Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSUMABILE DE UNICA FOLOSINTA - POSDRU 58942


Detaliu pentru invitatia numarul 327782
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "VICTOR BABES" TIMISOARA
Numar invitatie: 327782/24.05.2012
Denumire contract: CONSUMABILE DE UNICA FOLOSINTA - POSDRU 58942
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "VICTOR BABES" TIMISOARACod fiscal: 4269215, Adresa: PIATA EFTIMIE MURGU NR 2, Timisoara, Telefon: 0256-221554, Fax: 0256-221554
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP; www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Educatie si Sanatate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSUMABILE DE UNICA FOLOSINTA - POSDRU 58942
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie: - Toluen - 50L- Xilen - 30L- Alcool etilic absolut - 50L- Alcool etilic 96% - 50L- Acid clorhidric - 3L- Formaldehida 38-40% - 30L- Parafina histologica - 30kg- Carbonat de litiu - 2 flacoane a 250gr- Acetona - 20L- Balsam Canada (Entelan) - 20 flacoane a 100ml- Eozina, solutie alcoolica 1% - 3L in flacoane de 500ml- Hematoxilina Mayer, solutie apoasa sau alcoolica 1% - 3L in flacoane de 500ml- Solutie de decalcificare rapida (Decalc) - 1L- Silane min 98% (3-Aminopropiltriethoxisilane) - 3 buc flacon a 100ml- Lame sticla, slefuite, matisate pe o parte, dim 26x76mm - 50 cutii a 50 buc- Lamele sticla, dim 24x50mm - 50 cutii a 100 buc- Lame SUPERFROST ULTRA PLUS, dim 75x25x1mm - 15 cutii a 72 buc- Casete cu capace TURBO-FLOW - 3 ambalaje a 500 buc- Casete pentru microbiopsii cu capace - 3 ambalaje a 500 buc- Lamele de sectionare de unica folosinta pentru microtom de parafina - 15 cutii a 50 buc- Varfuri plastic pentru pipeta automata de 0, 5-10µL - 1 pachet a 1000 buc- Varfuri plastic pentru pipeta automata de 500µL - 1 pachet a 1000 buc- Varfuri plastic pentru pipeta automata de 100µL - 1 pachet a 1000 buc- Casete incluzie 5x33x24mm - 6 buc- Casete incluzie 5x25x25mm - 6 buc- Casete incluzie 5x25x30mm - 6 buc- Cuva sticla colorare lame model Hellendahl - 10 buc- Tus pentru marcat piese histologice - 1 buc a 240ml- Cromogen DAB lichid - 2 flacoane a 110ml- Sistem de detectie Ultravision HRP compatibil cu toti anticorpii primari (antimouse/antirabbit/antigoat), inclusiv vizualizare DAB - 2 kituri a 500 teste- Proteinaza K RTU - 3 flacoane a 150 teste- Target retrieval pH6 - 4 ambalaje a 500 ml- Target retrieval pH inalt - 4 ambalaje a 500 ml- Marker de delimitare a sectiunilor IHC pe lama - 5 buc- Peroxidase blocking - 2 flacoane a 250ml- Tampon PBS pH7 - 7 ambalaje a 6 buc- Target retrieval pH9 - 2 ambalaje a 500 ml- Target retrieval pH8 - 2 ambalaje a 500 ml- Antibody diluent backgroud reducing - 2 flacoane a 500 ml- TRIZMA BASE - 3 pachete a 500gr- Manusi de protectie - 5 cutii a 100 buc- Masti chirurgicale - 90 cutii a 100 buc- Halate de unica folosinta - 90 buc- Parafilm - 1 rola- Folie aluminiu - 10 buc- Cutii Petri sticla - 10 buc- Recipient plastic cu capac pentru anticorpi diluati (reaction vessels, aliqots) - 1 ambalaj a 1000 buc- Baghete de sticla - 50 buc- EDTA pH8 - 6 flacoane a 500ml- Cutie cilindrica pentru transport lame microscop, pentru 5-10 lame - 2 ambalaje a 10 buc
II.1.6) CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 61, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare este de 250 lei pentru Lotul_1, 250 lei pentru Lotul_2, 680 lei pentru Lotul_3 si 36 lei pentru Lotul_4 Garantia de participare se poate constitui prin Ordin de plata in contul Universitatii de Medicina si Farmacie ?Victor Babes? Timisoara deschis la Trezoreria Timisoara, cod IBAN RO49 TREZ 6215 0460 1X00 0504, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 86, valabil pe toata durata de valabilitate a ofertei (60 zile de la data limita de depunere a ofertelor). Dovada constituirii garantiei de participare va fi trimisa in original autoritatii contractante, astfel incat sa ajunga pana cel mai tarziu in data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor, la adresa Universitatea de Medicina si Farmacie ?Victor Babes? Timisoara, Registratura Directiei General-administrative, Piata Eftimie Murgu, Nr 2, Cod postal 300041, Jud Timis, Romania. Pe plic se va mentiona Garantia de participare pentru cererea de oferte CONSUMABILE DE UNICA FOLOSINTA ? LOTUL_X. O copie a scrisorii de garantie va fi trimisa si prin SEAP odata cu Documentele de calificare.Garantia de participare, atunci cand se constituie prin Ordin de plata, se depune astfel incat sa respecte prevederile art. 86, alin (5), litera a) din HG 925/2006.Autoritatea contractanta poate retine din garantia de participare sume conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea: Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.---Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Formularul 12 B va fi insotit de: A. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: 2. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, si3. Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, B. Pentru persoanele fizice sau juridice straine: 4. Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct. 2. si 3., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, sau5. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 2. si 3. ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.---Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 12 D;Precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care aproba si semneaza documentele emise in legatura cu procedura de atribuire: FunctiaPersoanaRectorProf. Univ. Dr. Marius RaicaDirector General AdministrativProf. Filip FiatContabil sefEc. Mihaela Maria StepanSef Serviciu TehnicIng. Gruia GrecuSef Birou Aprovizionare AchizitiiIng. Sever SbarnaExpert tehnic cooptat in comisieConf. Univ. Dr. Sorina Taban---Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Cerinte obligatorii: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 20---Informatii privind calitatea de participant la procedura: Cerinte obligatorii: 1. Completarea Formularului 12C ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura. A. Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romane: Cerinte obligatorii: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/1990;
---B. Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice straine: Cerinte obligatorii: 1. Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Minimul mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani: cel putin de 2 x valoarea estimata a lotului pentru care se depune oferta.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea Formularului IG ? Informatii Generale ? completat inclusiv la rubrica cifra de afaceri., Bilantul contabil pentru ultimul an incheiat ? 2011, in cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, sau pentru anul 2010.Modalitatea de indeplinire: Bilantul contabil vizat si inregistrat la organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Minim 1 contract similar in ultimii 3 ani, in valoare de cel putin 50% din valoarea estimata a lotului pentru care se depune oferta.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea documentul Experienta similara insotit de o declaratie a beneficiarului (poate fi inlocuita de Documentul constatator primar sau final) care sa ateste finalizarea contractului cu respectarea termenelor si clauzelor stipulate in acesta., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul).Modalitatea de indeplinire: Prezentarea urmatoarelor formulare: 1. Acord de subcontractare ? MODEL AS2. Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? Formular 12G.In cadrul documentelor de calificare ofertantul va prezenta si documentele referitoare la datele de recunoastere a subcontractantilor propusi (Formularul IG)., Informatii privind asociatii (daca este cazul).Modalitatea de indeplinire: Prezentarea urmatoarelor formulare: 1. ACORD DE ASOCIERE - MODEL AAIn cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea si, prin cumul, cerintele privind capacitatea economico ? financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala si standardele de asigurare a calitatii si protectiei mediului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului. Certificate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP; www.e-licitatie.ro; Operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 23:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer