Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consultanta in management de proiect necesara implementarii proiectului ?Cresterea calitatii vietii urbane prin amenajarea Parcului Public Central?


Detaliu pentru invitatia numarul 331494
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BAIA MARE
Numar invitatie: 331494/12.07.2012
Denumire contract: Consultanta in management de proiect necesara implementarii proiectului ?Cresterea calitatii vietii urbane prin amenajarea Parcului Public Central?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BAIA MARECod fiscal: 3627692, Adresa: Gheorghe Sincai 37, Baia Mare, Telefon: +40 262211001, Fax: +40 262212171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Gheorghe Sincai 37, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262211001, fax: +40 262212171, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Gheorghe Sincai 37, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262211001, fax: +40 262212171, Sala Europa, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consultanta in management de proiect necesara implementarii proiectului ?Cresterea calitatii vietii urbane prin amenajarea Parcului Public Central?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de consultanta in management de proiect necesare implementarii proiectului ?Cresterea calitatii vietii urbane prin amenajarea Parcului Public Central?. Scopul contractului este de a asigura serviciile de consultanta in domeniul managementul de proiect necesare implementarii proiectului ?Cresterea calitatii vietii urbane prin amenajarea Parcului Public Central?, respectiv prestarea serviciilor de consultanta financiara, tehnica, juridica si de comunicare.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai jos, si se va prezenta anexat Cererii de participare la procedura, la depunerea ofertei.Cuantum: 3.200lei. Se constituie in una din urmatoarele forme: ? Virament bancar in urmatorul cont RO84 TREZ 4365 006X XX00 0129 deschis la Trezoreria Baia Mare (cu conditia confirmarii acestora de catre banca - extras de cont pana la data limita depunerii ofertelor);SAU? Instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurari.Instrumentul de garantare va contine in mod obligatoriu toate prevederile articolului 87 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 1.600 lei, calculata conform prevederilor art. 2781alin. (1) lit. a) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta va fi respinsa de catre C.N.S.C.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare va fi valabila 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: este de 10 % din pretul contractului, fara TVA.Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art. I din HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Prezentare declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Se completeaza Formularul nr. 1Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantul depune uzeaza de prevederile art.11, al. 4 din HG 925/2006. Toate documentele depuse in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitatea cu originalul. Formularele completate cu ocazia participarii la prezenta procedura vor fi depuse in original.Cerinta nr. 2Ofertantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006.Prezentare declaratie pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr.2;Precizari: a. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 181 se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.c. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.d. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.e. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 181 lit. a), c indice 1) si d) din OUG nr. 34/2006 si va depune o declaratie in acest sens.Cerinta 3Participare cu oferta independenta. Se va depune Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? Formular nr. 3In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantul depune uzeaza de prevederile art.11, al. 4 din HG 925/2006. Toate documentele depuse in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitatea cu originalul. Formularele completate cu ocazia participarii la prezenta procedura vor fi depuse in original.Cerinta 4Neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006. Declaratie potrivit art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 4. Acest document va fi depus, daca este cazul si de sustinatorul tert si subcontractant. Persoanele cu putere de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Catalin Chereches?Primarul Municipiului Baia Mare, Istvan Ludescher-Viceprimar, Dumitru Matei?Viceprimar, Vasile Barbul?Administrator Public, Rodica Brad?Secretarul Municipiului Baia Mare, Carmen Pop?Director executiv Directia Economica, Carmen Zamfirescu?Sef Serviciu Achizitii Publice, Eleonora Ghete?Manager proiect, Anamaria Stetcu-asistent manager, Angela Ghecevici-manager contract executie, Ionel Vancea-expert inginer constructor, Iacob Krisch-expert achizitii publice, Raluca Simon-expert informare comunicare publicitate, Amalia Ardelean-expert contabil, Simona Fabian-expert asistent conformitate procedurala tehnica si admisibilitate, Consilieri: Belbe Marcel Iuliu, Bondici Marius Serban, Bota Calin, Buta Viorel, Cosma Radu, Gradinaru Gheorghe, Lazar Vasile, Manoliu Dacian, Mehes Adalbert, Micle Radu, Onet Vlad, Pop Marian Ovidiu, Pop Mariana, Pop Stefan, Parvu Ludovica, Selejan Dinuca, Sfarcus Vasile Doru, Stef Radu, Stefan Ovidiu, Vida Noemi, Virag Arpad.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantul depune uzeaza de prevederile art.11, al. 4 din HG 925/2006. Toate documentele depuse in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitatea cu originalul. Formularele completate cu ocazia participarii la prezenta procedura vor fi depuse in original. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei), in forma valabila din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, acesta este autorizat si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. e)- h) din Legea nr. 26/1990.In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, atunci fiecare operator economic trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Precizari: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantul depune uzeaza de prevederile art.11, al. 4 din HG 925/2006. Toate documentele depuse in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitatea cu originalul. Formularele completate cu ocazia participarii la prezenta procedura vor fi depuse de catre ofertantul desemnat castigator inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1B.Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.C. Cifra de afaceri globala, din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011), sa aiba o valoare de minim 320.000 lei.Modalitatea de indeplinire- Ofertantul va depune Formularul nr. 5- Ofertantul va depune bilantul contabil pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011), inregistrat la organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului (servicii juridice si/sau consultanta in achizitii publice si/sau management de proiect si/sau comunicare), prin prestarea serviciilor, in maxim 3 contracte, a caror valoare cumulata a fost de 160.000 lei, fara TVA. Serviciile trebuie sa fi fost prestate in ultimii 3 ani- Ofertantul va depune Formularul nr. 6 - ?Declaratie privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani?- Ofertantul va depune o Fisa de experienta similara ? Formularul nr. 7 pentru contractele care se doresc a fi luate in considerare ca experienta similara;
- Ofertantul va depune copii conforme cu originalul, semnate si stampilate, ale partilor relevante din contractele care se doresc a fi luate in considerare ca experienta similara, insotite de acte aditionale, daca acestea exista si de procesele-verbale de receptie (predare ? primire) care sa faca dovada indeplinirii contractu, Cerinta nr. 2Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta.Vor fi nominalizate persoane pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.Ofertantul va depune o Declaratie privind nominalizarea personalului in conformitate cu Formularul nr. 8O persoana nu poate ocupa doua posturi simultan., Cerinta nr. 3Lider de echipaa) Studii: - sup absolve cu dipl in dom juridic/tehnic/ec; studii univ/ postuniv in admin publ; Certif CNFPA ca manag proiectb) Experienta profes relevanta: Cel putin 5 ani exp in oferirea de consult si indrum metod; Cel putin un proiect in care a avut funct de lider de echipa/coord.c) Relatia cu ofertantul: Orice doc din care sa reiasa rap legale exist intre pers nomin si op ec care dep oferta (contr de munca, contr prestari serv, etc.)/intentia ferma de a inch un contr (decl propria rasp). Ofert va dep pt pers nomin urmat doc: CV-Form Europass; http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae;
-Decl de disponib-Form 9; Dipl de studii si atest/certif de absolv in conf cu instr de complet a CV-ului; Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae;Doc din care sa reiasa exp relevanta solicit. Autorit contr va solic aceste doc, precum si orice alte doc relev pt doved celor specif in CV, ofert clasat pe primul loc in, Cerinta nr. 4Expert tehnic - constructiia) Studii: - superioare absolv cu dipl in dom tehnicb) Experienta profesionala: Gen.de cel putin 5 ani in dom tehnic. Specif de cel putin 3 ani in achiz publ.Realiz eval tehn in cel putin o proced de achiz publ care a avut ca ob atrib unui contr de lucrari.c) Relatia cu ofertantul: Orice doc din care sa reiasa rap legale exist intre pers nomin si op ec care dep oferta (contr de munca, contr de prestari servicii etc)/intentia ferma de a inch un contr (decl propr rasp. Ofertantul va dep pt pers nomin urmat doc: CV- Form Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae; Decl disponib Form 9; Dipl de studii si atest/certif de absolv in conf cu instr de complet a CV-ului Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae; Doc din care sa reiasa exp relev solicit. Autorit contr va solic aceste doc, precum si orice alte doc relev pt dovedirea celor specif in CV, ofert clasat pe primul loc in urma proc, Cerinta nr.5Expert juridica) Studii: - superioare absolvite cu diploma in domeniul juridic. Certificat CNFPA de expert achizitii publiceb) Experienta profesionala : Cel putin 5 ani experienta in domeniul consultantei si reprezentarii juridice.c) Relatia cu ofertantul: Orice doc din care sa reiasa rap legale exist intre pers nominaliz si op ec care dep oferta (contr de munca, contr prestm serv etc.) sau intentia ferma de a incheia un contr (decl pe propr rasp). ? Ofertantul va depune pt pers nominaliz urmat doc: - CV- Formular Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae;Decl de disponib ? Formular 9;Dipl de studii si atestate/certif de absolv in conf cu instr de complet a CV-ului Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae; Doc din care sa reiasa exp relev solic. Autorit contr va solicita aceste doc, precum si orice alte doc relev pt dov celor specif in CV, ofert clasat pe primul loc in urma procde eval., Cerinta nr.6Expert economico ? financiara) Studii: sup absolv cu dipl in dom ec; studii univ/postuniv in manag finb) Exp profes: Gen de cel putin 5 ani. Specif de cel putin 3 ani in dom achiz publ.Realiz eval ca exp coopt in dom ec in cel putin o proc de achiz publ care a avut ca ob atrib unui contr de lucr. Ocup unei poz sim in cel putin un proiect (finaliz/in derul).c) Relatia cu ofertantul: Orice doc din care sa reiasa rap legale exist intre pers nomin si op ec care dep of (contr munca, contr prest serv etc)/intentia ferma de a inch un contr (decl propr rasp).Ofert va dep pt pers nomin urm doc: CV-Form Europass; http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae; Decl disp-F9; Dipl studii si atest/certif de abs in conf cu instr de compl CV Europass; http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae; Doc din care sa reiasa exp relev solic.Aut contr va solic ac doc, prec si orice alte doc relev pt doved celor specif in CV, ofert clasat pe primul loc in, Cerinta nr. 7Expert in amenajare peisagisticaa) Studii: sup absolv cu dipl in dom arhitectura, amenaj zone verzi.b) Exp profes relev: Gen de cel putin 5 ani in dom studiilor solic.c) Relatia cu ofertantul: Orice doc din care sa reiasa rap legale exist intre pers nomin si op ec care dep oferta (contr munca, contrde prest serv etc.)/intentia ferma de a inch un contr (decl propr rasp). Ofertantul va dep pt pers nomin urm doc: CV- Formular Europass; http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae; Decl disp ? F9;Dipl de studii si atest/certif de absolv in conf cu instr de compl a CV-ului Europass; http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae; Doc din care sa reiasa exp relev solic. Aut contr va solic ac doc, prec si orice alte doc relev pt doved celor specif in CV, ofert clasat pe primul loc in urma proc de eval., Cerinta nr. 8Expert in comunicarea) Studii: sup absolv cu dipl in dom comunicare/jurnalism.b) Exp profesionala relevanta: Gende cel putin 5 ani in dom studiilor solic.Realiz activit spec exp in comunicare in cel putin un proiect similar.c) Relatia cu ofertantul: Orice doc din care sa reiasa rap legale exist intre pers nomin si op ec care dep of (contr munca, contr prest serv etc.)/ intentia ferma de a inch un contr (decl propr rasp). Ofert va dep pt pers nomin urm doc: CV- Formular Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae; Dec dispon ? F9; Dipl de studii si atest/certif de absolv in conf cu instrnde compl a CV-ului Europass; http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae;Doc din care sa reiasa exp relev solic. Aut contr va solic ac doc, prec si orice alte doc relev pt doved celor specif in CV, ofert clasat pe primul loc in urma proc de eval., Cerinta nr. 9O persoana nu poate ocupa doua posturi simultan.Cel putin doi dintre consultanti vor face dovada ca detin specializari/cunostinte in management de proiect. Acest lucru se va dovedi prin depunere de Certificate de absolvire/diplome privind managementul de proiect/ profesia de manager de proiect/ implementarea proiectelor cu finantare europeana., Cerinta nr. 10In cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract, acesta va declara identitatea subcontractantilor, precum si partea lor de implicare in contract.Ofertantul va depune Formularul nr. 10 Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de management al calitatii raportate la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea.Ofertantul va prezenta un certif emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul contr. In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent pentru partea sa de implicare in contract. Nu se accepta op ec in curs de certificare., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa respecta anumite standarde de protectie a mediului raportate la: a)fie la Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS);b)fie la standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certif de organisme conf cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internat privind certificarea.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2004, un sistem de management de mediu pentru activitatea economica necesara implementarii proiectului. In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent pentru partea sa de implicare in contract. Nu se accepta op ec in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare documente atasate invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer