Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - consumabile birou


Detaliu pentru invitatia numarul 289525
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ARAD
Cod de identificare fiscala: 17090393
Adresa: P-TA SPITALULUI, BL.5, SC. B, AP.12, Arad
Telefon: 0257210055
Fax: 0257210055
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: consumabile birou
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 30125000-1 - Piese si accesorii pentru fotocopiatoare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: consumabile birou
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 15.04.2011 13:18
Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2011 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia General de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arad, str. 1 Decembrie 1918, nr. 10-12 secretariat
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.04.2011 10:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala de Assitenta Sociala si Protectia Copilului Arad, str. 1 Decembrie 1918, nr. 10-12, Compartimentul Achizitii Publice, camera 15
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 156, 261 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratia privind calitatea de participant la procedura;certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din ordonanta 34 / 2006, actualizatacertificat fiscal de plata a impozitelor si taxelor locale (Directia Venituri);certificat de atestare fiscala(Directia Generala a Finantelor Publice)cod unic de înregistrare fiscala(Registrul Comertului);certificat constatatoremis de oficiul registrului comertului;ultimul bilant contabil;fisa de ?INFORMATII GENERALE?;fisa?EXPERIENTA SIMILARA?;Lista principalelor livrari de produse în ultimii 3 ani;certificat de calitate pentru produse;certificat ISO 9001:2008 sau echivalent(in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal);fisa privind personalul angajat
SEAP sau sediul DGASPC Arad; garantia de participare in valoare de 1563 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer