Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consultanta in domeniul evaluarii proiectelor depuse in cadrul POR


Detaliu pentru invitatia numarul 343376
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA DE DEZVOLTARE REGIONALA NORD-VEST
Numar invitatie: 343376/04.03.2013
Denumire contract: Consultanta in domeniul evaluarii proiectelor depuse in cadrul POR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE DEZVOLTARE REGIONALA NORD-VESTCod fiscal: RO11463302, Adresa: Cluj-Napoca, str. Sextil Puscariu, nr.2, Cluj-Napoca, Telefon: +40 788231689, Fax: +40 264439222
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare Regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consultanta in domeniul evaluarii proiectelor depuse in cadrul POR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta in evaluarea tehnica si financiara si gradul in care cererile de finantare depuse in cadrul Axelor prioritare 1-5 ale Programului Operational Regional raspund obiectivelor acestui program si in formularea de recomandari promotorilor acestor proiecte in conformitate cu procedurile specifice, in vederea imbunatatirii acestora
II.1.6) CPV: 79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea -Formularul nr.12A semnat, datat si stampilatDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 Se vor prezenta: Formularul 12 B semnat, datat si stampilatIn cazul in care Autoritatea contractant va solicita: prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind impozitele si taxele la bugetul de stat ? copie conform cu originalul-care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta , prin prezentarea formularului tip, eliberat de Agentia Nationalas de Administrare Fiscala din Ministerul Finantelor Publice, autoritatea competente din Romania, sau documentul echivalent emis de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilit-din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.siprezentarea Certificatului de atestare fiscala privindimpozitele si taxele locale ? copie conform cu originalul-, prin prezentarea formularului tip, eliberat deDirectia de Impozite si Taxe Locale, ( sau formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) -din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.valabile la data deschiderii ofertelorPersoane juridice straine-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/ candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, se accepta prezentarea unei declaratii completata conform Formularului 12 B. semnat, datat si stampilatDeclaratie privind calitatea de participant la procedura -Se va prezenta Formularul 12C completat, semnat, datat si stampilatDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare-Prezentare Formular4 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691, din Sectiunea III, semnat, datat si stampilat.-Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 4) ? se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator (cf. Art. 13 din Legea 279/2011 privind modificarea si completarea OUG 34/2006).-Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Sanda Catana ?Director, persoana care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor-Otilia Magdas -Ugrutan-Director Economic interimar , Consilier Juridic ?Tudor Piciu si membrii comisiei de evaluare a acestei cereri de oferta- Calin Magurean?presedinte cu drept de vot, Nicoleta Glodan -membru, Elena Muste-membru si membrii de rezerva Susana Chis Bucur si Dana Blag-In conformitate cu art. 691 din OUG 34/2006?Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/ogran de conducere sau de supervizare si/sau are actionari sau asociati persoane care sunt sot/sotie , ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv ori care se afla in relatii comerciale , astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuireCertificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Prezentare Formular 1 - Certificat de participare cu oferta independenta din Sectiunea III, semnat, datat si stampilat Certificatul constatator-Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului , cu codul CAEN, necesar desfasurarii activitatii, valabil la data depunerii ofertei, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, in original sau copie conform cu originalul. Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizataSe va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Persoane juridice /fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata)Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate producerea si/sau comercializarea serviciilor care fac obiectulprezentei proceduri de achizitie.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din O.U.G nr.34/2006-actualizata, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in prezenta documentatie de atribuire (Formular Nr.2 ). Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv daca au fost solicitate diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art.11, alin (4) din HGR 925/2066-actualizata, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cind primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in prezenta solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 (trei) zile lucratoare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), a ofertantului(operatoru economic sau sau membrii asocierii de operatori economici) care sa fie de min. 125.000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatii: Liderul de asociere va depune documentele de la cap. III.2.1 .a)si b), III 2.2., III 2.3.a)pentru fiecare asociat..Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in careoferta comuna este declarata castigatoare, Diplome si CV-uri ale expertilor propusiPrestatorul va furniza o echipa de experti care poseda competentele si experienta necesara, pentru a indeplini sarcinile prevazute in aceste Specificatii tehnice. Numarul expertilor propusi va fi in urmatoarele proportii si indeplinind urmatoarele cerinte minime: 1)tehnica (inginerie): min. 3 persoane- Diploma universitara sau echivalent in inginerie civila, ingineria instalatiilor, inginerie in constructii;
- Experienta de cel putin 3 ani in proiectare si executie de proiecte de infrastructura;2)din care inclusiv eficienta energetica: min 2 persoane- Diploma universitara sau echivalent in inginerieenergetica, inginerie civila sau instalatii;
- Minim2aniexperienta profesionala in efectuarea de audit energetic.3)economico-financiara: min. 5 persoane- Diploma universitara in stiinte economice/ management / finante;
- Experienta profesionala de cel putin 3 ani dupa finalizarea studiilor universitare, in intocmirea/analizareaaspectelorfinanciarealeproiectelor, inclusiv analiza cost-beneficiu / elaborarea de planuri de afaceri pentru clienti din sectorul public/privat.4)dezvoltare durabila: min.2 persoane- Diploma universitara in stiinte ale mediului, ecologie sau ingineria mediului;
- Minim 3 ani experienta profesionala in analiza impactului asupra mediului a proiectelor de investitii.5)egalitate de sanse: min. 2 persoane- Diploma universitara in domeniul stiintelor sociale- Experienta profesionala de minim 2 ani in evaluarea sau gestionarea de proiecte., Declaratiile de disponibilitate a expertilor propusi, Declaratie privind echipa implicatain realizarea obiectului achizitiei, Lista cu informatiile privind subcontractanti si partile din contract ce urmeaza a fi executate de acestia, lista cu principalelor servicii similarein ultimii 3 ani, continand valori, , perioade de prestare, beneficiari, indiferenta daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privatiSe vor prezenta maxim 3 contracte, ca experienta similara, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 125.000 leiPrezentarea a cel putin a unui document (constatator/recomandare /proces verbal) prin care sa se confirme prestarea de servicii de consultanta similare, continand referiri la : -beneficiarul contractului-tipul serviciilor prestate-perioada in care s-a realizat serviciul-valoarea contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2013 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer