Achizitie publica - Consultanta tehnica si dirigentie de santier pe perioada executiei lucrarilor de reabilitare termica a 43 blocuri de pe raza Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti lot 1,2,3
Detaliu pentru invitatia numarul 338278
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338278/25.10.2012
Denumire contract: Consultanta tehnicasidirigentie de santier pe perioada executiei lucrarilor de reabilitare termica a 43 blocuride pe raza Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti lot 1, 2, 3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)Cod fiscal: 4204038, Adresa: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Telefon: 252.44.46, Fax: 252.44.46
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021561, telefon: +40 212096099, fax: +40 212096099, persoana de contact: Istrate Vasile
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consultanta tehnicasidirigentie de santier pe perioada executiei lucrarilor de reabilitare termica a 43 blocuride pe raza Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti lot 1, 2, 3
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Activitatea de prestare a serviciilor de consultanta tehnica si dirigentie de santier aferente lucrarilor?Reabilitare termica a 43 blocuri de pe raza Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti?-lot 1, 2, 3 presupune: ? verificarea conformitatii tehnologiei? fundamentarea necesitatii unor eventuale lucrari suplimentare? respectarea cerintelor reglementate legal si tehnic? implementarea si mentinerea conformitatii lucrarilor executate? respectarea proiectului tehnic de executie a lucrarilor? corelarea listelor de cantitati si preturilor unitare? inregistrarea zilnica a tuturor informatiilor relevante? participa la fazele determinante prevazute in proiect? realizarea cartii tehnice a constructiei
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 482, 063 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: lot 1=3.242, 7 lei; lot 2=3021lei;lot 3=3.377, 56 lei. Per. de valab. a garant. de particip. este de 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de particip: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare emis in conditiile legii trebuie : - prezentat in orig. si anexat la scrisoarea de inaintare a ofertei - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta -sa contina in clar denumirea autorit. contract. in favoarea careia s-a constituit - sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei fixe solicitate prin doc. de atrib. - sa aiba inscrisa valabilit. pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea solicitata prin doc. de atrib. - sa contina parafa lizibila a societatii emitente si/sau semnatura autorizata -sa fie emisa pentru op. ec. care a depus oferta Pt scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul nr. 14. - ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Contul in care se depune garant. de particip: in contul Primariei Sectorului 2, deschis la Trezoreria Sector 2 nr. RO37TREZ7025006XXX000197. In cazul depunerii unei contestatii, de catre op.ec., daca CNSC respinge contestatia depusa, autorit. contract. va retine din garant. de particip. o suma calculata conf. prevederilor art. 278^1 alin. 1 din OUG 34/2006.Nota: - Garant. de particip. se va prezenta separat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta si doc. de calif. - Dovada constit. garant. de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofert. Garantia de participare se va restitui conf. art. 88 din HG 925/2006 cu modif si complet ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului fara TVA. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cel putin egala cu durata contractului. Dupa semnarea contractului, inainte de emiterea ordinului deincepere prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie conf. art. 90* din HG 925/2006 cu modif si complet ulterioare. Restituirea garantiei de buna executie se va face conf. HG 925/2006 Garantia de buna executie se elibereaza conform prevederilor HGR 925/2006 art.92.( 2 )
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Oferta trebuie sa contina Imputernicire scrisa pentru reprezentantul legal nominalizat sa semneze toate documentele ofertei - se va completa Formularul 18.1.Declaratie privind eligibilitatea: se va completa Formularul nr. 1 ( Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant despre care are cunostinta ca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006.).2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 se va completa Formularul nr. 2 ( Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare).3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura se va completa Formularul nr. 34. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta se va completa Formularul nr. 45. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul anexat din documentatia de atribuire. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Se va completa Formularul nr. 8. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul). Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunturmatoarele: * Neculai Ontanu - Primar* Ion Marin - Director executiv Directia Economica* Elena Nita ? Director executiv, Directia JuridicaAbu-Daher RawanConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Beldeanu Augustin LucianConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Brancu MihailConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Ciornohac Ionut AlexandruConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Condurateanu Andrei RazvanConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Cosmescu MariusConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Costache JeanConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Cretoiu IoanConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Cruceanu ElenaConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Dobrin NicuConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Frumosu Dragos VasileConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Gherghiceanu FlorentinaConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Glavan IonConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Iliescu Constantin CristinelConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Lazaroiu IoanaConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Manciulea Vittorio AlbertoConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Micu FlorianConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Oprea DumitruConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Parvulescu Dragos EmilianConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Popa Radu MihaiConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Popescu LenutaConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Sandu EmilConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Soare Cezar RaduConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Sufer MioaraConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Toader Mugur MihaiConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Tudor David Olivier EmmanuelConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Tudorie Violeta* Comisia de evaluareCorneliu Drug -Director executiv Directia Investitii si Servicii PubliceAdrian GhitaSef Serviciu, Serviciul Reabilitare TermicaViorel Mindroi, Sef Serviciu, Serviciul Investitii EdilitareVasile Istrate , Inspector, Serviciul Investitii EdilitareCostea FlorentinaConsilier, Directia Juridica6. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata din care sa rezulte ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile - original sau copie ?conform cu originalul?.7. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de platadin care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original sau copie ?conform cu originalul?.Ofertantul din ale carui certificate constatatoare rezulta ca nu si-a indeplinit obligatiile de plata reprezentand impozite si taxe va fi exclus din procedura de achizitie.8. Cazier judiciar al ofertantului/candidatului9. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.69^1, art. 180 si art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.In cazul asocierii mai multor persoane juridice cerintele privind situatia personala a candidatului/ofertantului trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei -original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine ( certificate, cazier fiscal , alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul / candidatul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romanaNota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani sevor calcula de la data depunerii ofertelor, in urma).Experienta similara ? max.2 contracte similare a caror valoare insumatasa fiecel putin egala cu: Lot 1=80.000 lei;Lot 2=80.000 lei;Lot 3=80.000 lei., Se vor anexa, in ?copie conform cu originalul? : a) max.2 contracte similare a carui valoare insumatasa fiecel putin egala cu: Lot 1=80.000 lei;Lot 2=80.000 lei;Lot 3=80.000 lei. (din cele declarate) avand ca obiect servicii de consultanta si dirigentie de santier pentru executia de lucrari in domeniul constructiilor civile si industriale.In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta o copie a contractului de subcontractare. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi., b) proces verbal sau certificate/documente emise saucontrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar, continand valoarea, perioada, locul prestarii serviciilor, aferent contractului prezenta, sauc)recomandare/document constatator din partea beneficiarului, aferenta contractului prezentat., Lista contractelor aflate in desfasurare, daca este cazul., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelorde conducere in ultimii 3 ani., Lista persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractuluiSe vor prezenta urmatoarele documente: - CV semnat si stampilat in original; CV-ul va avea inscrisaurmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, subsanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratiiprevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?- Declaratii, care sa demonstreze disponibilitatea pentruimplicarea in echipa ofertantului propusa pentru indeplinireacontractului.- copie « conform cu originalul » a diplomelor de studii, a atestatelor/ certificatelor profesionale., Informatii privind personalul tehnic minim de specialitate si de asigurare aCalitatii pentru fiecare Lot.- 2 diriginti de santiercare sa detina autorizatie de diriginte de santiereliberata de catre Inspectoratul de Stat in Constructii pentru domeniul 2 ?Constructii civile, industriale si agricole? subdomeniul 2.2. Constructii civile, industriale si agricole - categoria de importanta C;
- 1 diriginte de santiercare sa detina autorizatie de diriginte de santiereliberata de catre Inspectoratul de Stat in Constructii pentru domeniul 8.?Instalatii pentru constructii? subdomeniul8.2- Instalatii sanitare, termoventilatii, NOTA: Ofertantul declarat castigator pe mai multe loturi va face dovada prin evidentierea graficului privind activitatile si timpul necesar ca expertii ofertati-chiar daca sunt implicati si in alte proiecte ( loturi )-pot aloca timpul si rersursele necesare ducerii la indeplinire a contractului de servicii., Angajamentul ofertantului privind resursele umane, Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate IN VEDEREA ASIGURARII CALITATII, Informatii privind subcontractantiiOfertantul trebuie sa completeze o Declaratie privindpartea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestora, care sa fie inconformitate cu Formularul nr. 12 din Sectiunea Formulare, insotita si de acordurile de subcontractare. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati.Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34/2006, Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de adepune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedereformal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declaratacastigatoare. Se vor respecta prevederile ANRMAP 509/14.09.2011Ofertantul trebuie sa completeze o Declaratie privindpartea/partile din contract care sunt indeplinite de asociaticompletat, care sa fie in conformitate cu Formularul nr. 13 din Sectiunea Formulare, insotita si de Acord de asociere., Informatii privind tert sustinator: Capacitatea tehnica si/sau profesionala aoperatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prinLegea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. Se vor respecta prevederile ANRMAP 509/14.09.2011. ISO 9001 si 14001 sau echivalente (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii), In cazul in care operatorul economic, nerezident in Uniunea Europeana, nudetine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritateacontractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau doveziprezentate de operatorul economic respectiv, in masura in careprobele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator alcalitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatiei de atribuire atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2012 13:26