Achizitie publica - Consultanta pt. coordonarea implementarii proiectului Reabilitare drum judetean DJ 121
Detaliu pentru invitatia numarul 298740
Judetul Covasna
Cod de identificare fiscala: 4201988
Adresa: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe
Telefon: 0267311190
Fax: 0267351228
Denumire invitatie: Consultanta pt. coordonarea implementarii proiectului Reabilitare drum judetean DJ 121
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Consultanta pentru coordonarea implementarii proiectului ?Reabilitare drum judetean DJ 121 Covasna ? Zabala ? Imeni ? Catalina ? Tg. Secuiesc km 32+000 ? 49+100, judetul Covasna?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 14.06.2011 15:26
Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Covasna, Jud. Covasna, Mun. Sf. Gheorghe, P-ta Libertatii Nr. 4, 520008
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Covasna, Jud. Covasna, Mun. Sf. Gheorghe, P-ta Libertatii Nr. 4, 520008
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 147, 840 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind: eligibilitatea; neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 si 69^1 din OUG 34/2006; calitatea de participant la procedura; lista principalelor prestari de servicii în ultimii 3 ani. Certificate: constatator (cu domeniu de activitate ce corespunde obiectului achizitiei, fara mentiuni privind insolventa sau incapacitatea de plata) si de inregistrare emis de ORC; de participare la licitatie cu oferta independenta. Certificate fiscale privind situatia taxelor si impozitelor la bugetul local si la cel de stat. Ofertantul va face dovada ca a coordonat implementarea a cel putin unui proiect cu finantare europeana (copie conforma cu originalul dupa contract; recomandarea beneficiarului). CV-ul echipei propuse pt realizarea contractului. Informatii privind subcontractantii si asociatii.Standarde sau echivalente: ISO 9001:2001; ISO 14001:2005; OSHAS 18001.
Prin descarcare din SEAP. Garantia de participare = 2900 lei. Garantia de buna executie = 10% din valoarea contractului fara TVA.