Achizitie publica - Consultanta pentru realizarea si gestionarea unui proiect integrat finantat prin PNDR, Masura 322
Detaliu pentru invitatia numarul 161510
Comuna Sageata (Primaria Comunei Sageata)
Cod de identificare fiscala: 4154266
Adresa: comuna Sageata, judetul BUZAU, Sageata
Telefon: 0238/581168
Fax: 0238/581168
Denumire invitatie: Consultanta pentru realizarea si gestionarea unui proiect integrat finantat prin PNDR, Masura 322
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 74231100-8 - Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: - Servicii de consultanta pentru elaborarea cererii de finantare si a dosarului pentru obtinerea finantarii nerambursabile prin PNDR ? Masura 322 - Servicii de consultanta economica pentru actualizarea si realizarea sectiunii economice ? inlcusiv analiza cost-beneficiu ? ale studiilor de fezabilitate pentru obiectivele de investitii ale proiectului integrat, coordonarea proiectantilor de specialitate si integrarea studiilor de fezabilitate intr-un proiect integrat unitar - Consultanta si asistenta pentru gestionarea proiectului de investitii pentru un proiect de investitii integrat finantat prin PNDR Masura 322 ? inclusiv realizarea cererilor de plata
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 25.07.2008 23:26
Data limita de depunere a ofertelor: 04.08.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Primariei comunei Sageata, comuna Sageata, judetul Buzau
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.08.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Sageata, comuna Sageata, judetul Buzau
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Potrivit documentatiei de atribuire
Contra-cost, de la sediul Primariei comunei Sageata, comuna Sageata, judetul Buzau, cu anunt telefonic prealabil de o zi. Costul documentatiei: 15 lei.