Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consultanta in domeniul managementului investitiei: aferent proiectului din com. Palatca Masura 322


Detaliu pentru invitatia numarul 313449
Autoritate contractanta
Comuna Palatca (Consiliul Local Palatca Jud. Cluj)
Cod de identificare fiscala: 5105687
Adresa: Palatca Nr. 455, Jud. Cluj, Palatca
Telefon: 0264235352
Fax: 0264235356
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Consultanta in domeniul managementului investitiei: aferent proiectului din com. Palatca Masura 322
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Consultanta in domeniul managementului investitiei: aferent proiectului Canalizarea si epurarea apelor uzate, alimentare cu apa, reabilitarea si modernizare drumuri , renovare camin cultural in localitatea Sava, comuna Palatca.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 08.09.2011 11:01
Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaraia Comunei Palatca, Loc. Palatca, Str. Principala, Nr. 455, Jud. Cluj, Cod postal: 407450.
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.09.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaraia Comunei Palatca, Loc. Palatca, Str. Principala, Nr. 455, Jud. Cluj, Cod postal: 407450
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 111, 608 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. priv. calitatea de participant la procedura F11;Decl. priv. eligibilitatea F12B;Decl. priv. indeplinirea obligatiilor F12C;Decl. priv. neîncadrarea în art.69¹ din OUG 34/2006 F12D;Decl. priv respectarea regulilor concurentei, conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010 F12A;Cert. de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat;Cert. de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local;Cazier fiscal;Cert. de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului;Cert.constatator;Bilanturile contabile;Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani min.: 223 000 Lei F7;Lista prin. prestatii în ultimii 3 ani F14;Exp. similara: Min.1 - max.3 contracte de servicii de cons. a carui/caror valoare cumulata sa fie de min.111000lei;Inf. priv. personalul de specialitateF19;Decl. priv. personalul pentru contract F18;CV-F21;Decl.de disp - anexa F21;ISO 9001;ISO 14001;OHSAS 18001;Inf. priv. asociatii F10;Inf. priv. subcontractori F28;
www.e-licitatie.roGarantia de participare: 2230 lei;Garantia de buna executie: va fi 5% din valoarea ofertata fara TVA;
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer