Achizitie publica - CONSUMABILE AUTO
Detaliu pentru invitatia numarul 351145
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351145/25.07.2013
Denumire contract: CONSUMABILE AUTO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA ARGESCod fiscal: 7549660, Adresa: PITESTI, STR. DR. ANA ASLAN, NR.1, JUD. ARGES, stefanesti, Telefon: +40 0744422084, Fax: +40 0248285740
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSUMABILE AUTO
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie consumabile auto pentru autovehiculele din dotarea Serviciului Judetean de Ambulanta Arges;Lot1-Acumulatori; cod cpv 31400000-0 - Acumulatori, pile galvanice si baterii primareLot2-Diverse consumabile chimice; cod cpv :09200000-1 - Petrol, carbune si produse petroliere si 24950000-8 - Produse chimice speciale;Lot3-Becuri auto; cod cpv 31500000-1 - Aparatura de iluminat si lampi electrice;Lot4-Filtre; cod cpv 42913000-9 - Filtre de ulei, de benzina si filtre de aspiratie a aerului;Lot5-Anvelope;cod cpv 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule;
II.1.6) CPV: 42913000-9 - Filtre de ulei, de benzina si filtre de aspiratie a aerului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 744.7 - 296, 259 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan particip: LOT1=376.80lei; LOT2=413.84lei; LOT3=31.8lei; LOT4=389.22lei; LOT5=1750.93lei. Per valab garantie participare min 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii per de valab a ofertei, per de valab a garantiei participare va fi prelungita in mod corespunzator, altfel se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Mod de constituire: a) depunere la casieria autorit contr, b) virament bancar c)un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Chitanta/ordinul de plata se depune scanat in SEAP; Instrum de garant se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta mai sus, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, la sediul autorit contr: SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA ARGES, Pitesti, Str. Ana Aslan nr 1. In cazul scrisorii de garant bancara se va folosi (formular 1).Dovada constituirii garan particip se va prezenta in limba romana. Neconstituirea garan particip pana la data limita de depunere a ofertelor atrage respingerea ofertei. Garan particip se va restitui in conformitate cu Art 88 alin 1 si 2 din HG 925/2006. Garan particip este irevocabila. AC are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute la Art 87 alin 1 din HG 925/2006 si Art 278^1 din OUG 34/2006. Pentru operatorii economici incadrati conform legii 346/ 2004 in categoria IMM, garan particip va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul impus. Cont aut contr: RO 76TREZ0465005XXX011893Trezoreria Pitesti; curs BNR din data de 05.07.2013 1euro = 4, 4403 lei pt conversia val garantiei participare constituita intr-o alta moneda;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 180 din OUG 34/2006;Cerinta nr. 2: Ofertantul/ asociatul nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 181 din OUG 34/2006;in cazul tertului sustinator, acesta nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 181, lit a), c^1) si d);Cerinta nr. 3: Declararea modului de participare la procedura (ofertant/ asociat/ subcontractant);Cerinta nr. 4: Ofertantul/ asociatul nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 691 din OUG nr. 34/2006;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii :1. Fisa de prezentare (formular 2) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;2. Declaratia privind eligibilitatea (formular 3) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art 181(formular 4) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent, pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele ? scanat in format .pdf5. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele ? scanat in format .pdf;NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.6. Declaratia privind calitatea de participant (formular 5) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;7. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (formular 6) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;8. Acordul de asociere (daca este cazul) (formular 7) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;Pana la momentul semnarii contratului, acordul de asociere va trebui sa fie legalizat;9. Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in prevederile Art 691 din OUG 34/2006 (formular 8) - semnat si stampilat, scanat in format .pdf;Mentionam persoanele cu functie de decizie: MANAGER GENERAL-Dr. Paul Luminita; DIRECTOR MEDICAL-Dr.Corina Violeta Manole; DIRECTOR ECONOMIC-Ec.Georgescu Elena; ASISTENT SEF-Butnaru Angelica; SEF BIROU FINANCIAR-CONTABILITATE-Minculescu Ionel; CONSILIER JURIDIC?Liviu Mihai Ghica; DIRECTOR TEHNIC- Ing. Marinescu Florinel; SEF BIROU ATAP-Ing.Tirlea Emilian Daniel; SEF BIROU INTRETINERE SI REPARATII AUTO?Ing. Nicolae Emil; SEF BIROU MISCARE SIEXPLOATARE AUTO ?Ing.Stancu Nicoleta; Cerinta nr. 1: Ofertantul/ asociatul trebuie sa faca dovada ca are capacitatea de exercitare a activitatii profesionale;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii :10. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa reiasa obiectul de activitate al ofertantului/ asocierii ? scanat in format .pdf;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatorIn etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: Documente echivalente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Ofertantul/ asocierea trebuie sa prezinte produse certificate CEModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii :11. Certificat de marca/conformitate CE - in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor ? scanat in format .pdf;In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE. Operatorii economici vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si autentificate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2013 17:54