Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - consumabile birou


Anunt de atribuire numarul 153820/14.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ARAD
Adresa: str. 1 decembrie 1918 nr.14, Localitatea: Arad, Cod postal: 310134, Arad, Romania, Email: [email protected], Tel.: +40 257210055, Fax: +40 257210055
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract consumabile birou
II.2) Obiectul contractului cartuse, tonere, refile, ribon pentru imprimante, fax-uri, copiatoare; Pretul minim estimat al contractului este de 182055 lei fara TVA pentru o perioada de 7 luni, iar valoarea maxima este de 286086.357 lei fara TVA pentru o perioada de 11 luni, din care 4 luni pentru anul 2013.
II.3) Tip contract Furnizare
II.4) CPV 30125000-1 - Piese si accesorii pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 326363/11.05.2012 08:25
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 3
Valoare estimata totala 182, 055 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
20700 / 08.06.2012
178, 252.89RON
Castigator
CUI
Adresa
ADIVA IMPEX S.R.L.
RO 8273847
STR. ANDREI SAGUNA NR. 114, Arad, 310037, Arad
Total (fara TVA): 178, 252.89RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: ADIVA IMPEX S.R.L.
Valoare contract: 178252.89 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer