Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - consumabile birou


Detaliu pentru invitatia numarul 210492
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ARAD
Cod de identificare fiscala: 17090393
Adresa: P-TA SPITALULUI, BL.5, SC. B, AP.12, Arad
Telefon: 0257210055
Fax: 0257210055
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: consumabile birou
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 30237310-5 - Cartuse de fonturi pentru imprimante (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: achizitie consumabile birou
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 21.07.2009 10:45)
Data publicarii: 25.05.2009 13:23
Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2009 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: DGASPC Arad, str. 1 Decembrie 1918 nr. 10-12, secretariat
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2009 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arad, str. 1 Decembrie nr. 10-12, Compatimentul Achizitii Publice, camera 15
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 165, 302 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratia privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din ordonanta 34 / 2006, actualizata- certificat fiscal de plata a impozitelor si taxelor locale; - certificat de atestare fiscala; cod unic de înregistrare fiscala; - certificat constatatoremis de oficiul registrului comertului;declaratie pe propria raspundere care dovedesc o forma de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, documente echivalente celor din România emise de autoritati competente din tara respectiva fiind traduselegalizat;ultimul bilant contabil; fisa de ?INFORMATII GENERALE?;fisa?EXPERIENTA SIMILARA?;Lista principalelor livrari de produse în ultimii 3 ani;certificat ISO 9001:2000 sau echivalent (copie legalizata) acreditat;fisa privind personalul angajat
www e-licitatie.ro sau sediul DGASPC ARAD, camera 15
Motive anulare:
Altele
Observatii: Procedura a fost anlata conform deciziei nr. 15897/2807/2923/C9/16.07.2009 a Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer