Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consultanta pentru elaborarea documentatiei de atribuire si aplicarea procedurii de atribuire


Detaliu pentru invitatia numarul 213276
Autoritate contractanta
Comuna Corbasca (Consiliul Local Corbasca)
Cod de identificare fiscala: 4278396
Adresa: Corbasca, Corbasca
Telefon: 0234283 015
Fax: 0234 283 015
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Consultanta pentru elaborarea documentatiei de atribuire si aplicarea procedurii de atribuire
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79418000-7 - Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: ?servicii de consultanta pentru elaborarea documentatiei de atribuire si aplicarea procedurii de atribuire in vederea constructiei unui sistem de alimentare cu apa a satelor Marvila, Scarisoara, Rogoaza, Corbasca, Bacioiu si Valcele ?
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 05.06.2009 23:01
Data limita de depunere a ofertelor: 15.06.2009 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Corbasca judetul Bacau
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.06.2009 15:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Corbasca , jud. Bacau
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
?1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din O.U.G. 34/20063. Certificat de înregistrare, continând codul unic de înregistrare (în copie)/ autorizatia de functionare/alte echivalente ( in copie)4. Formularul din Sectiunea a 4-a (Anexa nr. 3), din care sa rezulte ca dispune sau a obtinut un angajament de participare pentru cel putin o persoana de specialitate, însotit de CV-urile aferente si de atestate/certificate (în copie). Din acestea trebuie sa rezulte cacel putin o persoana de specialitate, reponsabila pentru îndeplinirea contractului, are o experienta în domeniul achizitiilor publice de minim 5 ani si ca este atestata ca expert în achizitii publice.?
prin descarcarea fisierului electronic din SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer