Achizitie publica - consultanta tehnica si Dirigentie de santier pe perioada executiei lucrarilor de ?Reabilitare termica a 46 blocuri , de pe raza sectorului 2 al Municipiului Bucuresti? ? lotul 1; lotul 2; lotul 3
Detaliu pentru invitatia numarul 338266
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338266/25.10.2012
Denumire contract: consultanta tehnica si Dirigentie de santier pe perioada executiei lucrarilor de ?Reabilitare termica a 46 blocuri , de pe razasectorului2 al MunicipiuluiBucuresti? ? lotul 1; lotul 2; lotul 3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)Cod fiscal: 4204038, Adresa: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Telefon: 252.44.46, Fax: 252.44.46
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021561, telefon: +40 0212096099, fax: +40 0212096099, persoana de contact: Vasile Grigoriu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021561, telefon: +40 0212096099, fax: +40 0212096099, persoana de contact: Vasile Grigoriu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: consultanta tehnica si Dirigentie de santier pe perioada executiei lucrarilor de ?Reabilitare termica a 46 blocuri , de pe razasectorului2 al MunicipiuluiBucuresti? ? lotul 1; lotul 2; lotul 3
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Activitatea de prestare a serviciilor de consultanta tehnica si dirigentie de santier« Consultanta tehnicasiDirigentie de santier pe perioada executiei lucrarilor de ?Reabilitare termica a 46 blocuri, de pe razasectorului 2 al MunicipiuluiBucuresti? ? lot 1; lot 2; lot 3 »presupune: - verificarea conformitatii tehnologiei- fundamentarea necesitatii unor eventuale lucrari suplimentare. Valoarea estimata a lucrarilor pentru care se solicita consultanta tehnica si dirigentie de santier :18.011.563, 78lei lei impartita astfel: Lot 1 :6.064.087, 13 lei ; Lot 2:6.479.476, 65 lei ; Lot 3:5.468.000, 0 lei- respectarea cerintelor reglementate legal si tehnic- implementarea si mentinerea conformitatii lucrarilor executate- respectarea proiectului tehnic de executie a lucrarilor- corelarea listelor de cantitati si preturilor unitare- inregistrarea zilnica a tuturor informatiilor relevante- participa la fazele determinante prevazute in proiect- realizarea cartii tehnice a constructiei
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 270, 173.46 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lotul 1:1819 lei, Lotul 2:1942 lei; Lotul 3:1640 lei. Per. de valab. a garant. de particip. este de 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de particip: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare emis in conditiile legii trebuie : - prezentat in orig. si anexat la scrisoarea de inaintare a ofertei - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta -sa contina in clar denumirea autorit. contract. in favoarea careia s-a constituit - sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei fixe solicitate prin doc. de atrib. - sa aiba inscrisa valabilit. pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea solicitata prin doc. de atrib. - sa contina parafa lizibila a societatii emitente si/sau semnatura autorizata - sa fie emisa pentru op. ec. care a depus oferta Pt scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul nr. 14 - ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Contul in care se depune garant. de particip: in contul Primariei Sectorului 2, deschis la Trezoreria Sector 2 nr. RO37TREZ7025006XXX000197. In cazul depunerii unei contestatii, de catre op.ec., daca CNSC respinge contestatia depusa, autorit. contract. va retine din garant. de particip. o suma calculata conf. prevederilor art. 278^1 alin. 1 din OUG 34/2006. Nota: - Garant. de particip. se va prezenta separat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta si doc. de calif. - Dovada constit. garant. de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofert. Garantia de participare se va restitui conf. art. 88 din HG 925/2006 cu modif si complet ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului fara TVA. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cel putin egala cu durata contractului. Dupa semnarea contractului, inainte de emiterea ordinului de incepere prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie conf. art. 90*din HG 925/2006 cu modif si complet ulterioare . Restituirea garantiei de buna executie se va face conf. HG 925/2006art. 92( 2 )cu modif. si complet ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.- Imputernicire scrisa pentru reprezentantul legal nominalizat sa semneze toate documentele ofertei ? se va completa Formularul nr. 181.Declaratie privind eligibilitatea: se vacompletaFormularul nr. 1 ( Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant despre care are cunostinta ca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.).2. Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 181 se vacompletaFormularul nr. 2 Declaratie pe proprie raspundere ( in cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)Nota: Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare).3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura se vacompletaFormularul nr. 34. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta se vacompletaFormularul nr. 4 ; Nota ; In cazul in care ofertantul este o asociere , se va prezenta completa un singur Formular 4 pe asociere5. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul anexat din documentatia de atribuire. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura. se vacompletaFormularul nr. 8( Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Neculai ONTANU ?PRIMAR ; Ion MARIN ? Director Excutiv Directia Economica ;Elena Nita - Director Excutiv- Directia JuridicaConsiliul Local al Sectorului 2: Abu-Daher RawanConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Beldeanu Augustin LucianConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Brancu MihailConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Ciornohac Ionut AlexandruConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Condurateanu Andrei RazvanConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Cosmescu MariusConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Costache JeanConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Cretoiu IoanConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Cruceanu ElenaConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Dobrin NicuConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Frumosu Dragos VasileConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Gherghiceanu FlorentinaConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Glavan IonConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Iliescu Constantin CristinelConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Lazaroiu IoanaConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Manciulea Vittorio AlbertoConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Micu FlorianConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Oprea DumitruConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Parvulescu Dragos EmilianConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Popa Radu MihaiConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Popescu LenutaConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Sandu EmilConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Soare Cezar RaduConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Sufer MioaraConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Toader Mugur MihaiConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Tudor David Olivier EmmanuelConsilier, Consiliul Local al Sectorului 2Tudorie VioletaComisia de evaluare: Corneliu DrugDirector DISPAdrian GhitaSef Serviciu, Serviciul Reabilitare TermicaViorel Mindroi, Sef Serviciu, Serviciul Investitii EdilitareVasile Grigoriu, Inspector, Serviciul Investitii EdilitarePompilia DumitracheConsilier Juridic6. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata din care sa rezulte ca candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/canditaturi , in original sau copie ?conform cu originalul?.7. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata din care sa rezulte ca candidatul nu are datorii la data licitatiei , in original sau copie ?conform cu originalul?.OFERTANTUL din a carui certificate constatatoare rezulta ca nu-si a indeplinit obligatiile reprezentand impozite si taxe pentru ultima luna incheiata d.p.d.v. al exercitiului economico-financiar , va fi exclus din procedura de achizitie .8. Cazier judiciar al ofertantului/candidatului9. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statsi bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 lit.a) , lit. c^1) , lit. d) din OUG nr. 34/2006 , vor fi depuse si de tertul sustinator , daca este cazul Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: a)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, in original sau copie ?conform cu originalul?b)Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine ( certificate, cazier fiscal , alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul / candidatul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romanaNota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului / ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecareasociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor, in urma).Prezentarea fiselor de experienta similara, pt contracte de servicii al caror obiect suntlucrari de constructii civile si industriale.- proces verbal de incheiere a serviciilor sau certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar, continand valoarea, perioada, locul executarii serviciilor, aferent contractului prezentat sau- recomandare/document constatator din partea beneficiarului, aferenta contractului prezentat.Candidatii pot furniza si alte informatii care sa dovedeasca experienta tehnicaExperienta similara - valoarea cumulata a maxim 2 contracte similare acaruivaloare cumulata sa fie cel putin egala cu : Lot 1= 150.000 lei;Lot 2=150.000 lei; Lot 1= 140.000 lei, Lista contractelor de sevicii aflate in desfasurare, daca este cazul., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Lista persoanelor responsabile pentru indeplinireacontractului. Se vor prezenta urmatoarele documente: - CV semnat si stampilat in original; CV-ul va avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, subsanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?- Declaratii, care sa demonstreze disponibilitatea pentruimplicarea in echipa ofertantului propusa pentru indeplinirea contractului.- copie « conform cu originalul » a diplomelor de studii, a atestatelor/ certificatelor profesionale.Nota, Inform. privind pers tehnic minim de specialitate si de asigurare a Calitatii pentru fiecare lot: - 2 diriginti de santier care sa detina autorizatie de diriginte de santier eliberata de catre I.S.C. pentru domeniul 2.?Constructii civile, industriale si agricole? subdomeniul 2.2. Constructii civile, industriale si agricole - categoria de importanta C; - 1 diriginte de santier care sa detina autorizatie de diriginte de santier eliberata de catre Inspectoratul de Stat in Constructii pentru domeniul 8.?Instalatii pentru constructii? subdomeniul 8.2- Instalatii sanitare, termoventilatii.-NOTA Ofertantul clasat pe locul I la mai multe loturi in etapa de evaluare, va face dovada prin evidentierea graficului privind activitatile si timpul necesar ca personalul de specialitate-chiar daca sunt imlicati si in alte proiecte (loturi) - pot aloca timpul si resursele necesare ducerii la indeplinire a contractului in cauza., Angajamentul ofertantului privind resursele umane, Declaratie privind echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, Informatii privind subcontractantii .Ofertantul trebuie sa completeze o Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, care sa fie in conformitate cuFormularul nr. 12 din Sectiunea Formulare, insotita si de acordurile de subcontractare. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati, Informatii privind asocierea Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Ofertantul trebuie sa completeze o Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati completat, care sa fie in conformitate cu Formularul nr. 13 din Sectiunea Formulare, insotita si de Acord de asociere.Nota : se vor avea in vedere prevederile ordinului ANRMAP 509/2011, Informatii privind tert sustinator: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. Nota : se vor avea in vedere prevederile ordinului ANRMAP 509/2011 ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii) In cazul in care operatorul economic, nerezident in Uniunea Europeana, nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii) In cazul in care operatorul economic, nerezident in Uniunea Europeana, nu detine un certificat astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator privind protectia a mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este accesibila in SEAP atasata prezentei invitatii de participare - la sectiuneaDOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2012 12:14