Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consultanta pentru managementul extern proiect ?Trafic management si supraveghere video? cod SMIS 40398


Detaliu pentru invitatia numarul 346748
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Timisoara
Numar invitatie: 346748/14.05.2013
Denumire contract: Consultanta pentru managementul extern proiect ?Trafic management si supraveghere video? cod SMIS 40398
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TimisoaraCod fiscal: RO14756536, Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Telefon: +40 256408367, Fax: +40 256408477/+40 204177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul C.D-Loga nr.1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, persoana de contact: Serviciul Relationare Directa cu Cetatenii - camera 12, parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul C.D-Loga nr.1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, Sala licitatii - parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consultanta pentru managementul extern proiect ?Trafic management si supraveghere video? cod SMIS 40398
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor presta servicii de consultanta si management pentru implemantare proiect ?Trafic management si supraveghere video? cod SMIS 40398, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini. Valoarea estimata a contractului este de 140.000 lei fara TVA.Procentul aplicat cheltuielilor diverse si neprevazuta este de 0%.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 2.800 lei, perioada de valabilitate - 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor mentionata in invitatia de participare.. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Garantia trebuie sa fie irevocabila, conform art. 86 din HG 925/2006.Garantia de participare poate fi depusa si in euro, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR la data de 09.04.2013.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin.(2), din Legea 346/2004
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara T.V.A.(2, 5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, numai pentru situatiile prevazute la art 181, litera a), c^1) si d)din OUG 34/2006;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 20;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D.Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar?Nicolae Robu, Viceprimar: Dan Aurel Diaconu, Stoia Traian ConstantinDirector economic-Smaranda Haracicu;Persoane care au colaborat la intocmirea documentatiei: Danut Pobega.consilieri locali: Birsasteanu Florica, Ciprian Bogdan; Dorel Boglut; George?Flavius Boncea; Vasile Caprea; Ovidiu Ciuhandu; Radu Dragos Dimeca;; Geana Nistor Pavel; Bogdan Radu Herzog; Ciprian-Corneliu Jichici; Romanita?Adina?Delia Jumanca; Simion Mosiu; Ramona-Isabela Olteanu; Adrian Romita Orza; Andrei?Romulus Petrisor; Octavian Mircea Purceld; Vasile Ruset; Constantin?Stefan Sandu; Maria Saracan;Alfred?Robert Simonis;;Lucian Taropa; Adelina-Larissa Tirziu; Radu-Daniel Toanca;Vasile-Teodor Vesa; Elena Wolf.Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: TITULARI: Presedinte: Chis Culita Director Directia TehnicaMembrii: Loredana Sibian Consilier Birou TransporturiSteliana Stanciu Sef Serviciu BugetCorina Radu Consilier Serviciul Achizitii PubliceNastasia Mircea Responsabil JuridicMEMBRII DE REZERVA: Presedinte: Adrian Colojoara Sef Serviciu Transport si Siguranta CirculatieiMembrii: Lidia Vilceanu Consilier Birou TransporturiRadu Ramona Consilier Serviciu BugetCrenguta Oprea Consilier Serviciul Achizitii PubliceTeodora O. Gentimir, Adina Balogh Consilier Juridic5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ?-semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin Formularul 20-Certificatul de participare cu oferta independenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa contina informatii reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si din care sa rezulte: - ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa contina informatii reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice, insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) - se vor demonstra(dupa caz) prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 200.000 lei - in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici. Pentru demonstrarea cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, ofertantul va completa formularul de informatii generale(Formular B1), luand in considerare cifra de afaceri anuala pentru fiecare din cei trei ani si aplicand media la suma acestora. In cazul unei oferte comune depuse de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Daca este cazul, cerinta poate fi indeplinita integral de catre un singur tert sustinator. Echivalenta in EURO se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei. (fttp: //www.bnr.ro).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Resurse umane: a) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului FORMULAR 12 J. In cadrul acestuia ofertantul va nominalizadoar persoanele care vor fi folosite pentru prestarea acestor servicii.Pentru oferta comuna-depusa de mai multi operatori economici, cerinta privind RESURSELE UMANE, se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pt.toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006 (prin cumul), b) Ofertantul va dispune de o echipa experti care trebuie sa cuprinda minim 4 persoane astfel: 1. Expert coordonator care trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: -studii superioare, absolvite cu diploma de licenta, se pezinta copia diplomei;
- cel putin o certificare in tehnologii specifice video, centre de comanda, sisteme complexe de transmisie si afisare a imaginilor, se prezinta copia documentului/certificatului;
- certificare CNFPA , ,Manager de proiect? COR 241919, sau echivalent, se prezinta copia documentului/certificatului;
- cunostinte solide in domeniul sistemelor inteligente de transport, dovedite prin studii, certificari sau participare la cursuri de de specialitate, se prezinta copia documentului/certificatului;
- CV din care sa rezulte experienta profesionala prin participareain cel putin un proiect in calitate de manager.- documente justificative din care sa rezulte forma de colaborare dintre persoana nominalizata si ofertant.Se va completa de catre expert declaratia privind disponibilitatea., 2. Expert financiar care trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: - studii superioare in domeniul economic absolvite cu diploma de licenta, se pezinta copia diplomei;
- certificare CNFPA ?Expert fonduri structurale? COR 241948, sau echivalent, se va prezenta copia certificatului; - CV din care sa rezulte experienta profesionala prin participarea pe o pozitie similara in cel putin un proiect de consultanta in care sa fi desfasurat activitati specifice similare cu obiectul prezentului contract.- documente justificative din care sa rezulte forma de colaborare dintre persoana nominalizata si ofertant.Se va completa de catre expert declaratia privind disponibilitatea., 3. Expert IT si securitatea informatiilor care trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: - studii superioare in domeniul IT&C sau similar (informatica, automatica, electronica si comunicatii), absolvite cu diploma licenta, se pezinta copia diplomei.- certificari relevante in domeniul securitatii informatiei: CCSP, FCNSP, CISSP sau echivalent de nivel profesional, se va prezenta copia documentului/certificatului.- CV din care sa rezulte experienta profesionala prin participarea pe o pozitie similara in cel putin un proiect de consultanta in care sa fi desfasurat activitati specifice similare cu obiectul prezentului contract.- documente justificative din care sa rezulte forma de colaborare dintre persoana nominalizata si ofertant..Se va completa de catre expert declaratia privind disponibilitatea., 4. Expert sisteme automate de dirijare a traficului care trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: - studii superioare in domeniile electronica/telecomunicatii/ automatizari absolvite cu diploma de licenta, se pezinta copia diplomei.- cunostinte solide in domeniul sistemelor inteligente de dirijare a traficului rutier, dovedite prin studii, certificari sau participare la studii de specialitate, se va preyenta copia documentului/certificatului;
- CV-ul din care sa rezulte cunoasterea tehnologiilor privitoare la sisteme automate de dirijare in transporturi si totodata sa rezulte experienta profesionala prin participarea pe o pozitie similara in cel putin un proiect de consultanta, in care sa fi desfasurat activitati specifice similare cu obiectul prezentului contract.- documente justificative din care sa rezulte forma de colaborare dintre persoana nominalizata si ofertant.Se va completa de catre expert declaratia privind disponibilitatea., 2) Experienta similaraa) Ofertantul va prezenta declaratia privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private.- formular 12 E.b) Prestarile de servicii mentionate in lista se confirma prin prezentarea unor contracte/certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client privat beneficiar. Ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani, perioada raportata la data limita de depunere a ofertelor, a dus la bun sfarsit cel putin unul sau mai multe contracte de servicii similare prezentului contract a carui/caror valoare individuala sau cumulata sa fie de minim 140.000 lei fara TVA. In cazul in care beneficiarul este client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea serviciilor similare se realizeaza printr-o delaratie a operatorului economic. Se vor anexa formularul ES ? experienta similarasi copii contracte/certificate/documente emise sau contrasemnate de autoritate contractanta sau client privat .In cazul unei oferte.comune depusa de mai multi operatori.economici, cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat.pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Se poate opta pentru indeplinirea integrala a cerintei de catre un tert sustin., cf.art.190 din OUG 34/2006., 3) Informatii privind subcontractantii/asociatii (daca este cazul): a)Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii, conform Formular 12G, precum si acordurile de subcontractare Formular 15; Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; In cazul in care, parti din contractul de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontr.nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica;b)Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de incheiere a contractului - Formular 14. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, pentru prestarea de servicii de mamagement de proiect, conform 9001/echivalent valabile la data limita de depunere a ofertelorIn cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezenta certificatele mentionate, pentru partea din contract pe care o realizeaza, Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de respectare a conditiilor de mediu ISO 14001/echivalent, pentru prestare servicii similare cu obiectul prezentei procedure, document valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezenta certificatele mentionate, pentru partea din contract pe care o realizeaza., Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de securitate a informatiilor, conform ISO 27001/echivalet, document valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer