Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consultanta in management pentru realizarea obiectivului ,,?Modernizare drum comunal DC158 ? Pluton, in comuna Pipirig, judetul Neamt?


Detaliu pentru invitatia numarul 333392
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA PIPIRIG (PRIMARIA COMUNEI PIPIRIG JUD. NEAMT)
Numar invitatie: 333392/07.08.2012
Denumire contract: Consultanta in management pentru realizarea obiectivului , ,?Modernizare drum comunal DC158 ? Pluton, in comuna Pipirig, judetul Neamt?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PIPIRIG (PRIMARIA COMUNEI PIPIRIG JUD. NEAMT)Cod fiscal: 2614228, Adresa: PIPIRIG, NEAMT, Pipirig, Telefon: 252001, Fax: 252448
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA PIPIRIG, JUDETUL NEAMT, Pipirig, Romania, cod postal: 617325, telefon: +40 0233252001, fax: +40 0233252448, persoana de contact: ELENA BUTUNOIu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Ion Creanga, COMUNA PIPIRIG, JUDETUL NEAMT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consultanta in management pentru realizarea obiectivului , ,?Modernizare drum comunal DC158 ? Pluton, in comuna Pipirig, judetul Neamt?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta in management pentrurealizarea obiectivului ?Modernizare drum comunal DC158 ? Pluton, in comuna Pipirig, judetul Neamt?
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 168, 834 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este in cuantum de 3.000 lei. Modul de constituire a garantiei de participare ? in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006 cu completarile ulterioare ? prin virament bancar in contul nr. RO84TREZ4935006XXX00087 - Trezoreria Tg. Neamt. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.? In cazul formularii unei CONTESTATII, autoritatea contractanta va RETINE suma prevazuta in art. 278 indice 1 OUG 34/2006 modificata si completata de OUG 76 din 30/06/2010, urmand ca, in situatia in care contestatia va fi respinsa, suma mai sus mentionata sa se faca venit la bugetul de stat
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea cu valabilitate pe perioada de valabilitate a ofertei. (Formularul nr. 12A din Sectiunea Formulare) Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare.2.Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG. Nr. 34/2006 (Formularul nr. 12B din Sectiunea Formulare). Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (declaratie pe propria raspundere). Cerinta este aplicabila ofertantului/candidatului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator. Mentionam ca Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Pruna Marcel ? primar, Birgaoanu Dan- viceprimar, David Dumitru - secretar comuna, Buturas Gheorghe ? contabil, Butunoiu Elena - responsabil achizitii, Ungureanu George -membru comisie, Zabulic Marijana - membru comisie, Sandu Mihaela - membru comisie.Din consiliul local al comunei Pipirig fac parte: Consilier Ana Ioan, Consilier Ionita Veronica, Consilier Ghiorghe Chirila, Consilier Mihai Chiruta, Consilier Ungureanu Gh. Gheorghe , Consilier Dumitru Diaconu, Consilier Ioan Diaconu, Consilier Vasile Dorneanu, Consilier Vasile Gavriliu, Consilier Ungureanu V. Gheorghe , Consilier Ursu Dumitru, Consilier Gheorghe Popa, Consilier Marghiolu Neculai.4. Ofertantul/candidatulofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator vor prezenta in conformitate cu art. 1, alin 2 din Ordinul 170 din 07/05/2012 documente pe care le considera edificatore pentru a se asigura faptul ca nu se inscriu in situatiile de natura sa determine aparitia conflictului de interese, in sensul art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. N din Sectiunea Formulare). Sa indeplineasca conditiile conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii (Formularul nr. C1 din Sectiunea Formulare). Sa isi indeplineasca obligatiile de plata a impozitelor si taxelor in cadrul Bugetului de Stat si bugetului Local. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, din care sa reiasa lipsa obligaĆ­ilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta oferte cu datorii esalonate, conform legii. (original au copie semnata pentru conform cu originalul). Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile catre Bugetul Local, din care sa reiasa lipsa obligaĆ­ilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, sau copie semnata pentru conform cu originalul).7.Prezentarea cazierului judiciar si fiscal eliberat de institutiile abilitate- in original sau copieOfertantii care uzeaza de facilitatile oferite IMM-urilor vor prezenta in mod obligatoriu formularul IMM. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de la sediul ofertantului (original sau copie semnata pentru conform cu originalul) din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul caen autorizat din certificatul constatator emis de ORC. Prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri autorizate.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea Certificatului Constatator eliberat de ORC in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii documentului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifra deafaceri globale pe ultimii 3 ani calendaristici, care trebuie sa fie cel putin 300.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea Listei principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani va contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prezentarea a maxim 2 contracte similare prestate in ultimii 3 ani a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 160.000 lei fara T.V.A. Se permite indeplinirea cerintei in conformitate cu art 14 / Ordinul 509/2011.Minim o recomandare care trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursulderularii contractului respectiv;b) daca pe parcursul prestarii serviciilor au fost inregistrate: ? neconformitati;? cazuri de accidente tehnice;? receptii amanate sau respinse;?Sa rezulte calificativul acordat, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Ofertantul va prezenta lista cu utilajele minime necesare si suficiente pentru buna indeplinire a contractului ce urmeaza sa fie atribuit., acord de asociere in cazul in care mai multe persoane juridice depun ofertacomuna, Personalul minim necesar pentru derularea proiectuluiManager proiect1Manager financiar1Expert tehnic ? inginer constructor1Consultant juridic1 Standard de asigurare a calitatii produsului - Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al calitati ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 16:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer