute la art.69(1 OUG 34/2006.Tertul sustinator va prezenta documentele conform precizarilor de la art.11(1 HG 925/2006 si conform Anexa 2 din Ordinul ANRMAP 509/2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Nota nr.1: Autoritatea Contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Nota nr.2: Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata sau modificata in vreun fel in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., Informatii privind asocierea: Mai multi op. ec.au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune of. comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze dpdv formal asocierea.Of.va prez: Acordul de asociere, cf Formularului B10 din Sectiunea IV.Asociatul/asociatii vor depune aceleasi doc.de calif.pe care le va depune liderul asocierii.Atunci cand un grup de op.ec.depune of. comuna, sit.ec.-financiara si cap.tehnica si prof.se dem. prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul asocierii dintre 2 op. ec., fiecare din acestia incadrandu-se in categ.IMM, asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prev. la art.16, alin.2 din Legea 346/2004.Totodata, precizam ca in sit. asocierii unui IMM cu o soc. comerciala care nu face parte din categ IMM, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prev. art.16, alin.(2)Legea 346/2004.In cazul in care of. comuna este declar.castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata., Experienta similara: Ofertantul va face dovada prestarii si ducerii la bun sfarsit in ultimii 3 (trei) ani, calculati pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor a unui contract ce a avut ca obiect servicii de consultanta de supervizare lucrari de constructie infrastructura maritima cu o valoare a contractului de servicii egala sau mai mare de 250.000lei, echivalentul a aprox. 60.650 euro (la cursul de schimb de 4.1221 lei/euro) Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte (anul in care a fost incheiat contractul).Nota: aceasta valoare cuprinde numai partea prestata de operatorul economic ofertant, in cazul in care a participat intr-o asociere sau ca subcontractor. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor., Se vor prez.doc.care sa dovedeasca prestarea serviciilor conf.contractului(se vor prezenta certif./doc.emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul benef.din care sa reiasa prestarea de serv., Caiete de Sarcini/termenii de referinta doc.din care sa reiasa val.si natura serv.prestate efectiv de of.in cadrul ctr.prezentat ca experienta similara, PV de receptie la sfarsitul prestarii(daca exista)/PV de receptie partiala a serv., recomandare din partea beneficiarului din care sa reiasa ca serv.au fost prestate in conf.cu normele prof.din domeniu, si/sau certif./doc.emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat benef.care sa confirme prestarile de servicii la val.solicitata, alte doc.relevante conf.legislatiei in vigoare etc.)Nota1: Contractele precizate de ofertanti in Lista princip.serv.prestate(Formularul C1), altele decat cele pt care nu sunt completate formulare de tip B3, nu vor fi luate in considerare si nu pot fi invocate ulterior depunerii.of., Personal: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 (trei) ani raportati la data limita de depunere a ofertelor.Inf.ref.la studiile, preg. prof.si calif. pers.de conducere, precum si ale pers.resp.cu derularea contr.Inf.privind pers. tehnic de specialitate-Asig.cu personal calificat. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorii experti cheie: Experti principali?Cerinte minime: , Expert 1?coordonator de echipa domeniul hidro.Studii si aptitudini?studii superioare de lunga durata?diploma de inginer ctii hidro./ctii civile;Experienta profesionala: atestare ca diriginte de santier in domeniul hidrotehnic min categoria C, in conf.cu legislatia romana(S-au pus in aplicare prevederile art.21 si art.33 din L10/1995 privind calitatea in ctii, autorizarea dirigintilor de santier este in conf.cu prev.Ord. MDRT 1496/2011 pt aprobarea Procedurii de autorizare a dirigintilor de santier publicat in MOf.458/30.06.2011);
- participare in calitate de manager proiect/coordonator echipa proiect in cel putin un contract derulat in conformitate cu conditii de contract FIDIC., Expert 2?Ingineri supervizori/inginer cantitati/diriginte de santier?domeniul hidrotehnic; Studii si aptitudini?studii superioare tehnice de lunga durata?diploma de inginer constructii hidrotehnice/ctii civile;Experienta profesionala: -atestare ca diriginte de santier in domeniul hidrotehnic minim categoria C, in conformitate cu legislatia romana (S-au pus in aplicare prevederile art.21 si art.33 din Legea 10/1995 privind calitatea in constructii, autorizarea dirigintilor de santier este in conformitate cu prevederile Ordinului MDRT 1496/2011 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a dirigintilor de santier publicat in MOf. 458/30.06.2011); - experienta ca inginer supervizare constructie/inginer cantitati/diriginte de santier in cel putin un proiect infrastructura portuara, Expert 3 Inginer materiale de constructiia)Studii si aptitudini ? studii superioare tehnice de lunga durata? diploma de inginer constructiihidrotehnice / constructii civileb)Experienta profesionala generala: - minim 5 ani experienta ca inginer constructii hidrotehnice/constructii civilec) Experienta profesionala specifica: experienta ca inginer cu atributii in verificarea calitatii materialelor de constructi, Expert 4 ? Expert tehnica) Studii si aptitudini ? studii superioare tehnice de lunga durata ? diploma de inginer constructii hidrotehniceb) Experienta profesionala generala: - minim 5 ani experienta ca inginer constructii hidrotehnice c) Experienta profesionala specifica: - experienta profesionala in proiectare/ supervizare lucrari de infrastructura hidrotehnica cu specific portuar, CV-uri, copii dupa diplome studii, doc care atesta disponibilitatea, atestari in domeniu (in termen de valabilitate)ale pers.resp. direct cu indepl.contractului ce face obiectul achiz. precum si ale oricaror specialisti cu sarcini cheie in indepl. contractului.Ofertantul trebuie sa dem.ca dispune de pers.specializate in urmatoarele activitati: servicii de consultanta/ supervizare lucr.aferente ctiilor de infr. portuara.Op.ec.va mentiona daca persoanele prez.in Declaratie sunt proprii angajati sau va prezenta Angajamentul de particip./Acord de colaborare al persoanei/persoanelor resp. pt indeplinirea contractului(daca ofertantul nu are angajate astfel de persoane).Doc. prezentate vor avea valab. pe toata durata de derulare a contractului.Decl.de disponibilitate se vor prezenta de catre toti expertii principali.Pt expertii de o alta nationalitate se vor prez.doc.justif.si atestari insotite de traduceri autorizate.Op.ec clasat pe loc 1 i se poate solicita doc.care sa ateste exp. prez.in CV, Informatii privind sustinere terti(tehnic si profesional)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza cap.tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conf.art.190 OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (cf Anexa 20 insotit de Declaratii cf Anexa 21 si Anexa 22) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in sit. care determina excluderea din procedura de atribuire, cf prev. art.180OUG34/2006, si art. 181 lit. a), c1)si d) prezentand in acest sens Formularul 12A si Formularul 12A?.Tertul sustinator va completa Formularul 12E prin care se atesta neincadrarea in sit.prev.la art.69(1 OUG 34/2006.Tertul sustinator va prezenta doc. conf. prev.art.11(1 din HG 925/2006 si Anexa 2 din Ordinul ANRMAP 509/2011., Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractorul/Subcontractantii va/vor prezenta Formularul 12 E din sectiunea IV prin care se atesta neincadrarea in situatiile prevazute la art.69(1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.01.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.01.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2012 10:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer