Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consultanta si management in organizarea si desfasurarea competitiilor de baschet pentru Clubul Sportiv Universitatea din Alba Iulia pe parcursul sezonului competitional 2012-2013


Detaliu pentru invitatia numarul 335681
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Clubul Sportiv Universitatea din Alba Iulia
Numar invitatie: 335681/19.09.2012
Denumire contract: Consultanta si management in organizarea si desfasurarea competitiilor de baschet pentru Clubul Sportiv Universitatea din Alba Iulia pe parcursul sezonului competitional 2012-2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialClubul Sportiv Universitatea din Alba IuliaCod fiscal: 25098339, Adresa: Alba Iulia (Oarda de Jos), str. Cutina, nr. 15, jud. Alba, Alba Iulia, Telefon: +40 0744803087, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Nicolae Iorga, nr. 15-17 (la REGISTRATURA), Alba Iulia, Romania, cod postal: 510009, telefon: +40 258/810861, fax: +40 258/810861, persoana de contact: Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea "1 Decembrie 1918" din Alba Iulia - la Palatul Apor, str. G. Bethlen, nr. 5, Alba Iulia, jud. Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consultanta si management in organizarea si desfasurarea competitiilor de baschet pentru Clubul Sportiv Universitatea din Alba Iulia pe parcursul sezonului competitional 2012-2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: La Clubul Sportiv Universitatea din Alba Iulia este necesara asigurarea serviciilor de management si consultanta pentru participarea echipei de baschet feminin CSU Alba Iulia la competitiile care se organizeaza in perioada 2012-2013.Descrierea serviciilor este prezentata detaliat in caietul de sarcini ata?at la prezenta documenta?ie.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 93, 116 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 1.800 Lei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare : Modul de constituire a garantiei pentru participare se exprima in LEI si poate fi constituita in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (conform formular nr. 11), care se prezinta in original;b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;c) Ordin de plata sau fila CEC in contul autoritatii contractante, confirmate de banca emitenta;CONT: RO88TREZ0025005XXX000146COD FISCAL: 5665935Trezoreria Alba IuliaGarantia de participare se prezinta in original.- Ofertantul trebuie sa prezinte dovada constituirii garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertei.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care un ofertant depune contestatie, iar CNSC respinge contestatia, acestuia i se va retine suma in raport cu valoarea estimata, conform art. 278, indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare va fi respinsa.Pentru I.M.M.-uri se va plati doar 50% din valoarea garantiei de participare, respectiv 900 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea - Se va prezenta completat Formularul 1 din Sectiunea ?Formulare si Modele?.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea oferantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in situatile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Se va prezenta completat Formularul 2 din sectiunea ?Formulare si Modele?. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea oferantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3: Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidatcatre statul in care este inregistrat ofertantul. - Din certificatul de atestare fiscala trebuie sa rezulte faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 4: Declaratie privind conflictul de interese, conf. preved. art. 691 din OUG nr. 34/2006 - Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind conflictul de interese, conform Formular nr. 3 din Sectiunea ?Formulare si Modele?. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Director executiv ? Asist. Univ. drd. Sorin ?imonPresedinte Consiliu de Administratie ? Prof. univ. dr. Breaz Valer-DanielContabil Sef - Ec. Contor TamaraIn situatia in care exista persoane aflate in conflict de interese conform prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va fi exclus din procedura. Aceasta conditie de calificare este valabila si pentru Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator.Cerinta nr. 5: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va prezenta o Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Formular nr. 4 din Sectiunea ?Formulare si Modele?.In conformitate cu art. 46 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Cerinta nr. 6: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conf. Ordinului presedintelui Autoritatii pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice Nr. 314/2010 - Se va prezenta completat Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare si Modele.ATENTIE: Neindeplinirea a cel putin unuia din criteriile de mai sus va conduce in mod automat la excluderea ofertantului. Documentele privind situatia personala a ofertantului vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Se potprezenta si orice alte acte doveditoare/edificatoare (certificate) echivalente emise de autoritati competente din tara de origine a ofertantului, in conditiile art. 182 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata.Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul/documentele in original sau copie legalizata. In cazul in care acesta nu se va conforma, acesta va fi respins din procedura de achizitie.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului - Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. In situatia in care codul CAEN din certificatul constatator nu corespunde cu obiectul contractului de achizitie ce urmeaza sa fie atribuit, ofertantul va fi exclus din procedura.Certificatul constatator va fi emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare si se poate depune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In etapa de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata. In cazul in care acesta nu se va conforma, acesta va fi respins din procedura de achizitie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fi?a de informa?ii generale, inclusiv cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2: Informatii privind personalul de specialitate - Demonstrarea experientei in activitatea sportiva de performanta si in relatiile cu Federatia Romana de Baschet (FRB) si Federatia Internationala de Baschet(FIBA) ? minim 3 ani, certificare prin licenta (sau echivalet) FIBA;, Cerinta nr. 3: Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP, atasat la prezenta invitatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer