Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consultanta pentru administrarea contractului de executie si verificare executiei lucrarilor pentru ?Modernizarea sistemului de gospodarire calitativa a apei din canalele navigabile, prin montarea statii de monitorizare a calitatii apei?


Detaliu pentru invitatia numarul 334288
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Numar invitatie: 334288/23.08.2012
Denumire contract: Consultanta pentru administrarea contractului de executie si verificare executiei lucrarilor pentru ?Modernizarea sistemului de gospodarire calitativa a apei din canalele navigabile, prin montarea statii de monitorizare a calitatii apei?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTACod fiscal: R11087755, Adresa: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Telefon: 0241702722, Fax: 0241737711
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.ECLUZEINR.1, Agigea, CONSTANTA, Agigea, Romania, cod postal: 907015, telefon: +40 0241702728, fax: +40 0241737711, persoana de contact: Camelia Sirbu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul CN ACN SA , STR.ECLUZEINR.1, Agigea, jud.Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consultanta pentru administrarea contractului de executie si verificare executiei lucrarilor pentru ?Modernizarea sistemului de gospodarire calitativa a apei din canalele navigabile, prin montarea statii de monitorizare a calitatii apei?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -Analiza si avizarea proiectelor tehnice si D.D.E ce se vor intocmi pentru executia sistemului de monitorizare a parametrilor calitativi ai apei ;
-Urmarirea si avizarea executiei lucrarilor ;
-Analiza si avizarea programelor analitice pentru instruirea personalului de deservire a sistemului realizat (inclusiv participarea la testarea personalului instruit);
-Participarea la Receptia lucrarilor;
-Urmarirea functionarii obiectivului de investitie la parametrii proiectati pe perioada de garantie, (dupa receptiile la terminarea lucrarilor, pana la receptia finala )
II.1.6) CPV: 79421100-2 - Servicii de supraveghere a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 260, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. de part. se const.conf. HG 925/2006, art 86. In cazul dep. unei contestatii , daca CNSC respinge contestatia depusa, autorit. contract., va retine contestatarului din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 lit. d) din OUG 34/2006, suma de 2600 lei. Date pentru const. gar. de part.: contul C.N. A.C.N. S.A. nr. RO 23 RZBR 0000 0600 0227 2301 RAIFFEISEN BANK ? Lazu Agency .In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor. Per. de valab. a gar. pt part.?90 zile calendaristice, incepand de la data limita de depunere a ofertelor.Cuantumul gar. de part. este de 5200 lei.In cazul constit. gar. de part.prin scris. bancara se va completa?formularul conf model. Gar.de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
1.Cuantumul GBE: 10%, din valoarea contractului, lei fara TVA. 2.Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societ bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul constituirii garantia de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza formularul model.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind eligibilitatea, in original cf. formular model .b)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, in original, cf.formular model.c)Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;d)Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale, Certificatele mentionate la punctele c) si d) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si vor fi depuse in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul;e)Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original in original cf. formular model ;.f)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69 1 din OUG nr.34/2006 , in original cf. formular model .Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire : Director General : Ilie Valentin Zeicu;Director Tehnic: Sandru Nicolae;Director Comercial Marketing: Emilian Macarie.g)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in original cf.formular model .In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerintele privind situatia personala trebuie indeplinite de fiecare asociat.nota : documentele intocmite / emise de ofertant sau solicitat in original, cf.Ordin ANRMAP 509, alin.(3) 1. Certificatul Constator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.certificatul va fi depuse in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul si va fi emis cu cel mult 30 zile inainte de deschidere a ofertei .Ofertantul castigator va prezenta Certificatul constatator, inainte de transmiterea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire-in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Pentru persoane juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerinta trebuie indeplinita de fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani: minim 390 000 lei, reprezentand 89 183.62 euro la cursul BNR 1 euro=4.3730 lei, din 06.04.2012.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista cu principalele serv similare prestate in ultimii 3 ani, 2.Experienta similara Cerinta minima : prestarea in ultimii 3 ani a unuia sau mai multe contracte de servicii cu obiect similar celui descris la sect II.1.5 , in valoare de minim :250 000 lei fara TVA, 3.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, cnf art. 188/OUG 34, 4.1 Informatii privind resursele umane necesare pt.indeplinirea contractului: a)Liderul de echipa a.1)studii superioare de 5 ani ; a.2)studii postuniversitare in specialitatea managementul proiectelor; a.3)minim 5 ani de experienta profesionala generala; a.4)participarea in cel putin un proiect similar;, 4.2 Informatii privind resursele umane necesare pt.indeplinirea contractului: a)Specialist in echipamente pentru calitatea a apei a.1) studii superioare de lunga durata in domeniile : chimie sau biochimie sau biologie sau fizica; a.2) minim 5 ani de experienta profesionala generala ; a.3.1) training efectuat cu specialisti dintr-o firma producatoare de echipamente si aparatura pentru analize fizico-chimice ale apelor; a.3.2 ) Se accepta in locul cursurilor de training ca persoana sa fi desfasurat activitatile specifice contractului ce urmeaza a fi incheiat in cadrul unei/unor societati timp de 2 ani, 4.3 Inginer specialist in domeniul tehnologia informatiei a.1) studii superioare 5 ani in domeniile : automatica si informatica industriala sau calculatoare si tehnologia informatiei sau electronica, telecomunicatii si tehnologia informatiei; a.2) minim 5 ani de experienta profesionala generala ; a.3) experienta specifica minim 3 ani de lucru in unul din domeniile automatica si informatica industriala, sau calculatoare si tehnologia informatiei, sau electronica, telecomunicatii si tehnologia informatiei SAU implicarea intr-un proiect similar(participarea la realizarea unui sistem de colectare, prelucrare si transmisie date ), 4.4. Diriginte de santier autorizat pentru domeniul instalatii aferente constructiilor; subdomeniul instalatii sanitare, termoventilatii. Experienta profesionala specifica : participarea in cel putin un proiect de urmarire si supraveghere lucrari in domeniu;, 4.5 Diriginte de santier autorizat pentru domeniul constructii civile si industriale Experienta profesionala specifica : participarea in cel putin un proiect de urmarire si supraveghere lucrari in domeniu, 5.Ofertantul are obligatia de a-si asigura (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) - mijloace de transport: autoturisme ? 2 buc. - calculatoare PC - 2 buc ; - imprimanta A3 - 1 buc -mijloace de comunicare: telefon, fax, e-mail;, 6.Informatii privind subcontractantii In cazul subcontractarii, ofertantul, potential contractant, raspunde pentru modul de indeplinire al contractului in fata autoritatii contractante ; Subcontractantii nu au o relatie contractuala directa cu autoritatea contractanta si raspund pentru neexecutarea unei parti din contract numai in fata contractantului. 1.Certificarea ISO 9001:2008 sau echivalent 2.Certificarea ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin acces direct, nerestrictionat si rapid , prin mijloace electronice: in SEAP, la www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2012 15:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer