Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - consumabile ? accesorii birou pentru proiectul Reabilitarea Palatului Cultural Theodor Costescu


Detaliu pentru invitatia numarul 238545
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Cod de identificare fiscala: 4426581
Adresa: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin
Telefon: 0252/314379
Fax: 0252/316317
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: consumabile ? accesorii birou pentru proiectul Reabilitarea Palatului Cultural Theodor Costescu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: conform caiet de sarcini: 30192000-1 consumabile si accesorii de birou;30125100-2 cartuse de toner.Fonduri FEDRProiect finantat din PORCOD SMIS 3773
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 07.01.2010 12:37
Data limita de depunere a ofertelor: 19.01.2010 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Adresa: Str.Maresal Averescu nr.2Drobeta TurnuSeverin;jud.Mehedinti;cod postal 220131
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.01.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Municipiului Drobeta Turnu Severin;jud. Mehedinti, sala de sedinte
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 26, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181;3. Certificat constatator (ANAF)- in original sau copie legalizata la notariat, valabil la data deschiderii ofertelor;4.Certificat constatator (Administratia locala)- in original sau copie legalizata la notariat, valabil la data deschiderii ofertelor;5.Certificat constatator emis de Oficiul registrului Comertului;6. Certificat Unic de Înregistrare emis de Oficiul registrului comertului ;7. Fisa de informatii generala8. Bilantul contabil2008, vizat si inregistrat de organele competente;9. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani
DISPONIBILA PE SEAP LA RUBRICA "DOCUMENTATIE SI CLARIFICARI"
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer