Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSUMABILE HEMATOLOGICE


Detaliu pentru invitatia numarul 353246
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Campulung Muscel
Numar invitatie: 353246/30.08.2013
Denumire contract: CONSUMABILEHEMATOLOGICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal Campulung MuscelCod fiscal: 4756466, Adresa: str. dr. Costea, nr.8, jud. Arges, Campulung, Telefon: 0248 511860, Fax: 0248 511860
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. dr. Costea, nr.8, jud. Arges, Campulung, Romania, cod postal: 115100, telefon: +40 248510100, fax: +40 248511860, persoana de contact: Spitalul Municipal Campulung
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul MunicipalCampulung, str. dr. Costea, nr.8, jud. Arges, Campulung, Romania, cod postal: 115100, telefon: +40 248510100, fax: +40 248511860
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSUMABILEHEMATOLOGICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Consumabilehematologice cf. caietdesarcini sifisadedateaachizitiei
II.1.6) CPV: 33141500-5 - Consumabile hematologice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 21, 100 - 62, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie garantie de participare 2% din valoarea fara TVA. Aceasta trebuie sa fie valabila cel putin pe toata perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Se constituie(conform articolului 86 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare): lot1=230.40 lei, lot2=158.40 lei, lot3=12 lei, lot4=144 lei, lot5=40.80 lei, lot6=108 lei, lot7=62.40 lei, lot8=21.60lei, lot9=10 lei, lot10=122.40lei, lot11=96lei, lot12=240 lei, Echivalenta leu/ valuta va fi facuta pentru data de 22.08.2013 curs BNR.Contul : RO93TREZ0475006XXX002842, deschis la Trez. Campulung.Gar.de participare va fi restituita cf.art.87 si 88 din H.G. nr.925/2006, in baza unei cerereri .Conf. art. 86 alin. 6 din HG nr. 925/2006 "In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Lipsa acestor documente din oferta depusa va conduce la respingerea ofertelor respective, conform art.33 alin (3) lit.b) din HG 925/2006Cf.prev. art.16 din Legea nr.346/2004 IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului gar.de particip. stabilit in Doc. de atrib.Se va prezenta- decl. privind incadrarea intrepr.in categ.IMM-urilor prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004.Lipsa decl.va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.Valab. gar.de participare este cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitate original2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin legea nr.337/2006( dupa caz si pentru tertul sustinator ) - original 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG NR.34/2006, prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul -original. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Spitalului Municipal Campulung ( dr. Stanescu Ion Grigore ? Manager, ec. Cristian Marinela ? Director financiuar contabil, ? Dr. Berevoianu Toma ? Director medical, As. Pana Florin- Director de ingrijiri, Savu Erica Maria-Sef Birou Aprovizionare, Mataoanu Irina Elena - Biroul Aprovizionare, Greculescu Anisoara-Biroul Achizitii Publice Contractare -)4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordin nr.314 / 2010 emis de presedintele ANRMAP. - original5.Certificat de declaratie privind calitatea de participant la procedura- original6.Prezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societate are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele ? original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul7.Prezentarea certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale - situatia obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul 1.Prezentarea certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina ? original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul - este cerut de autoritatea contractanta pentru a se vedea ca operatorul economic nu este ?fictiv?, precum si a se vedea codul unic de inregistrare, numarul de ordine din registrul comertuluiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie conform cu originalul semnat si stampilat de catre persoana autorizata, iar informatiile cuprinse in Certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, document din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta acest act in original, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate.Pentru persoane juridice/fizice straine: Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriiDocumentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Declaratia va fi tradusa autorizat in limba romana.2.Aviz defunctionareemisdeMinisterulSanatatiiPublice, in temeiul Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale, cu modificarile si completarile ulterioare, prin care se avizeaza functionarea ofertantului pentru activitati de import, comercializare si depozitare pentru dispozitive medicale din categoria celor din care face parte si dispozitivul medical ce face obiectul procedurii de atribuire ( reactivi) si in care se specifica faptul ca ofertantul este distribuitor al producatorului dispozitivului medical ( reactivului) in cauza. Se va depune acest document sau echivalent al sau. Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, respectiv anii, 2010 ;2011 ;2012 in conformitate cu Formularul nr. 6. Media cif.de af. pe ultimii 3 anirespectiv 2010 ;2011 ;2012 trebuie sa fie cel putin egala cu valoareade : Lot1- 3840 lei; Lot 2 -2640 lei; Lot 3 - 200 lei; Lot 4- 2400; Lot 5- 680 lei; Lot 6-1800 lei; Lot 7-1040lei; Lot 8-360 lei; Lot 9-500 lei; Lot 10-2040 lei; Lot 11-1600 lei; Lot 12-4000 lei. Conversia cifrei de afaceri din LEI in valuta se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR. Calculul sumei solicitata a fost facut cu respectarea prevederilor art.65 si 66 dinHG 925/2006 cumodificarilesicompletarileulterioare..Conversia cifrei de afaceri din LEI in valuta se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR, pentru aputeademonstra capacitateafurnizarii produselordeaceastanatura.Calculul sumei solicitata a fost facut cu respectarea prevederilor Anexei nr. 1 la Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie de conformitate CE pentru produsele ofertate prin care se demonstreaza ca acestea intrunesc cerintele anexei 1 ale Directivei 98/ 79/ EC, sau document echivalent acesteia. 1. Dovada certificarii ISO 9001 sau echivalent al acestei certificari pentru ofertant.care trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri, in conformitate cu normele europene in vigoare (ISO 9001sau echivalent).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2013 12:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer