Achizitie publica - consumabile imprimante
Detaliu pentru invitatia numarul 337836
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337836/22.10.2012
Denumire contract: consumabile imprimante
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Administratiei si Internelor, Directia Generala de Informatii si ProtectieInternaCod fiscal: 12558583, Adresa: Str. Alexandru Beldiman, nr.2-4, Sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213156911, Fax: 0213156911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Alexandru Beldiman, nr.2, Sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050061, telefon: +40 213156911, fax: +40 213156911, persoana de contact: Biroul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Alexandru Beldiman, nr.2, Sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050061,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: consumabile imprimante
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie consumabile pentru imprimante, aparate multifunctionale si copiatoare, respectiv achizitie cartuse si fuser ptr. Xerox Phaser, cartuse ptr. Lexmark, cartuse ptr. HP, cartuse ptr. Brother, ribon ptr. OKI, cartus ptr. Samsung, ribon ptr. Epson, tonere copiator Canon si toner ptr. imprimanta Canon, conform cerintelor Caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 476, 982 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lotul I?162 lei;Lotul II?2.684 lei;Lotul III?1.532 lei;Lotul IV?126 lei;Lotul V?96 lei;Lotul VI?83 lei;Lotul VII?10 lei;Lotul VIII?9 lei;Lotul IX?72 lei.Perioada de valab.: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei. A.C. poate solicita extinderea perioadei de valab. a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valab. a ofertei, perioada de valab. a gar. de part. va fi prelungita in mod corespunzator.Gar de part. se constituie prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conformitate cu Formularul nr.10.- in cazul constituirii prin virament bancar, se va utiliza contul: RO71TREZ7055005XXX002844 deschis la Trezoreria Sector 5, Cod fiscal: 12558583.;
- in numerar prin depunere la casieria unitatii din str. Al. Beldiman nr. 2, sector 5, Bucuresti.Ofertele care nu sunt insotite de gar. de part. in cuantumul, forma si avand perioada de valab. solicitate, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Gar. de part. va fi depusa in original.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria I.M.M., reducerea de 50% se va aplica doar daca acesta face dovada incadrarii in aceasta categorie. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria I.M.M. va fi completata cf. modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea nr.346/2004.Gar. de part. poate fi executata de catre A.C. in conformitate cu prevederile legale in vigoare in domeniul achizitiilor publice, iar eliberarea acesteia se va face in conformitate cu prevederile art.88 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care ofertantul va depune contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa ca nefondata, AC va retine contestatorului gar. de part. pentru loturile II (2684 lei)si III (1532 lei), conform prevederilor art. 278^1 alin.(1) lit.?a? din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara T.V.A., conform prevederilor art.89 alin.(2) din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executie se vaconstitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ce va prevede daca plata se va face conditionat/neconditionat si va fi irevocabila, conform Formularului nr.12 sau prin depunere in numerar la casieria unitatii, conform prevederilor art. 90 alin.(1) si alin.(2) din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr. 1, care va fi depus in original.Cerinta nr. 2: Declaratie privind eligibilitateaOperatorul economic trebuie sa completeze Formularulnr. 2, care va fi depus in original.Cerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr. 34/20061. Completare Formularul nr. 3 care va fi depus in original.2. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Din certificat trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);3. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent. Din certificat trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (in original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Cerinta nr. 4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G.nr. 34/2006Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze o declaratie pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006referitoare la evitarea conflictului de interese. Se completeaza Formularul nr. 11 (in original). Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Gelu Oltean ? Director general, Marius Linul ? Director general adjunct, Arthur Gabriel Zelinschi ? Contabil sef, Gabriel Pavel- Serviciul Juridic, Paul Badoi ? Logistica si Bogdan Geartu - Achizitii.Bugetul autoritatii contractante este aprobat de secretarul general al M.A.I. ? Stoica IonCerinta nr. 5: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Ofertantul va completa Formularulnr. 4 (in original).ATENTIE: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si la art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Cerinta nr. 1: Pentru persoane juridice/fizice romane se solicita Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiului National al Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate / administratori si ca societatea are ca obiect de activitate comertul/vanzarea produselor care constituie obiectul prezentei proceduri de atribuire.Cerinte obligatorii: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalent, eliberat cu cel mult 60 de zile inainte de data depunerii ofertei.Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.ATENTIE: Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. Nu se vor folosi prescurtari.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatiigenerale-Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 5, care va fi prezentat in original. Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Nota: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa completeze Formularulnr. 6, care va fi prezentat in original. Daca exista incertitudini referitoare la capacitatea tehnica a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.NOTA: In situatia in care capacitatea economica si financiara, respectiv tehnica si/sau profesionala este sustinuta de o alta persoana, atunci ofertantul va dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, in baza prevederilor art.186 si art.190 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Standarde de asigurare a calitatii. Sistem de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent, emis de un organism abilitat in domeniu, care sa fie in termen de valabilitate. In cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii.Se va prezenta certificatul privind sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare, cu exceptia celor care prezinta raportul de audit finalizat din care rezulta ca vor primi certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 08:45