Achizitie publica - Consultanta pentru implementarea proiectului "Biocombustibilii - sursa comuna a dezvoltarii durabile in zona de cooperare transfrontaliera"
Detaliu pentru invitatia numarul 335820
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335820/21.09.2012
Denumire contract: Consultanta pentru implementarea proiectului "Biocombustibilii - sursa comuna a dezvoltarii durabile in zona de cooperare transfrontaliera"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ROATA DE JOS (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 5123608, Adresa: sat ROATA DE JOS, Roata de Jos, Telefon: 0246266103, Fax: 0246266115
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Roata de Jos, str Republicii nr 65, com. Roata de Jos, Giurgiu, Romania, cod postal: 087195, telefon: +40 246266115, persoana de contact: GHIDANAC MARIN - primar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Roata de Jos, str Republicii nr 65, com. Roata de Jos, Giurgiu, Romania, cod postal: 087195, telefon: +40 246266115, persoana de contact: GHIDANAC MARIN - primar
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consultanta pentru implementarea proiectului "Biocombustibilii - sursa comuna a dezvoltarii durabile in zona de cooperare transfrontaliera"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta pentru implementarea proiectului " Biocombustibilii - sursa comuna a dezvoltarii durabile in zona de cooperare transfrontaliera"
II.1.6) CPV: 79421000-1 - Servicii de gestionare a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 101, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conform dispozitiilor art. 86 din HG 925/2006, pentru suma de 2000 lei. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin Scrisoare de garantie bancara -se va utiliza Formularul nr. 11. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila . Documentele prin care se va face dovada constitutirii se vor prezenta in original. Perioada de valabilitate a garantie este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual, este de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului atribuit. Modul de constituire a garantiei de buna executie se va face in coditiile prevazute la art. 90 alin. (1), (3) din H.G. nr. 925/2006, la incheierea contractului care se atribuie. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului, nu mai tarziu de 15 zile de la data incheieriicontractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.e va completa si prezenta formularul 12A ? declaratie privind eligibilitatea, in original.Cazier fiscal si judiciar al operatorului economic/ reprezentantului legal al societatii, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data deschiderii ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Formularul 12B ? declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.Persoane juridice/fizice romane : certificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele/ atestatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare , alte doc. Echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006 actualizata. Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, texelor si contributiilor catre buget. Aceste documente vor fi insotite detraducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.3. Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin nr. 314/2010 emis de ANRMAP. Se va completa si prezenta Formularul 2 ? Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare. e va completa si prezenta Formularul 3 ? declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original. In cazul unei asocieri/subcontractari/sustineri, fiecare asociat/subcontractant/sustinator este obligat sa prezinte acest document.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante : primar Marin Ghidanac, viceprimar Ion Voicu, secretar Camelia Alexandrescu, contabil Florea Pangaleanu, consilier locali (persoane ce aproba bugetul autoritatii contractante): Andrei George Sorin, Balan Ilie, calin Anghelin, Dragne Marin, Ilie Dorel, Manea Ilie, Moise Dumitru, Petre Ilie Irinel, Popescu Sorin Ionut, Radan Gheorghe, Stafie Mihai, Stanciu Adrian, Stan Marian.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa si prezenta Formularul 12C ? declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial, in termen de valabilitate, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, care trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte caau ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie; documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal; g) domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - informatii si/sau nivel(uri)minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate : se solicita ca in ultimii 3 ani sa fi executat cel putin un contract maxim doua, cu obiect similar cu serviciile ce urmeaza a fi prestate in cadrul contractului ce urmeaza a fi atribuit, in suma de minim 101000 lei.1)Se va completa si prezenta Formularul 12F2) Se va completa si prezenta formularul 5, Informatii privind resursele umane - informatii si/sau nivel(uri)minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate : operatorii participanti la procedura de atribuire a contractului trebuie sa dispuna de urmatorul personal: manager de proiect; economist cu studii superioare in domeniul economic;Se va completa si prezenta Formularul 12I, Informatii privind dotarile specifice - informatii si/sau nivel(uri)minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate : ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine sau are drept de folosinta pentru: computer desktop si/sau laptop; sistem de operare( inclusiv licenta);software dw editare texte si foi de calcul (inclusiv licenta); imprimanta; copiator / multifunctional;mijloc de transportSe va completa si prezenta Formularul 12H, Informatii privind subcontractantii/asociatiiSe va prezenta Formularul nr. 12G Asigurarea calitatii lucrarilor prin demonstrarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001:2008. Nu se admit ofertanti in curs de certificare.Se va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent in copie legalizata sau copie lizibila
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara. a)Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b)Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) =[Pretmin / Pret(n)]x 60 puncte, Unde, P(n)- punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul total?; Pretmin- pretul cel mai mic ofertat; Pret(n) - pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Nota: Pretul ofertei este cel declarat de ofertant, in formularul de oferta. Ofertele financiare cu valoare mai mica cu mai mult de 15% fata de valoarea estimata nu se puncteaza suplimentar
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului
20
Descriere: Se vor contabiliza toate riscurile relevante identificate suplimentar fata de caietul de sarcini, privind executarea activitatilor si atingerea obiectivelor si rezultatelor, analizate in propunerea tehnica, in vederea obtinerii numarului maxim de riscuri. Riscurile considerate de ofertanti ca afectand executia contractului dar care in mod evident nu influenteaza executia contractului nu vor fi contabilizate in vederea aplicarii algoritmului de calcul. Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul a)Pentru ofertelecu numar maxim de riscuri (NMR)relevante identificate si analizate suplimentar se va acorda punctajul maxim- 20 de puncte; P2 = NMR = 20 puncte b)Pentru celelalte oferte prezentate se va aplica formula : Pn = NIRn / NMR * 20 puncte = x puncte, NIRn = numarul identificat de riscuri in oferta n
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele caietului de sarciini
20
Descriere: Se vor contabiliza toate recomandarile si strategiile pentru minimalizarea / eliminarea riscurilor relevante privind executarea activitatilorsi atingerea obiectivelor si rezultatelor, pentru riscurileincluse in oferta, atat cele din caietul de sarcini dar si cele suplimentare. Se vor contabiliza numai acele recomandari sistrategii incluse in in oferta care au fost identificate, descrise si argumentate si care pot avea impact in derularea contractului. Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul a)Pentru cel mai mare numar de recomandari si strategii relevante si justificate(NMRS) se acorda punctajul maxim ? 20 de puncte; b)Pentru celelalte oferte prezentate se va aplica formula : P(n) = [(Numar de recomandari si strategii relevante ale ofertei n)/NMRS]*20 puncte = x puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Anexata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.10.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (FEDER)
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2012 17:04