Achizitie publica - Consumabile birotica
Detaliu pentru invitatia numarul 331651
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331651/13.07.2012
Denumire contract: Consumabile birotica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL TARGOVISTECod fiscal: 4279944, Adresa: Revolutiei 1-3, Targoviste, Telefon: 0245611222, Fax: 0245217951
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consumabile birotica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitieconsumabile birotica necesare pentru buna desfasurare a activitatii specifice personalului din cadrul Primariei municipiului Targoviste.Valoarea de 249.896, 36 lei, reprezinta valoarea estimata la care se va raporta si evalua ofertele, iar valoarea de 449.813, 47 lei, reprezinta valoarea maxima care include si eventualele suplimentari.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 449, 813.47 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4997, 92 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1 este 2498, 96 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare, conform prevederililor art. 86 din H.G. nr. 925/2006: un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara / societate de asigurari - formular nr.1 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular ; ordin de plata: in contul RO 26TREZ2715006XXX000248, deschis la Trezoreria Targoviste, beneficiar Municipiul Targoviste, Cod de Identificare Fiscala 4279944 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor; Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. Garantia de participarese va posta obligatoriu in SEAP (scanata) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor .Pt.operatori straini ?original si traducerea autorizata in limba romana. Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti. IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare. Se va prezenta formular 2. In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si/sau, prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale si/sau prin depunerea unor sume in numerar la caseria autoritatii contractante.Ofertantul va mentiona in oferta sa financiara, sau intr-o solicitare prezentata la semnarea contractului, modul de constituire al garantiei de buna executie.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art.90, alin.3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire :1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 3. - ?Declaratie privind eligibilitatea?Cerinta 2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire: 1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 4 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?2. Completarea si prezentarea Formularului nr. 5 - Certificatul prevazut de ORDIN ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta3. Completarea si prezentarea Formularul nr. 6 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69indice1din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Aceasta declaratie se va completa si prezenta de orice operator economic participant la procedura : OFERTANT, ASOCIAT, SUBCONTRACTANT, TERT SUSTINATORNota: Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire-care au aprobat bugetul prezentei proceduri sunt: jr. Gabriel Florin Boriga ? Primar; prof. Honorius Motoc ? Viceprimar; ing. Paul Robert Briceag ? Viceprimar; jr. Chiru Catalin Cristea- Secretar; ing. Marius Constantinescu ? Administrator public; ing. Constantin Balasa - Director executive Directia Tehnica; ing. Dragos Folea - Sef Serv. Proiecte-Investitii-Achizitii; ing. Magdalena Mihaescu - Sef Bir. Investitii-Achizitii publice; ec. Daniela Popa - Director executive Directia economica; ec. Cristian Irimia - Director executiv adjunct Directia economica ;Consilieri municipali : Babeu Pavel, Badiu Cristina Minerva, Baluta Vasile , Briceag Paul Robert , Butnaru Valeria , Danciulescu Ion , Diculescu Maria , Iorga Liviu , Lita Ion , Matei Gheorghe , Motoc Honorius , Pantea Viorel , Paraschiv Cornelia, Paunas Maria Roxana , Raducanu Tudorica, Rusescu Gheorghe, Tanase Silviu Gabriel , Tutuianu Ioan , Vasiliu Teodor Emilian.4. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul de stat consolidate ? din luna anterioara depunerii ofertelor5. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale , din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul local ? din luna anterioara depunerii ofertelorNota : Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerinta 3 : Ofertantul trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.Dovedire :1. Completare Formular7: ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura''. Cerinta 1 : Ofertantul sa fie inregistrat legalDovedire: 1. Prezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de date limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice2. Persoane fizice/juridice straine. Documente edificatoare - copii dupa original si traducere autorizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii), in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul 2012, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional, nu mai vechi de 90 de zile.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Inform priv.sit econ-financiara.CA medie globala a ofert pe ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin 450.000 lei. Docum.justificative ale operat.economici, in vederea demonstarii indeplinirii cerintei de calificare Prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor trei ani - Formular 8 - Fisa de informatii generale - Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei privind cifra de afaceri va fi cursul de referinta dintre leu si moneda de origine a ofertantului stabilit de BNR, la sfarsitul anului (31.12) pentru care se calculeaza situatia financiara aferenta.Nota: Operat econom care se incadreaza in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducerea de 50% a cerintei privind nivelul CA globala., Se va completa Formular 9 - Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici - in forma autentica, la data depunerii ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Oper.econ.partic la proced.sa poata realiza d.p.d.v.tehnic contr.de furniz.Cond.minimapt.demonstr.exper.sim.se considera: Ofert.vor face dovada finaliz.in ult.3 ani aminim 1 contract-max 2contr care au avut ca obiect de furniz produse sim.si a caror valoare cumulata sa fie de cel putin200000 lei.Se va compl form10, ,Decl priv.lista pp livrari de produse in ult 3 ani? cu anexa aferenta reprez.Lista pp produse sim furniz.in ultimii 3 ani.Se va atasa completat F10a-?Exper sim?pentru fiecare contract care este luat in calcul insotita de recomandari;, Se va completa Formularul nr. 11 , ,Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Se va completa Formularul nr. 12- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani, Formular 13- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici, impreuna cu Formularul 13.1 sau Formularul 13.2, dupa caz- instrument juridic, in forma autentica la data depunerii ofertelor.., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze- Se completeaza Formularul 14.Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Formularul 15.Se vor prezenta resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contract impreuna cu documente relevante in acest sens conform prevederilor art.11 din HG 925/2006. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face mentiunea ?nu este cazul? in cadrul formularului 14 si nu va mai prezenta formularul 15., Informatii privind asociatii -Se va prezenta Form.16 va contine: sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;
-nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;
-in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat de catre liderul asociatiei;, 2- continuare - partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.Daca exista si subcontractanti legati de o asociere, se va face precizarea in acordul de asociere care este valoarea /procentul subcontractat, si de catre cine dintre asociati, respectiv, din partea cui se va face plata catre subcontractant si catre cine transmite documente/corespondenta /verificare subcontractantul.Anexa la acordul de asociere se vor prezenta: Form. 17; Form18. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, oper.econ va face mentiunea ?nu este cazul? in cadrul form 17 si nu se vor prezenta form 16 si 18. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii- Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 :2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 10:26