Achizitie publica - ?Consultanta tehnica si dirigentie de santier pe perioada de executie a lucrarilor de reabilitarea termica a 33 blocuri de locuinte - lot 1,2,3 din Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti ?
Detaliu pentru invitatia numarul 338281
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338281/25.10.2012
Denumire contract: ?Consultanta tehnica sidirigentie de santier pe perioada de executie a lucrarilor de reabilitarea termica a 33 blocuri de locuinte -lot 1, 2, 3din Sectorul 2 al MunicipiuluiBucuresti ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)Cod fiscal: 4204038, Adresa: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Telefon: 252.44.46, Fax: 252.44.46
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021561, telefon: +40 212096099, fax: +40 212096099, persoana de contact: Rizea Ana Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Sectorului 2 - str. Chiristigiilor, nr. 11-13, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Consultanta tehnica sidirigentie de santier pe perioada de executie a lucrarilor de reabilitarea termica a 33 blocuri de locuinte -lot 1, 2, 3din Sectorul 2 al MunicipiuluiBucuresti ?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Activitatea de prestare a serviciilor de?Consultanta tehnica si dirigentie de santier pe perioada deexecutie a lucrarilor privind reabilitare termica a 33 blocuri de locuinte - lot 1, 2, 3din Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti ?presupune: verificarea conformitatii tehnologieifundamentarea necesitatii unor eventuale lucrari suplimentareurmareste respectarea cerintelor reglementate legal si tehnicimplementarea si mentinerea conformitatii lucrarilor executaterespectarea proiectului tehniccorelarea listelor de cantitati si preturi unitareparticipa la fazele determinantemonitorizarea si supervizarea lucrarilor de constructii conform prevederilor legislatiei romane in vigoare( Legea nr. 10/1995 )Intocmirea cartii constructiei pentru fiecare blocValoarea estimata a lucrarilor fara tva pentru care se solicita consultanta si dirigentie de santier :22.818.760, 43 lei impartita astfel: Lot 1:7.690.000, 00 lei fara tvaLot 2:7.568.760, 43 lei fara tvaLot 3:7.560.000, 00 lei fara tva
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 342, 281.41 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lot 1 :2.307, 00 leiLot 2 :2.270, 62 leiLot 3 :2.268, 00 leiPer. de valab. a garant. de particip. este de 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de particip: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare emis in conditiile legii trebuie : - prezentat in orig. si anexat la scrisoarea de inaintare a ofertei - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta -sa contina in clar denumirea autorit. contract. in favoarea careia s-a constituit - sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei fixe solicitate prin doc. de atrib. - sa aiba inscrisa valabilit. pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea solicitata prin doc. de atrib. - sa contina parafa lizibila a societatii emitente si/sau semnatura autorizata -sa fie emisa pentru op. ec. care a depus oferta Pt scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul nr. 22. - ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Contul in care se depune garant. de particip: in contul Primariei Sectorului 2, deschis la Trezoreria Sector 2 nr. RO37TREZ7025006XXX000197. In cazul depunerii unei contestatii, de catre op.ec., daca CNSC respinge contestatia depusa, autorit. contract. va retine din garant. de particip. o suma calculata conf. prevederilor art. 278^1 alin. 1 din OUG 34/2006.Nota: - Garant. de particip. se va prezenta separat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta si doc. de calif. - Dovada constit. garant. de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofert. Garantia de participare se va restitui conf. art. 88 din HG 925/2006 cu modif si complet ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului fara TVA. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cel putin egala cu durata contractului. Dupa semnarea contractului, inainte de emiterea ordinului deincepere prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie conform art. 90* din HG 925/2006 cu modif si complet ulterioare. Restituirea garantiei de buna executie se face conform prevederilor art. 92 ( 2 ) din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Oferta trebuie sa contina Imputernicire scrisa pentru reprezentantul legal nominalizat sa semneze toate documentele ofertei - se va completa Formularul 1.1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic: se va completa Formularul nr. 2 ( Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant despre care are cunostinta ca se afla in situatia prevazuta la art. 180, art.181 din OUG nr. 34/2006 atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.).2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura se va completa Formularul nr. 34. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta se va completa Formularul nr. 45. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul anexat din documentatia de atribuire. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Se va completa Formularul nr. 20. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul). Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: * Neculai Ontanu - Primar* Ion Marin - Director executiv Directia Economica* Elena Nita ? Director executiv, Directia JuridicaComisia de evaluare: * Corneliu Drug - Director executiv Directia Investitii si Servicii Publice* Rizea Ana Maria- inspector Directia Investitii si Servicii Publice, Serviciul Investitii Edilitare* Ghita adrian - Sef Serviciu Directia Investitii si Servicii Publice, Serviciul Investitii Reabilitare Termica* Viorel Mandroi -Sef Serviciu Directia Investitii si Servicii Publice, Serviciul Investitii Edilitare*Fogoras Claudiu George - consilier , Directia JuridicaConsilieri Locali - Abu Daher Rawan, Beldeanu Augustin Lucian, Brancu Mihail, Ciornohac Ionut Alexandru, Condurateanu Andrei Razvan, Cosmessca marius, Costache Jean, Cretoiu Ioan, Dobrin Nicu, Frumosu Dragos Vasile , Gherghiceanu Floretina , Glavan Ion, Iliescu Constantin Cristinel , Lazoroiu Ioana, Manciulea Vittorio Alberto, Micu Florian, Oprea Dumitru , Parvulescu Dragos Emilian, Popa Radu Mihai, Popescu Lenuta, Sandu Emil , Soare Cezar Radu , Sufer Mioara , Toader Mugur Mihai, Tudone Violeta, Cruceanu Elena, Tudor David Olivier Emmanuel6. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata. din care sa rezulte caofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile -original sau copie ?conform cu originalul?.7. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de platadin care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original sau copie ?conform cu originalul?.Ofertantul din ale carui certificate constatatoare rezulta ca nu si-a indeplinit obligatiile de plata reprezentand impozite si taxe va fi exclus din procedura de achizitie.8. Cazier judiciar al ofertantului/candidatului9. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.69^1, art. 180 si art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.In cazul asocierii mai multor persoane juridice cerintele privind situatia personala a candidatului/ofertantului trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: a)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei -original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b)Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine ( certificate, cazier fiscal , alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul / candidatul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romanaNota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei informatii generale cu defalcarea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011) care trebuie sa fie minim : Lot 1: min.150.000 lei, Lot 2: min.150.000 leiLot 3: min.150.000 lei.Documente relevante : bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente, INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.In acest caz situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.B.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta este declarata castigatoare.Asociatii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf. art. 69^1 din OUG 34/2006Nota: se vor avea in vedere prevederile ordinului ANRMAP 509/2011, INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA ECONOMICA SI FINANCIARA A OFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art. 186 din OUG 34/2006)Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuireconform prevederilor art.69^1, art. 180 si art. 181 lit. a), c1, si d) dinOUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.. Nota: se vor avea in vedere prevederile ordinului ANRMAP 509/2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind tert sustinator: Capacitatea tehnica si/sau profesionala aoperatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prinLegea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d). Declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 69 ^1.Nota : se vor avea respecta prevederile ordinului ANRMAP 509/2011, Lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani sevor calcula de la data depunerii ofertelor, in urma).Fisa/fisele privind experienta similara din ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca ofertantul a prestat si a dus la bun sfarsit servicii de consultanta tehnica si dirg.de sant.pentru lucrari de executie in domeniul constructiilor civile si industriale., Se vor anexa, in ?copie conform cu originalul? : a) max 2 contracte similare din cele declarate din care rezulta ca ofertantul a prestat si a dus la bun sfarsit serv.de cons.tehn.si dirig.de santier pentru executia de lucrari in domeniul constructiilor civile si industriale a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu : Lot 1:75.000 lei, Lot 2:75.000 lei, Lot 3:75.000 leiDaca ofertantul a avut calitatea de subcontr.se va prez.copie a contr.de subantr.b) proces verbal sau certificate/documente emise sau contrasemnate de aut.contract.ori de catre clientul privat beneficiar, continand val, perioada, locul prest.serv., aferent contract. prezentat. sau recomandare/document constatator din partea beneficiarului, aferenta contractului prezentat., Lista contractelor aflate in desfasurare, daca este cazul., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelorde conducere in ultimii 3 ani., Lista persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractuluiSe vor prezenta urmatoarele documente: - CV semnat si stampilat in original; CV-ul va avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?- Declaratii, care sa demonstreze disponibilitatea pentruimplicarea in echipa ofertantului propusa pentru indeplinireacontractului pe intreaga perioada de derulare - copie « conform cu originalul » a diplomelor de studii, a atestatelor/ certificatelor profesionale., Informatii privind personalul tehnic minim de specialitate si de asigurare a Calitatii pentru fiecare lot: - 2 diriginti de santiercare sa detina autorizatie de diriginte de santiereliberata de catre Inspectoratul de Stat in Constructii pentru domeniul2.?Constructii civile, industriale si agricole? subdomeniul 2.2. Constructii civile, industriale si agricole - categoria de importanta C;
- 1 diriginte de santiercare sa detina autorizatie de diriginte de santiereliberata de catre Inspectoratul de Stat in Constructii pentru domeniul 8.?Instalatii pentru constructii? subdomeniul8.2- Instalatii sanitare, termoventilatiiNOTA: Ofertantul clasat pe locul I la mai multe loturi, in etapa de evaluare, va face dovada prin evidentierea graficului privind activitatile si timpul necesar, ca personalul de specialitate, chiar daca sunt implicati si in alte proiecte (loturi) pot aloca timpul si resursele necesare ducerii la indeplinire a contractului de servicii., Angajamentul ofertantului privind resursele umane, Lista privind echipamentele tehnice, dotarile specifice si utilajele pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de servicii, Informatii privind subcontractantiiOfertantul trebuie sa completeze o Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/ autorizati.Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34/2006., Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Ofertantul trebuie sa completeze o Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati, insotita si de Acord de asociere.Asociatii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34/2006.Nota : se vor avea in vedereprevederile ordinului ANRMAP 509/2011 ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catrefiecare membru al asocierii), ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catrefiecare membru al asocierii) Se vor prezenta certificatele aflate in perioada de, In cazul in care operatorul economic, nerezident in Uniunea Europeana, nudetine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritateacontractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau doveziprezentate de operatorul economic respectiv, in masura in careprobele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator alcalitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este accesibila in SEAP atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.11.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.11.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2012 13:33