Achizitie publica - Consultanta in scopul elaborarii documentatiei de atribuire si aplicarii procedurilor de atribuire a contractelor de achizitie publica pentru proiectul ,,Circuitul castrelor romane din judetul Salaj?
Detaliu pentru invitatia numarul 340391
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340391/03.12.2012
Denumire contract: Consultanta in scopul elaborarii documentatiei de atribuiresi aplicarii procedurilor de atribuire a contractelor de achizitie publica pentru proiectul , ,Circuitulcastrelor romane din judetul Salaj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL SALAJCod fiscal: 4494764, Adresa: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau, Telefon: +40 0260614120, Fax: +40 0260661097
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura CONSILIULUI JUDETEAN SALAJ, P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau, Romania, cod postal: 450058, telefon: +40 0260614120, fax: +40 0260661097, persoana de contact: Maria Vultur
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SediulCONSILIULUI JUDETEAN SALAJ P-ta 1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau, Romania, cod postal: 450058
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consultanta in scopul elaborarii documentatiei de atribuiresi aplicarii procedurilor de atribuire a contractelor de achizitie publica pentru proiectul , ,Circuitulcastrelor romane din judetul Salaj?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile au ca obiect Consultanta in scopul elaborarii documentatiei de atribuire si aplicarii procedurilor de atribuire a contractelor de achizitie publica pentru proiectul ?Circuitul castrelor romane din judetul Salaj? pentru urmatoarele proceduri-Servicii de audit pentru proiectul ?Circuitul castrelor romane din judetul Salaj?;
- Servicii de supravegherea executiei lucrarilor din cadrul proiectului ?Circuitul castrelor romane din judetul Salaj?;
- Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor in cadrul proiectului ?Circuitul castrelor romane din judetul Salaj?- Executia lucrarilor in cadrul proiectului ?Circuitul castrelor romane din judetul Salaj?.
II.1.6) CPV: 79418000-7 - Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum2000 lei sau echivalentulin lei al altei valute la cursul comunicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare. Formular 11. Valab. 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Constituire: prin virament bancar in contul nr.RO22TREZ5615006XXX000188 deschis la Trez. Zalau, cu confirmarea acestuia si cu mentionarea obiectului contractului ?sau? instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada de valab egala cu per. de valab a ofertei. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Dovada const.garant. participare se va prezenta la Registratura AC, pana la data limita de deschidere a ofertelor.Garantia de participare constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se va returna de catre Autoritatea Contractanta conf. art.88 din HG 925/2006 cu modif si compl. ulterioare.Daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia suma calculate conform prev. art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contr. fara TVA. Constituire: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc. De asigurari?se va prezenta in original in maxim 10 zile de la semnarea contr. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa persoanei garantate ?sau? Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale prin deschiderea unui cont la dispozitia AC la unitatea Trez.Statului din cadrul org. fiscal competent, suma initiala -cel putin 0, 5% din pretul contr. si de a prezenta in maxim 10 zile de la semnarea contr. extrasul de cont cu suma depusa. AC alimenteza acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita dreptgarantie de buna executie in DA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Se va completa formular 12A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Daca este cazul, tertul sustinator va prezenta documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 180.Cerinta nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiilor art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Se va completa formular 12B. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Tertul sustinator va prezenta doc. privind neincadrarii in prev. art. 181, lit.a), c^1) si d).Cerinta nr. 3 - Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat -Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Din certificatele depuse trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele . Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de Autoritatea Contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Cerinta nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant(Ofertantul va completa formularul 12 C In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (Se va completa Formularul 13)Cerinta nr. 6 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari (Se va completa Formularul 14) Se va prezenta aceasta declaratie atat pentru subcontractant cat si pentru tertul sustinator .In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante sunt: Presedinte ? Tiberiu Marc, Vicepresedinte ? Csoka Tiberiu, Vicepresedinte Crisan Valeriu-Radu, Secretarul judetului ? Vlaicu Cosmin Radu, Administrator public ? Ciunt Ionel, director - Directia economica - Mesesan Viorica, director ? Directia managementul proiectelor si dezvoltare regionala - Crihan Catita, director - Directia juridica si administratie localaPop Letitia, sef birou ? Biroul de achizitii publice Vultur Maria, consilier- Biroul de achizitii publiceIepure Liliana, consilier ? Directia managementul proiectelor si dezvoltare regionala ?Calinici Anca Emanuela, consilier -Directia economica ? Tulai Sofia-Rodica, in cadrul Autoritatii Contractante ? Judetul Salaj.Consilieri judeteni Abrudan Ioan, Berinde Adrian, Biris Gavril, Chende Livia, Ciobanu Cristina ? Elisabeta, Crisan Marian-Danut, Crisan Mihai ? Cristian, Dari Toma, Demle Alin, Dimitriu Alexandru, Domokos Francisc, Domuta Claudiu ? Remus, Filip Alexandra - Lorena ? Maria, Ghete Mircea ? Raul, Ghiurco Dan, Iancu - Salajanu Dinu, Lukacs Iosif, Lup Gheorghe, Olah Nicolae, Panie Sergiu, Penciuc Corin, Pop Augustin, Ratiu Viorel, Szabo; Stefan-Carol, Szilagyi Ro;bert- Istvan, Sandru Gabriel ? Marius, Veresezan Marius-Mihai, Zaharia Marcel - Claudiu). Cerinta nr. 1 - Persoane juridice/fizice Se va prezenta certificatul constatator in original sau copie conforma cu originalul emis de ONRC cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelordin care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului - informatiile din certificatulconstatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care operatorul economic , clasat pe primul loc, in urma evaluarii a depus certificat constatator in copie conf. cu originalul AC are dreptul de a solicita depunerea in original sau copie legalizata. Pentru persoanele fizice/juridice straine ? se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind cifra de afaceri Se va prezenta media cifreide afaceri globala pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3ani de minim 240.000 lei. In cazul in care la o procedura de achizitie publicaparticipa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerintaprivind media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi indeplinita prinluarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. In cazul incare oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat (inclusiv liderul) vaprezenta formularul. Operatorul economic poate beneficia de prevederileart. 186 din OUG nr.34 cu modif. si compl.ulterioare privind angajamentulferm ., Cerinta nr. 2 - Bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport alcenzorilor Se va prezenta bilant contabil/extras de bilant/raport deaudit/raport al cenzorilor, etc inregistrat la administratia financiara insotit decontul de profit si pierdere la data de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011? in copie ?conform cu originalul? in cazul in care publicarea acestor bilanturieste prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul- sau alte documente edificatoare . Daca oasociere de operatori economici depune o oferta comuna, fiecare asociateste obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica sifinanciara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturormembrilor asocierii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind personalul tehnic de specialitate Se vaprezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personaluluiangajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 2 -Se va prezenta o lista cu personalul respons. cu indepl. contr. de servicii inf.ref.la studiile, pregatirea prof. si calificarea per. responsabil. Personal minim obligatoriu.a) expert tehnic in constructii civile ? ing. constructii civile- studii superioareexperienta generala in dom. studiilor de min. 5 ani - exp. profesionala specifica privind implicarea in cel putin un proiectde executie de constructii civile .b) expert tehnic in constructii drumuri si poduri ? ing.drumuri si poduristudii superioareexperienta generala in dom. studiilor de min. 5 ani - exp. profesionala specifica privindimplicarea in celputinun proiect de executie deinfrastructurarutiera.c)expert in domeniul achizitiilor publice ?studii superioareexperienta generala in dom. studiilor de min. 5 ani - exp. profesionala specifica privindimplicarea si finalizareaa cel putinunei proceduri de achizitie publica, conform OUG nr.34/2006, a)Doc. doveditoare pentru expert tehnic in constr. civile- inginerconstructii civile- CV format european, cu informatii actualizate, datat si semnat- diploma de studii- carti munca / contract individual munca / extras REVISAL / angajament sau acord de participare, declaratie de disponibilitate formular D- documente privind dovada experientei profesionale specifice in implicareaincel putin un proiect de executie deconstruc?ii civile, dovada indepliniriiacestei cerinte se va faceprin prezentareade recomandari din partea Beneficiarului, care facdovada experientei specifice solicitatepentru expertul propus, respectiv implicarea intr-un proiect de executie de construc?ii civile.- op.ec castigator are obligatia de a prezentainainte de semnarea contractului si recomandarea de la angajatorpentru dovedireaexperien?ei specifice a expertul propus ., b) Doc. doveditoare pentruexpert tehnic in constr. drumuri si poduri ? inginer drumuri si poduri- CV format european, cu informatii actualizate, datat si semnat- diploma de studii- carti munca / contract individual munca / extras REVISAL / angajament sau acord de participare, declaratie de disponibilitate formular D.- documente privind dovada experientei profesionale specifice in implicareain cel putin un proiect de executie deinfrastructura rutiera , dovada indepliniriiacestei cerinte se va faceprin prezentareade recomandari din partea Beneficiarului, care facdovada experientei specifice solicitatepentru expertul propus respectiv implicarea intr-un proiect de executie deinfrastructura rutiera.- op.ec castigator are obligatia de a prezentainainte de semnarea contractului si recomandarea de la angajatorpentru dovedireaexperien?ei specifice a expertul propus ., c) Doc. dovedit.ptr. Expert in dom. achizitiilor publice- CV format european, cu inf. actualizate, datat si semnat- diploma de studii .- certif. de absolv. a unor cursuri de form. prof.pentru ocup. de Expert Achizitii Publice recunoscut de Minist. Educ. Cercetarii, Tineretului si Sportului si Minist. Muncii, Familiei si Protec. Sociale. - carti munca /contract individ. munca / extras REVISAL / angaj. sau acord de participare, decl. de disp. formular D. - doc. privind dovada exp. prof. specifice privind implicarea ?i finalizareaa unei proced. de achiz. publica, conf.OUG nr. 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare, dovada indepl. acestei cerinte se va faceprin prez.de recomandari din partea Benefici., care fac dovada implicarii exp. in derularea ?i finaliz. unei proced.de achiz. publica solicitate ca exp. specifica .- op.ec castigator are oblig. de a prezentainainte de semnarea contr.si recomand. de la angajatorpentru dovedireaexp.specifice a exp. propu, Cerinta nr. 3 - Declaratie privind echipamentele tehnice Se va prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Cerinta 4. Informatii privind subcontractantii / asociatii Ofertantul va completa lista cuprinzand subcontractantii ? cu precizarea exacta a partilor din contract care urmeaza a fi indeplinite de acestia si exprimarea valorica aacestor parti. Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizatiin oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica cu specificareaconcreta a serviciilor ce vor fi prestate de catre acestia, in exprimare fizica sivalorica.Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocuisubcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificareapropunerii tehnice sau financiare initiale. In cazul unei asocieri op. ec. vaprezenta acordul de asociere si angajament cu toti asociatii prin care isiasuma raspunderea colectiva si solidara ptr. indepl contr, Cerinta 5 - Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ., Cerinta 6 - Lista cu experienta similara Se va prezenta minim1 - maxim 3 contracte de servicii de aceeasi natura si complexitate a caror valoare cumulata sa fie de minim 120.000 lei fara TVA.Serviciile similare vorfi insotite de documente relevante: contracte(informatii relevante)/ proceseverbale de receptiela terminarea serviciilor/ recomandari din partea beneficiarilor. In cazul asocierii conditia se va indeplini in mod cumulativ.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 08:35