Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSULTANTA SI MANAGEMENTUL PROIECTULUI in cadrul proiectului ?MODERNIZAREA, REABILITAREA SI DOTAREA CU ECHIPAMENTE DE SPECIALITATE A AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI ORASULUI MACIN, JUDETUL TULCEA?


Detaliu pentru invitatia numarul 338250
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL MACIN (PRIMARIA ORASULUI MACIN)
Numar invitatie: 338250/29.10.2012
Denumire contract: CONSULTANTA SI MANAGEMENTUL PROIECTULUI in cadrul proiectului ?MODERNIZAREA, REABILITAREA SI DOTAREA CU ECHIPAMENTE DE SPECIALITATE A AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI ORASULUI MACIN, JUDETUL TULCEA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL MACIN (PRIMARIA ORASULUI MACIN)Cod fiscal: 3839156, Adresa: Macin, Str. Florilor nr.1, jud. Tulcea, Macin, Telefon: 0240571354, Fax: 0240571102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Macin, Str. Florilor nr.1, jud. Tulcea, Macin, Romania, cod postal: 825300, telefon: +40 240571354, fax: +40 240571102, persoana de contact: Mandra Ionut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Macin, Str. Florilor nr.1, jud. Tulcea, Macin, Romania, cod postal: 825300, telefon: +40 240571354, fax: +40 240571102
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSULTANTA SI MANAGEMENTUL PROIECTULUI in cadrul proiectului ?MODERNIZAREA, REABILITAREA SI DOTAREA CU ECHIPAMENTE DE SPECIALITATE A AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI ORASULUI MACIN, JUDETUL TULCEA?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONSULTANTA SI MANAGEMENTUL PROIECTULUI in cadrul proiectului ?MODERNIZAREA, REABILITAREA SI DOTAREA CU ECHIPAMENTE DE SPECIALITATE A AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI ORASULUI MACIN, JUDETUL TULCEA?
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 334, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de part.: 6000 lei.In sit. in care rezult. proced. de achizitie pub. este contestat la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata de acesta, din garantia de part. mentionata mai sus se va retine contestatorului suma de 3348 lei, calculata conform art. 278 indice 1, alin. (1), lit. a) din OUG nr. 34/2006. Perioada de valab. a garantiei de part.: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. I.M.M. ? urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta garantie pentru participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Of. decl. IMM ? uri vor prezenta anexat formularului de garantie o Decl. privind incadr. Intreprinderii in categ. IMM, in conf. cu Ord. nr. 27/26.01.2006, pentru modif. si complet. Lg nr. 346/2004. Modul de constit. a garantiei pentru part.: scrisoare de garantie bancara - intocmita cf. Formularului M sau prin virament bancar, plata se va face prin O.P. in contul RO74TREZ6425006XXX000050. Ordinul de plata trebuie sa contina conf. transferului sumei catre ors.Macin, proced. de achizitie pub.si amplasamentul si urmeaza a fi depus in ORIGINAL; sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari. In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare polita de asig., se impune ca la data si ora de deschidere a ofertelor aceasta sa fie semnata de asigurat si asigurator. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In orice sit., dovada constit. garantiei de part. trebuie sa fie prezentata, in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitata, cel mai tarziu la data si ora stab. pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Se va constitui GBE, 5% din valoarea contractului, faraT.V.A., printr-un instrument de garantare emis de o soc.Bancara sau o soc.de asigurari, anexa la contract.GBE se poate constitui si prin retineri successive din facturile partiale, caz in care contractantul va deschide un cont la disp.AC, la o banca agreata de parti.Contr va deschide la TrezMacin un cont de disponibil distinct la dispozitia AC in care se va depune 0, 5% din pretul contractului.AC va alimenta contul prin retineri succ din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite ca GBE in DA.AC va instiinta contractantul despre vars efectuat, si despre destinatia lui.Din contul deschis la TrezMacin pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al AC care se prezinta unitatii TrezMacin cat si de Trezorerie la solicitarea scrisa a AC in fav careia este constituita GBE, in sit de la art.91.Contul este purtator de dobanda in fav contractantului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie 1: Declaratie privind eligibilitatea: Formular A, (incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Cerinta obligatorie 2: Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?: Formularul B se va intocmi conform Ordinului ANRMAP nr. 314 / 2010 privind punerea in aplicarea a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;Cerinta obligatorie 3: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formular C;Cerinta obligatorie 4: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului C¹ .Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Cerinta obligatorie 5: Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare: Formular C².Se precizeaza ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, conform art 69 indice 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt: Topoleanu Nicolae (primar), Pricop Cristian (viceprimar), Mandra Ionut (Achizitii-Investitii), Voicu Cristina (Contabilitate), Tulica Constanta (Jurist), Jalea Marian (Achizitii-Investitii), Cotoi Costel (Achizitii-Investitii), Gheorghe Senar (Secretarul Orasului), Ichim Andone, Tuchila Dumitru, Dascalu Tiberius, Staicu Dragos Romolo, Buradatencu Catalin, Asan Imdat, Orbeanu Antonel, Dutu Costel, Calin Steluta, Vacaru Gheorghe, Catruna Nita, Grozdea Petrisor, Perianu Alexandru, Sima Marinel(Consilieri locali).Cerinta obligatorie 6: Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil in luna anterioara lunii in care se depun ofertele. Pentru a evita excluderea din procedura de atribuire, operatorul economic trebuie sa prezinte certificate constatatoare, fara datorii la bugetul local.Persoanele juridice straine au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor locale in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Toate documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana;Cerinta obligatorie 7: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.Pentru a evita excluderea din procedura de atribuire, operatorul economic trebuie sa prezinte certificate constatatoare, fara datorii la bugetul de stat. Persoanele juridice straine au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a contributiilor catre bugetul de stat, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Toate documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, situatia personala a candidatului sau ofertantului se demonstreaza de fiecare asociat in parte. Cerinta obligatorie : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca ofertantii au dreptul de a desfasura activitati similare cu cele care fac obiectul achizitiei. Astfel, certificatul constatator trebuie sa ateste ca obiectul contractului (management de proiect) are corespondent in codurile CAEN care descriu activitatea candidatului. Pentru persoane juridice straine se vor depune inscrisuri probatorii, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, apte a dovedi atestarea / apartenenta din punct de vedere profesional / inregistrarea ca persoana juridica, eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare. Toate documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/ candidatura comuna, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale se demonstreaza de catre fiecare membru al grupului.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraOfertantul va furniza informatii cu privire la cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat. Se solicita ca media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de cel putin 668.000 Lei.Referitor la cifra de afaceri, cursul leu/euro avut in vedere ptr.calcul echivalentei, va fi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE: 1. Cursul mediu anual din 2011 pentru Euro: 4, 2379 RON2. Cursul mediu anual din 2010 pentru Euro: 4, 2099 RON3. Cursul mediu anual din 2010 pentru Euro: 4, 2373 RON, Ofertantii vor prezenta Bilanturile contabile sau extrasele de bilant pe ultimii trei ani, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit candidatul, sau alte documente edificatoare privind situtia economica si financiara. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Bilanturile prezentate de persoanele juridice straine vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte bilantul contabil. (AC va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat).In situatia in care, potrivit legislatiei aplicabile in tara de rezidenta a candidatului, publicarea bilanturilor nu este obligatorie, candidatul isi va proba capacitatea economica si financiara prin alte inscrisuri ce au aptitudinea de a reflecta in mod fidel situatia economica si financiara a candidatului, - Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.- Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma punerea la dispozitie a resurselor financiare invocate.- Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidature comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.- Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnicaSe solicita prezentarea de contracte, privind realizarea de servicii de Management de Proiect in ultimii 3 ani, a caror suma, cumulata, sa fie de minim 334.800, 00 Lei. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic Ofertantii vor prezenta Formularul F1 - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Pentru contractele exprimate in Euro se va lua cursul de referinta InforEuro din luna august 2012 cand 1 Euro = 4, 563500 RON., 1.Manager proiect-studii univ de lunga durata econ/tehn cu min 1 an exp specifica.2.Responsabil financiar-studii univ de lunga durata econ cu min1 an exp specifica.3.Asistent manager proiect-studii univ lunga durata cu min 1 an activitate in cadrul implementarii proiectului.4.Inginer constructii civile-studii univ tehnice min 1 an exp specifica.5.Inginer instalatii constructii-electrice, sanitare si termice-min 1 an exp specifica.6.Inginer retele electrice autorizat ANRE, grad IIIA si IIIB.7.Inginer Mecanic-studii univ tehnice min 1 an exp specifica.8.Arhitect-min 1 an de exp in domeniul lucrarilor de Arhitectura. 9.Expert tehnic echipament medical- st sup tehnice/medicina-implicarea in implementarea a cel putin 1 proiect ce presupune furnizare de echipament medical;10.Planificator-st sup tehn/econ de lunga durata;11.Responsabil SSM-st sup tehn sau econ de lunga durata.Se va completa Declefect medii anuale al pers angajat sial cadrelor de cond inultimii 3ani si PERS ANGAJAT IN CONTRACT, Cerinta nr. 3Informatii referitoare la, echipamente tehnice si la masurile aplicate invederea asigurarii calitatii.Ofertantul va trebui sa aiba in dotare, proprietate sau inchirierere, cel putin: - 4 computere;
- 1 imprimanta;
- 1 copiator;
- 1 telefon/fax;
- 1 licenta soft dedicata pentru Management de Proiect., Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnico-financiaraposibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti dincontractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau maimulti subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheiereacontractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intrecontractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentatetrebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe contractulde achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu aredreptul de a inlocuisubcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificareapropunerii tehnico-financiare initiale. In cazul in care parte/parti din contractsunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de ponderea si specializareaacestora, Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de adepune oferta comuna, fara a fi obligate sa isi prezinte asocierea intr-oforma legalizata. Fiecare dintre acestea isi asuma obligatia pentru ofertacomuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract deachizitie publica. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie lacare participa mai multi operatori economici, la deschiderea ofertelor -Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociatisi specializareaacestora, precum si ?ACORDUL DE ASOCIERE in vederea participarii laprocedura de atribuire a contractului de achizitie publica?. Cerinta nr. 1Standard de asigurare a calitatiiOfertantul va prezenta Cerificatul emis de un organism independent careatesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.Certificatul trebuie sa fievalabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila pe www.e-licitatie.ro. La cererea scrisa a potentialilor ofertanti, AC va pune la dispozitie acestora documentele specificate la sectiunea IV.4.1.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2012 10:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer