Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consultanta in domeniul evaluarii POR


Detaliu pentru invitatia numarul 342099
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA PENTRU DEZVOLTARE REGIONALA NORD-EST
Numar invitatie: 342099/29.01.2013
Denumire contract: Consultanta in domeniul evaluarii POR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA PENTRU DEZVOLTARE REGIONALA NORD-ESTCod fiscal: 11616139, Adresa: STR. LT. DRAGHESCU, NR.9, Piatra-Neamt, Telefon: +40 0233218071, Fax: +40 0233218072
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (dezvoltare regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consultanta in domeniul evaluarii POR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta in evaluarea tehnica si financiara si gradului in care cererile de finantare depuse in cadrul Axelor prioritare 1-5 ale Programului Operational Regional raspund obiectivelor acestui program si in formularea de recomandari promotorilor acestor proiecte in conformitate cu procedurile specifice, in vederea imbunatatirii acestora.
II.1.6) CPV: 79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 153, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare sub forma de scrisoare de garantie financiara, se va elibera conform Form.nr. 1, obligatoriu in original si va fi valabila pana in ?(copie depusa si in SEAP). Valabilitate: 60 zile de la data limita de primire a ofertelor. Orice alt instrument de garantare, in conformitate cu art. 86 din HG nr. 925/2006. 2.. Copia dupa documentul de plata in caz de ordin de plata, va fi postata in cadrul SEAP.Cont bancar: BRD Piatra Neamt, RO97BRDE280SV08989202800. 3.Numerar la sediul achizitorului. Cuantumul garantiei de participare este 3072 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare constituita de operatorii economici incadrati conform legii, in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50%, fata de suma fixa solicitata (se completeaza Anexa 1 la Legea 346/2004- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM). In conformitate cu art. 278^1, alin.1 lit. a) din OUG 34/2006, in masura in care in urma unei contestatii depuse Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului 1536 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180, art.181 si art.69^1 (privind evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006: Completarea si semnarea formularului nr.10.Persoane cu functii de decizie: Director General- Constantin Apostol;Director Directia Juridica si Resurse Umane/Manager de contract- Vasile Asandei;Director Directia Economica- Elena Nane;Director Directia OI POR- Gheorghe Harja;Director Adjunct Directia OI POR- Cristian Gheorghe Zama;Monica Maria Lutz- Presedinte comisie de evaluare, fara drept de vot;Sorin George Grigorescu ? membru evaluator;Gabriela Mararu? membru evaluator;Costel Alupului - membru evaluator; Membrii de rezerva: Sebastian Cuptor;Ovidiu Gheorghe Savu.In conformitate cu art. 69^1 din OUG 34/2006 ?Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.?Formularul nr.10 va fi depus atat de reprezentantii asocierii, cat si de tertul/tertii sustinator/i, daca e cazul.Tertul sustinator, daca e cazul, va evidentia clar ca nu se afla in situatia descrisa laart. 181, litera a, c^1, d, din OUG 34/2006.Subcontractantul, daca e cazul, va depune obligatoriu declaratie pe proprie raspundere, ca nu se afla in situatia descrisa la art. 69^1 din OUG 34/2006.Formulare tip care dovedesc neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: a) Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat general, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Statb) Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, pentru sediul social al ofertantului.Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificari si completari ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Pentru persoane fizice/ juridice straine: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere, in traducere legalizata.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2011: Completarea si semnarea Formularului nr. 5 Formular tip care dovedeste forma de inregistrare ca persoana fizica/ juridica: Certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din documentul prezentat.Mentiune! Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, va fi prezentat obligatoriu in original/ copie legalizata, de catre ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in conformitate cu art. 5 din Ordinul 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Pentru persoane fizice/ juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala a ofertantului trecuta in Formularul 8 (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2010, 2011 si 2012) in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, trebuie sa fie de minimum 100000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, Prezentarea a cel putin un certificat / document (constatator/ recomandare/proces verbal de receptie) prin care sa se confirme prestarea de servicii de consultanta similar, continand referiri la:
- beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor prestate;
- perioada in care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului, Declaratia ofertantului cu privire la organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, Declaratii de disponibilitate ale expertilor propusi, Diplome si CV-uri ale persoanelor responsabileMinim 3 experti tehnici - studii superioare in inginerie/constructiiMinim 3 experti pe domeniu economico-financiar- studii superioare economiceMinim 2 experti pe domeniu dezvoltare durabila: Studii superioare;Minim 2 experti pe domeniu eficienta energetica-Studii superioare tehnice; Minim 2 experti pe domeniu egalitate de sanse: Studii superioare;Minim 3 experti pe domeniu imbunatatire eficienta energetica: Studii superioare tehnice;
Minim 2 experti pe domeniu marketing: Studii superioare economice. Se va face dovada participarii (realizarii de activitati similare) in evaluarea a unul sau mai multe proiecte similare.
Minim 1 expert pe domeniu reabilitarea monumentelor culturale si istorice: -Studii superioare;Dovada realizarii de activitati similare in cadrul evaluarii a cel putin 1 proiect similar., Informatii privind asociatii: Liderul de asociere va depune documentele de la punctele III.2.1 a) si b), III.2.2, III.2.3 a), pentru fiecare asociat. Se va depune Formularul nr. 44, numai daca e cazul., Informatii privind subcontractantii-Se va depune Formularul nr. 18, numai daca e cazul ( se iau in considerare resursele umane pentru partea lor de implicare). Se ataseaza acordul subcontractantului declarat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 25.01.2013 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer