Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consultanta in management de proiect pentru "Modernizarea si extinderea Centrului Social PHOENIX"


Detaliu pentru invitatia numarul 318030
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL BAIA MARE
Cod de identificare fiscala: 3627692
Adresa: Gheorghe Sincai 37, Baia Mare
Telefon: 0262/211001
Fax: 0262/212171
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Consultanta in management de proiect pentru "Modernizarea si extinderea Centrului Social PHOENIX"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de consultanta in management de proiect necesare implementarii proiectului MODERNIZAREA SI EXTINDEREA CENTRULUI SOCIAL PENTRU PERSOANE CU DIZABILITATI «PHOENIX» - BAIA MARE.COD CPV: 79411000-8 Servicii generale de consultanta in management, 79632000-3 Servicii de formare a personalului, 79633000-0 Servicii de perfectionare a personalului.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 07.12.2011 13:09
Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Baia Mare, Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Centrul de Informare Cetateni (C.I.C.) ? parter.
Data si ora deschiderii ofertelor: 20.12.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Baia Mare, Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Sala Europa ? parter.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 80, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. privind neîncadrarea în prevederile de la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006; Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a impozitelor si taxelor locale; Cert de part la licitatii cu oferta indep, Decl priv neîncadrarea în prev art. 69^1 din OUG nr.34/2006, Decl de particip la procedura; Cert const ONRC; Decl CA min. 160000lei, Bilant contab pt ultimii 3 ani financiari încheiati; Exp sim. max. 3 contracte: 80000lei, Personal- Lider de echipa, Expert tehnic, Expert juridic, Expert economico-financiar, Expert în comunicare (min 5 ani exp, Certificat CNFPA); standard de calitate SR EN ISO 9001 sau echivalent.
Descarcare docum atasate. Garantia de particip: 1600 lei; prin virament bancar sau instrum de garantare emis de o soc bancara sau o soc de asigurare; valabila 90 zile de la data depunerea ofertelor.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Componenta financiara
Demonstrarea intelegerii obiectivelor proiectului si a contractului de achizitie publica, a sarcinilor stabilite in caietul de sarcini, precum si a rezultatelor asteptate
20
Descriere: Criterii de punctare: 1. Analiza prevederilor caietului de sarcini in ceea ce priveste scopul, obiectivele, rezultatele asteptate si sarcinile consultantului;2. Analiza sistemului de implementare a proiectului;3. Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta derularea proiectului, inclusiv masuri de diminuare/eliminare a efectelor;4. Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta derularea contractului de consultanta, inclusiv masuri de diminuare/eliminare a efectelor.
Metodologia de prestare a serviciilor
20
Descriere: Criterii de punctare: 1. Abordarea propusa pentru derularea contractului;2. Lista detaliata a activitatilor propuse pentru indeplinirea obiectivelor contractului, descrierea acestora, precum si corelarea cu obiectivele si rezultatele asteptate;3. Alocarea resurselor umane pentru fiecare activitate si descrierea implicatiei acestora;4. Atributiile membrilor echipei de implementare a contractului si, daca este cazul, contributia fiecarui membru al grupului de operatori economici, precum si distributia si interactiunea sarcinilor si responsabilitatilor dintre ei.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor
30
Descriere: Criterii de punctare: 1. Coerenta si calitatea planificarii, succesiunii si duratei activitatilor si etapelor, luandu-se in considerare si timpul necesar pentru organizare/mobilizare (grafic Gantt) si determinarea drumului critic al activitatilor;2. Coerenta si calitatea planificarii utilizarii resurselor pentru fiecare activitate.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer