Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consultanta juridica pentru selectare investitori in vederea constituirii unei societati de tip IPP (producator independent de energie) in vederea implementarii unui proiect ?Green/brown field? pentru realizarea unui grup energetic nou de minim 250 MW la


Detaliu pentru invitatia numarul 343356
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Numar invitatie: 343356/04.03.2013
Denumire contract: Consultanta juridica pentru selectare investitori in vederea constituirii unei societati de tip IPP (producator independent de energie) in vederea implementarii unui proiect ?Green/brown field? pentru realizarea unui grup energetic nou de minim 250 MW la Sucursala ROMAG TERMO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARECod fiscal: R10882752, Adresa: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 750250576, Fax: +40 252/323685
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220236, telefon: +40 750250568, fax: +40 252/323685, persoana de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: RAAN-STR. N.Iorga nr.1, loc.Dr. Tr. Severin, jud.Mehedinti - sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consultanta juridica pentru selectare investitori in vederea constituirii unei societati de tip IPP (producator independent de energie) in vederea implementarii unui proiect ?Green/brown field? pentru realizarea unui grup energetic nou de minim 250 MW la Sucursala ROMAG TERMO
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona servicii de "Consultanta juridica pentru selectare investitori in vederea constituirii unei societati de tip IPP (producator independent de energie) in vederea implementarii unui proiect ?Green/brown field? pentru realizarea unui grup energetic nou de minim 250 MW la Sucursala ROMAG TERMO", conform cerintelor din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 79100000-5 - Servicii juridice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 131, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.620 lei (1.310 lei pentru IMM).Incadrarea in categoria IMM va fi dovedita, daca este cazul, prin depunerea Declaratiei pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM - Formular IMM, conform art.3 din Legea 346/2004 prezentata in original, la vedere.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG 925/2006: - Prin virament bancar in contul RAAN cod IBANRO02RNCB0179034575410001 BCR Sucursala Mehedinti, sau- Prin instrument de garantare ? Formular 12 emis in favoarea RAAN, in conditiile legii, de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Dovada constituirii garantiei de participare reprezinta conditie de participare la licitatie.Pentru garantia de participare echivalenta leu / euro se va face la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% (respectiv 5% pentru IMM) din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006, prin instrument de garantare Formular 13emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cel mult 15 zile calendaristice de la data semnarii contractului, cu valabilitatea cel putin egala cu durata contractului, care devine anexa la contract. Autoritatea contractanta are dreptul de a opera rezolutiunea contractului de deplin drept in situatia in care operatorul economic nu a prezentat instrumentul de garantare in termen de 15 zile.Restituirea garantiei de buna executie se realizeaza conf. art. 92 alin. 2 din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr.34/2006 cu toate modificarile ulterioareFormular 1 - Declaratie privind eligibilitatea, in original.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: - Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna(oferta in asociere), fiecare operator economic (asociat) are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180.- Acestdocument nu se solicita eventualilor subcontractanti.Cerinta 2Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUGG nr.34/2006 cu toate modificarile ulterioareFormular 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, in original.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu exista prevederi referitoare la astfel de declaratie, sau aceasta nu vizeaza toate situatiile, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: a) Achizitorul are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de servicii orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006.c) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna (oferta in asociere), cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta, vor fi demonstrate de fiecare operator economic (asociat).d) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta, nu se solicita a fi indeplinite de eventualii subcontractanti.Cerinta 3Neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu toate modificarile ulterioareFormular 3 - Declaratie privind neincadrarea insituatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006, in original.Nota: Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator? care are drept membri in cadrul Consiliului de administratie / Organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, cu urmatoarele persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire: Gheorghe DULCEAMariana SIMIONIoan BARTACornelia BLINDUAlin Stefan PALCUGheorghe BULUMSilviu CIOCLEIIulian RAICUAngelica POPESCUViorel CIOCLOVVictor EBETIUCEugenia GHEORGHEDorina MINZALANicolae GIRJOABACodruta NARAMZOIUCerinta 4Certificarea faptului caparticiparea la aceasta procedura este in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului ANRMAP 314/2010)Formular 4 ? Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta, in original. Cerinta 1Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeascaforma de inregistrare ca persoana fizica/juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic - informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Conditie de calificare: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantul castigator are obligatia de a prezenta documentulin originalsau copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse autorizat in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ? in original., Informatii privind experienta similara: Ofertantul va prezenta cel putin 1 (unu) certificat / document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar referitor la 1(unu) contract de consultanta juridica in vederea constituirii unei societati de tip IPP.In cazul clientului privat este suficient sa se prezinte o declaratie a operatorului economic., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, prin care se confirma participarea personalului responsabil in cel putin un proiect similar.Ofertantul va prezenta: 1) CV-uri ale ale personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului;2) angajamentul de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (in cazul ca ofertantul nu are angajat / angajate astfel de persoana/ persoane), Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze parti din contractul de servicii, are obligatia de a preciza: 1. partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din totalul serviciilor prestate;2. indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora;3. datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora., Informatii privind asocierea (daca este cazul): Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna (oferte in asociere), fiecare operator economic asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor de calificare prevazute la cap. III.2.1, referitoare la Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei si a celor prevazute la cap. III.2.3., referitoare la Capacitatea tehnica, si la Standarde de asigurare a calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.03.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2013 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer