Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,Consumabile imprimante; Produse de papetarie si consumabile de birou.??


Detaliu pentru invitatia numarul 278243
Autoritate contractanta
UNIVERSITATEA MARITIMA DIN CONSTANTA
Cod de identificare fiscala: 2747321
Adresa: str. Mircea cel Batran nr. 104 cod postal 900663, Constanta
Telefon: 0241/664740
Fax: 0241/617260
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: , ,Consumabile imprimante; Produse de papetarie si consumabile de birou.??
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: LOTI: Consumabile imprimante- in conformitate cu Caietul de sarcini-Anexa 1;LOT II: Produse de papetarie si consumabile de birou- in conformitate cu Caietul de sarcini-Anexa 1.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 10.02.2011 15:51
Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea Maritima din Constanta, Str.Mircea cel Batran nr.104, Constanta-RECTORAT
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Maritima din Constanta, Str.Mircea cel Batrannr.104, Constanta-SALA DE CONSILIU-etajul 7.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 37, 800 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Situatia personala a candidatului/ ofertantului: Declaratie conf.art.180-OUG34/2006; Declaratie privind neîncadrarea în sit. prevazute la art.181-OUG34/2006; Certf. de atestare fiscala de la ANAF; Certif. de atestare fiscala- impozitele si taxele locale; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certif. de part. la licitatie cu oferta indep; Împuternicire notariala privind autoriz. semnaturii ofertei si contr.; Cazier judiciar; Decl.IMM.2.Capacit. de exercitare a activ. profesionale: Certif.de înreg. fiscala; Certificat constatator eliberat de ORC.3.Sit. economico-financiara: Fisa inf. generale; Bilantul contabil-an precedent.4.Capacit. tehnica si/sau profesionala: În cazul in care se invoca si sustinerea acordata se solicita angajament ferm al persoanei respective, încheiat în forma autentica; Lista a principalelor livrari în ultimii 3 ani; Exp. similara; Informatii personal de speciale; ISO 9001/2001 sau echivalent; Decl.subcontractanti; Acord de asociere.
Documentatia de atribuire este accesibila în SEAP începând cu data publicarii si electronic prin solicitare la adresa autoritatii contractante: [email protected]
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer