Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - consumabile birou


Detaliu pentru invitatia numarul 249971
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ARAD
Cod de identificare fiscala: 17090393
Adresa: P-TA SPITALULUI, BL.5, SC. B, AP.12, Arad
Telefon: 0257210055
Fax: 0257210055
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: consumabile birou
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 30125000-1 - Piese si accesorii pentru fotocopiatoare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: cerere de oferta - consumabile birou
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 30.04.2010 11:43
Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2010 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arad, str. 1 Decembrie 1918, nr. 10-12, secretariat
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.05.2010 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arad, str. 1 decembrie 1918, nr. 10-12, Compartimentul Achizitii Publice, camera 15
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 142, 295.7 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratia privind calitatea de participant la procedura; Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din ordonanta 34 / 2006, actualizata;
- certificat fiscal de plata a impozitelor si taxelor locale (Directia Venituri);
- certificat de atestare fiscala (Directia Generala a Finantelor Publice);unic de înregistrare fiscala (Registrul Comertului);
- certificat constatatoremis de oficiul registrului comertului;
- ultimul bilant contabil pe anul 2009;certificat ISO 9001:2008 sau echivalent (copie legalizata) acreditat;fisa de ?INFORMATII GENERALE?;fisa?EXPERIENTA SIMILARA?;Lista principalelor livrari de produse în ultimii 3 ani;fisa privind personalul angajat;certificat de calitate al produselor.
www w-licitatie.ro sau sediul DGASPC Arad, camera 15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer