Achizitie publica - Consultanta pentru realizarea si gestionarea unui proiect integrat finantat prin PNDR, Masura 322
Detaliu pentru invitatia numarul 190318
COMUNA TINTESTI (PRIMARIA TINTESTI)
Cod de identificare fiscala: 4088227
Adresa: Com. TINTESTI - jud. Buzau, tintesti
Telefon: 0238-532070
Fax: 0238-532233
Denumire invitatie: Consultanta pentru realizarea si gestionarea unui proiect integrat finantat prin PNDR, Masura 322
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 71311000-1 - Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de consultanta pentru elaborarea cererii de finantare si a dosarului pentru obtinerea finantarii nerambursabile prin PNDR ? Masura 322 - Servicii de consultanta economica pentru actualizarea si realizarea sectiunii economice ? inlcusiv analiza cost-beneficiu ? reactualizarea studiilor de fezabilitate pentru obiectivele de investitii ale proiectului integrat - coordonarea proiectantilor de specialitate si integrarea studiilor de fezabilitate intr-un proiect integrat unitar - Consultanta si asistenta pentru gestionarea proiectului de investitii pentru un proiect de investitii integrat finantat prin PNDR Masura 322 ? inclusiv realizarea cererilor de plata.
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 24.12.2008 18:09
Data limita de depunere a ofertelor: 06.01.2009 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Primariei comunei Tintesti, comuna Tintesti, judetul Buzau.
Data si ora deschiderii ofertelor: 06.01.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Tintesti, comuna Tintesti, judetul Buzau.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Potrivit documentatiei de atribuire
Contra-cost, de la sediul Primariei comunei Tintesti, comuna Tintesti, judetul Buzau, cu anunt telefonic prealabil de o zi. Costul documentatiei: 15 lei.