Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consultanta in management de proiect necesara implementarii proiectului ?Cresterea accesibilitatii urbane prin modernizarea strazii Electrolizei din Municipiul Baia Mare?


Detaliu pentru invitatia numarul 347749
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BAIA MARE
Numar invitatie: 347749/03.06.2013
Denumire contract: Consultanta in management de proiect necesara implementarii proiectului ?Cresterea accesibilitatii urbane prin modernizarea strazii Electrolizei din Municipiul Baia Mare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BAIA MARECod fiscal: 3627692, Adresa: Gheorghe Sincai 37, Baia Mare, Telefon: +40 262211001, Fax: +40 262212171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262211001, persoana de contact: Centrul de Informare Cetateni (CIC) ? parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, Sala de sedinta (parter)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consultanta in management de proiect necesara implementarii proiectului ?Cresterea accesibilitatii urbane prin modernizarea strazii Electrolizei din Municipiul Baia Mare?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de consultanta in management de proiect necesare implementarii proiectului ?Cresterea accesibilitatii urbane prin modernizarea strazii Electrolizei din Municipiul Baia Mare?. Scopul contractului este de a asigura serviciile de consultanta in domeniul managementului de proiect necesare implementarii proiectului ?Cresterea accesibilitatii urbane prin modernizarea strazii Electrolizei din Municipiul Baia Mare?, respectiv prestarea serviciilor de consultanta financiara, tehnica, juridica si de comunicare.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 92, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie de participare in cuantumul de 1842 lei in una din formele prevazute la art. 86. alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Contul in care se va depune garantia de participare este RO60TREZ4365077XXX002928 deschis la Trezoreria Baia Mare. Garantia de participare va fi valabila o perioada de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Instrumentul de garantare trebuie sa prezinte toate situatiile in care garantia poate fi retinuta de autoritatea contractanta, respectiv ofertantul: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;? oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acord-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;? oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constitue garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;? in masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator 922 lei in conformitate cu dispozitiile legale. Instrumentul de garantare trebuie sa prezinte si aceasta situatie de retinere a garantiei de participare.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro sau alta moneda, va fi cursul de referinta BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozitiile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Prezentare declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Se completeaza Formularul nr. 1Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantul depune uzeaza de prevederile art.11, alin. (4) din HG 925/2006. Toate documentele depuse in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitatea cu originalul. Formularele completate cu ocazia Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Prezentare declaratie pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr.2;2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleNota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 4: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 5 : Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publicac. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Precizari: a. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 181 se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.c. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.d. -In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)^1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2Aparticiparii la prezenta procedura vor fi depuse in original.Participare cu oferta independenta. Se va depune Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? Formular nr. 3In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantul depune uzeaza de prevederile art.11, al. 4 din HG 925/2006. Toate documentele depuse in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitatea cu originalul. Formularele completate cu ocazia participarii la prezenta procedura vor fi depuse in original.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr. 4.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul 4 din SectiuneaFormulare).? Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt : - Catalin Chereches ? Primarul Municipiului Baia Mare;
- Istvan Ludescher ? Viceprimar;
- Gabriela Hofer ? Viceprimar;
- Vasile Barbul ? Administrator Public;
- Rodica Brad ? Secretarul Municipiului Baia Mare;
- Carmen Pop ? Director executiv Directia Economica;
- Lucia Radu? Director executiv adjunct, Directia Economica;
- Aurica Todoran - Director executiv Directia Juridica, Administratie Publica Locala- Radu Bolchis ? Director executiv Directia Programe, Proiecte, Strategii;
- Carmen Zamfirescu ? Director executiv Directia Achizitii, Concesiuni;
- Ramona Bodzer ? Sef Serviciu Achizitii Publice;
- Carla Hausi ?Consilier superior, Directia Programe, Proiecte, Strategii ;
- Stanca Cret ? Inspector principal II, Directia Programe, Proiecte, Strategii;
- Alexandra Stoica ? Inspector principal, Directia Achizitii, Concesiuni;
- Simona Nistorica - Inspector superior, Serviciul Administrare Drumuri-Siguranta Circulatiei;
- Delia Varga? Inspector principal, Directia Programe, Proiecte, Strategii;
- Maria Bancos- Consilier superior, Directia Economica;Consilieri locali: Ardelean Teodor, Bondici SerbanMarius, Boros Rodica, Bota Calin Ioan, Campan Mihaela Elena, Cozoplean Ciprian Marius, Ghinea Laura Teodora, Grumaz Dan Andrei, Dumitru Matei, Ilie Tudorel Danut, Lupsa Stefan, Mandra Ioan, Micle Ioan Radu, Moga Liliana Reghina, Moroz Mihai, Muresan Dorel Grigore, Popa Adrian Vasile, Pop Stefan, Parvu Ionut Rares, Rob Marinel, Vida Noemi.? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competenteModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit, domueniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si este autorizat, detine codul CAEN necesarprestarii serviciilor care fac obiectul procedurii/contractului.Precizari: a) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract.c) In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.d) In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: B. Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Media cifrei de afaceri globala, din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012)sa aiba o valoare de minim 184.400 lei.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 5.- Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la cifra minima de afaceri se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de Banca Nationala a Romaniei.- Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.- Cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anii 2010-2012 este urmatorul: Anul 2010:1 Euro = 4, 2099 lei;Anul 2011:1 Euro = 4, 2379 lei;Anul 2012:1 Euro = 4, 4560 lei.- Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare cu privire la cifra de afaceri trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare va asigura indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraCerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului, in ultimii 3 ani, (servicii juridice si/sau consultanta in achizitii publice si/sau management de proiect si/sau comunicare), prin prestarea serviciilor, in maxim 3 contracte, a caror valoare cumulata este de minim 92.200, 00 lei, fara TVA. Serviciile trebuie sa fi fost prestate in ultimii 3 ani.- Ofertantul va depune ?Declaratia privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani? (Formularul 6).- Ofertantul va depune cate o Fisa de experienta similara (Formularul 7) pentru fiecare din documentele/certificatele care se doresc a fi luate in considerare ca experienta similara;
- Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor documente/certificate emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Se vor intocmi fise separate pentru fiecare document/certificat.Nota: In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 6 si Formularul nr. 7.- Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la experienta similara se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de Banca Nationala a Romaniei.- Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anii 2010-2012 este urmatorul: Anul 2010:1 Euro = 4, 2099 lei;Anul 2011:1 Euro = 4, 2379 lei;Anul 2012:1 Euro = 4, 4560 lei.- Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare cu privire la experienta similara trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare va asigura indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa., Capacitatea profesionala: Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta.Vor fi nominalizate persoane pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.Ofertantul va depune o Declaratie privind nominalizarea personalului.O persoana nu poate ocupa doua posturi simultan.Precizari: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma punerea la dispozitie a resurselor tehnice invocate.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica si/sau profesionala., Lider de echipa.a) Studii: - superioare absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul juridic/tehnic/economic;
- Certificat CNFPA ca manager de proiect.b) Experienta profesionala relevanta: - Cel putin 5 ani experienta generala in domeniul studiilor.- Cel putin 3 ani experienta specifica in domeniul obiectului contractului.Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae- Declaratie de disponibilitate;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae- Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata;
- Extras REVISAL.c) Relatia cu ofertantul: - Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).Autoritatea contractanta va solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Expert tehnic - constructii.
a) Studii: - superioare absolvite cu diploma in domeniul tehnic specializare Cai ferate, Drumuri si Poduri.
b) Experienta profesionala:
- Generala de minim 5 ani in domeniul studiilor.
- Specifica de cel putin 3 ani in domeniul obiectului contractului.
- Realizarea evaluarii tehnice in cel putin o procedura de achizitie publica care a avut ca obiect atribuirea unui contract.Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae
- Declaratie de disponibilitate;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului Europass;
http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae
- Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata;
- Extras REVISAL.c) Relatia cu ofertantul:
- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).
Autoritatea contractanta va solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Expert juridic.
a) Studii: - superioare absolvite cu diploma in domeniul juridic.
- Certificat CNFPA de expert achizitii publice.
b) Experienta profesionala: - Generala: cel putin 5 ani experienta in domeniul studiilor;
- Specifica: de cel putin 3 ani in domeniul obiectului contractului.
Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata urmatoarele documente:
- CV - Formular Europass; http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae
- Declaratie de disponibilitate;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului Europass;
http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae
- Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata;
- Extras REVISAL.
c) Relatia cu ofertantul:
- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).
Autoritatea contractanta va solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Expert economico?financiar.a) Studii: - superioare, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in domeniul economic.b) Experienta profesionala: - Generala de cel putin 5 ani in domeniul studiilor.
- Specifica de cel putin 3 ani in domeniul obiectului contractului.
- Realizarea evaluarii ca expert cooptat in domeniul economic in cel putin in cel putin o procedura de achizitie publica care a avut ca obiect atribuirea unui contract de lucrari. Ocuparea unei pozitii similare in cel putin un proiect (finalizat sau in derulare).Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata urmatoarele documente:
- CV- Formular Europass;
http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului Europass;
http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae
- Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata;
- Extras REVISAL.
c) Relatia cu ofertantul:
- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).
Autoritatea contractanta va solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Expert in comunicare.a) Studii: - Studii superioare absolvite cu diploma in domeniul studiilor solicitate.b) Experienta profesionala relevanta: - Generala de cel putin 5 ani in domeniul studiilor solicitate.- Realizarea activitatilor specifice expertului in comunicare in cel putin un proiect similar.Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata urmatoarele documente: - CV- Formular Europass; http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae- Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata, - Extras REVISAL.c) Relatia cu ofertantul: - Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).Autoritatea contractanta va solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., O persoana nu poate ocupa doua posturi simultan.Cel putin un membru al echipei de consultanta (inclusiv Liderul de echipa) va face dovada ca detine specializari/cunostinte in management de proiect., INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTIIIn cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Ofertantul va depune: Declaratie privind lista subcontractantilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia si Acord de Subcontractare.Precizaria.Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea documentelor/certificarilor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Documentele/certificarile prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b.Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Ofertantul va prezenta ?Informatii privind asocierea? din Sectiunea ?Formulare? - semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului si ?Acordul de Asociere? din Sectiunea ?Formulare? semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii.Nota 1: In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 12 si Formularul nr. 13 mentionandu-se ?Nu este cazul?.Nota 2: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. STANDARDE PRIVIND ASIGURAREA CALITATII Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de management al calitatii raportat la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul contractului. In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent pentru partea sa de implicare in contract. Se vor accepta si ofertant/ ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si reiese ca ofertantul/ofertantii vor primi cerificare., Ofertantul trebuie sa respecta anumite standarde de protectie a mediului raportate la: a) fie la Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS);b) fie la standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2004, un sistem de management de mediu pentru activitatea economica necesara implementarii proiectului. In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent pentru partea sa de implicare in contract. Se vor accepta si ofertant/ ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si reiese ca ofertantul/ofertantii vor primi cerificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer