Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - consumabile de igiena


Detaliu pentru invitatia numarul 345910
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC MUNICIPAL "DR.GAVRIL CURTEANU"
Numar invitatie: 345910/25.04.2013
Denumire contract: consumabile de igiena
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC MUNICIPAL "DR.GAVRIL CURTEANU"Cod fiscal: 4208463, Adresa: Str.Corneliu Coposu, nr.12, Oradea, Telefon: +40 259267903, Fax: +40 259267903
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Corneliu Coposu, nr.12, Oradea, Romania, cod postal: 410469, telefon: +40 259267903, fax: +40 259267903, persoana de contact: Mirela Poinar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Corneliu Coposu, nr.12, Oradea, et.4, camera 428, camera raport garda
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: consumabile de igiena
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - gel - dezinfectant maini, compatibil cu dozatorul gj-2729-12-eeu00, 750 buc. la valoare estimata minima 34500 lei, 1500 buc. la valoare estimata maxima 69000 lei;
- hartie - igienica, servete, compatibil cu dozatorul kimberly-clark 6975 (kc-6975), 1750 buc. la valoare estimata minima 7000 lei, 3500 buc. la valoare estimata maxima 14000 lei;
- odorizant de interior, compatibil cu dozatorul Kimberly-Clark 6123 (kc-6123), 12 buc. la valoare estimata minima 696 lei, 24 buc. la valoare estimata maxima 1392 lei;
- prosop rola, compatibil cu dozatorul Kimberly-Clark 9991 (kc-9991), 225 buc. la valoare estimata minima 10350 lei, 450 buc. la valoare estimata maxima 20700 lei;
- prosop servete, compatibil cu dozatorul Kimberly-Clark 6973 (kc-6973), 1000 buc. la valoare estimata minima 6000 lei, 2000 buc. la valoare estimata maxima 12000 lei;
- sapun spuma, compatibil cu dozatorul Kimberly-Clark 6983 (kc-6983), 150 buc. la valoare estimata minima4050 lei, 300 buc. la valoare estimata maxima 8100 lei;
- sapun spuma, cu fotacelula, compatibil cu dozatorul GJ-2739-12-GETEUTQ, 200 buc. la valoare estimata minima 10000 lei, 400 buc. la valoare estimata maxima 20000 lei;
- valoarea minima de 72596 lei reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (valoare care corespunde cantitatilor de produse necesar a fi achizitionate pana la data de 31 decembrie a.c.. in functie de care se va stabili cuantumul garantiei de participare, cat si criteriile de calificare si selectie), iar valoarea maxima 145192 reprezinta valoarea estimata totala (valoare care corespunde cantitatii totale de produse ce include si eventualele suplimentari) ce contine si valoarea posibilelor suplimentari in conformitate cu prevederile art.6, alin. (3) din H.G. nr.925/2006;
- valoarea minima a intervalului prezentat la sect. II.2.1) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele;
- conform art.6, alin.(3) din H.G.R. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare suplimentarea cantitatilor este conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie;Optiuni: art.6, alin.(3) din H.G.R. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
II.1.6) CPV: 33741100-7 - Produse de curatare a mainilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 596 - 145, 192 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- se constituie prin virament bancar in contul RO45TREZ0765006XXX009862 deschis la Trezoreria Oradea sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original pana cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, in cuantum de 1451 lei, valabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;
- pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, cursul de referinta leu/valuta avut in vedere in cazul depunerii in alta valuta a garantiei de participare se face la cursul stabilit de B.N.R. inainte cu 5 (cinci) zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;
- conform Formular SGBP din modele de formulare atasat in SEAP.
Garantie de buna executie
- se constitue in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin ordin de plata in contul de trezorerie RO45TREZ0765006XXX009862 deschis la Trezoreria Oradea, se va depune in maxim 5 (cinci) zile de la semnarea bilaterala a contractului de furnizari produse/servicii;
- conform Formular SGBB din modele de formulare atasat in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; completare formular DPE din modele de formulare atasat in SEAP;
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; completare formular DPNS din modele de formulare atasat in SEAP;
- certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; completare formular CPL din modele de formulare atasat in SEAP;
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Dr. Pop Ovidiu Laurean ? Manager, Ec. Brad Anca ? Director financiar contabil, Dr. Ritli Ladislau ? Director medical, Ing. Tarta Nicolaie - Sef serviciu administrativ, As. med. Barabas Calin - Director ingrijiri, Ec. Ganea Sabin ? Sef serviciu aprovizionare, Ec. Poinar Mirela ? Sef birou achizitii publice; include inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica; completare formular DPNP din modele de formulare atasat in SEAP; - certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.; original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; in etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - mostre de produs care fac obiectul achizitiei in cauza, cu titlu gratuit si obligatoriu;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2013 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer