Achizitie publica - CONSULTANTA IN MANAGEMENTUL PROIECTULUI REALIZAREA PARCULUI MUNICIPAL PLOIESTI VEST
Detaliu pentru invitatia numarul 319842
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319842/02.02.2012
Denumire contract: CONSULTANTA IN MANAGEMENTUL PROIECTULUI REALIZAREA PARCULUI MUNICIPAL PLOIESTI VEST
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PLOIESTICod fiscal: 2844855, Adresa: Bulevardul Republicii nr. 2, Ploiesti, Telefon: 0244516699, Fax: 0244513829
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Republicii nr. 2, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 244/516699, fax: +40 244/513829, persoana de contact: Corina Mihaela Ilinca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bulevardul Republicii nr. 2, Ploiesti, Romania, etajul 3, Sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSULTANTA IN MANAGEMENTUL PROIECTULUI REALIZAREA PARCULUI MUNICIPAL PLOIESTI VEST
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile de consultanta constau in implementarea, impreuna cu echipa de management desemnata la nivelul beneficiarului, a proiectului ?Realizarea Parcului Municipal Ploiesti Vest inclusiv a cailor de acces si a retelelor edilitare specifice?
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 388, 368 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 7767 lei.Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data depunerii ofertelorForma de constituire: a) conform art. 86, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Scrisoarea de garantie de participare/polita de asigurare vor mentiona informatiile si situatiile de retinere (integrala sau partiala), din formularul anexat.Pentru virament bancar, se va utiliza contul Municipiului Ploiesti RO23TREZ5215006XXX000128 deschis la Trezoreria Ploiesti, cod fiscal: 2844855.b) prin ordin de plata confirmat de banca, conform art. 86, alin. (5), lit. a) din H.G. nr. 925/2006.Garantia de participare se va retine cand ofertantul se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. 925/2006 si de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. 34/2006, - Dovada constituirii este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta.-Returnarea garantiei de participare se va face conform art.88 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantumulgarantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA;Forma de constituire: integral, in maxim 3 zile dupa incheierea contractului, conform prevederilor art. 90 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind situatia personala a operatorului economic: completarea si prezentarea Formularului 1 si Cazier judiciar/certificat echivalent; completarea si prezentarea Formularului 1.a (Declaratie privind eligibilitatea); prezentarea certificatelor constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente din luna anterioara celei in care se depun ofertele;declaratie pe proprie raspundere conform prevederilorart. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formular 2(Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar ? Andrei Liviu Volosevici, Viceprimar ? Nicoleta Catalina Bozianu, Viceprimar ? Dumitru Cristian, Secretar ? Iacob Oana Cristina, Director Executiv adjunct-Florina Popescu si Sef Serviciu Achiitii Publice si Contracte - Corina Ilinca).Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - completarea si prezentarea Formularului 3 prin care certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta documentele mai sus solicitate. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea de servicii de tipul celor supuse ofertarii si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita prezentarea certificatului in original sau copie legalizata, daca initial l-a depus in copie conform cu originalul.Documente care atesta statutul de IMM (pentru a se beneficia de prevederile art. 16 dinLegea nr. 346/2004) ? daca este cazul;Se vor prezenta declaratii pe proprie raspundere ? Formularul 4Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, valabile la data depunerii ofertelor, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta documentele mai sus solicitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoareacifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani financiar incheiati, sa fie de minim 760000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul tb sa dovedeasca printr-un contract ca in ultimii 3 ani a prestat servicii similare (de consultanta si/sau asistenta tehnica pe perioada implementarii unor proiecte de infrastructura), in valoare de minim 380000 lei, fara TVA.Contractul trebuie sa fi fost finantat din fonduri europene sau ale altor institutii financiare internationale (Phare, BERD, BEI, altele similare)., 2)Necesar minim de personal specializat (echipa de consultanta): a. Manager de proiect ? absolventstudii superioare tehnice, economice sau de management;b. Responsabil tehnic ? inginer specialist in constructii civile;c. Responsabil achizitii publice ? absolvent de studii superioare si cu experienta in achizitii publice;d. Jurist ? absolvent de studii superioare juridice;e. Responsabil financiar ? absolvent de studii superioare economice.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca persoanele nominalizate in echipa de consultanta au mai participat la cel putin un proiect similar., Declaratie si Lista serviciilor similare executate in ultimii 3 ani;, Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii referitoare la numarul, studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, Declaratie referitoare la echipamentele tehnice/dotarile de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respectastandardele de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001:2000/echivalent in domeniul ce face obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2012 13:37