Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSUMABILE MEDICALE


Detaliu pentru invitatia numarul 332192
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE NEFROLOGIE "DR. CAROL DAVILA"
Numar invitatie: 332192/23.07.2012
Denumire contract: CONSUMABILE MEDICALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE NEFROLOGIE "DR. CAROL DAVILA"Cod fiscal: 4382469, Adresa: CALEA GRIVITEI, NR.4, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021/318.91.84. INT 159, Fax: 021/318.91.97.
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA GRIVITEI, NR.4, SECTOR 1, BUCURESTI, CORP A, ETAJ 4, REGISTRATURA, Bucuresti, Romania, cod postal: 010731, telefon: +4 021/3189197, fax: +4 021/3189197, persoana de contact: EMILIA TATAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC DE NEFROLOGIE "DR.CAROL DAVILA", CALEA GRIVITEI NR.4, SECTOR 1, CORP A, ETAJ 4, SALA DE CONSILIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSUMABILE MEDICALE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie consumabile medicale
II.1.6) CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 147, 439.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de LOT 1:215, LOT 2:41.86, LOT 3:33, LOT 4:14, LOT 5:7, LOT 6:24, LOT7:12, LOT 8:163.2, LOT9:146.4, LOT 10:148.8, LOT11:186, LOT 12:28, LOT 13:240, LOT 14:57, LOT 15:56, LOT 16:42, LOT 17:84, LOT 18:176, LOT 19:232, LOT 20:46.64, LOT 21:43.1, LOT 22:198, LOT 23:237, LOT 24:296, LOT 25:100, LOT 26:121.8 si se constituie conform art. 43^1, alin (2) din OUG 34/2006 si se retine in masura in care CNSC respinge o eventuala contestatie potrivit art. 278^1, alin (1), lit b);Garantia se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care se prezinta in original Formular Nr. 8 Pentru societatile care fac dovada unei intreprinderi mici si mijlocii, garantia de participare este de 50% . Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu valabilitatea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare si se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, op in contul RO50TREZ7015006XXX010113 deschis la Trezoreria Sector 1
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 - Declaratie privind eligibilitatea Formular nr. 1 din sectiunea FormulareCerinta nr 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Formular nr 2 din sectiunea FormulareCerinta nr.3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr 3. din sectiunea ForumlareCerinta nr.4- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 Formular nr 4Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager ? Prof. Dr. Mircea PenescuDir. Financiar contabil ? Ec. Stefan PetreJurist ? Pana MarianaCISACAP ? Monica IliescuCerinta nr.5 - Declaratie privind respectarea Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular nr. 5Cerinta nr.6 - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat.Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. *Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinta nr.7- Certificat privind plata taxelor si a impozitelorNote: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. 1-Certificat constatator. In cazul in care Certificatul constatator este prezentat in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul , solicitam ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire, de a prezenta conformitatea certificatului in original /copie legalizata.2.Autorizatie de punere pe piata valabila la data depunerii ofertelor3.Autorizatie de distributie angro emisa de Ministerul Sanatatii - Agentia Nationala a Medicamentului in termen de valabilitate -titlul XVII - Medicamentul, Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanantatii, cu modificarile si completarile ulterioare -Ordinul nr.1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 4.Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 5.Informatii privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani6.Experienta similaraSE VOR PREZENTA MOSTRE PENTRU PRODUSELE OFERTATE PANA LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR. MOSTRELE VOR FI ETICHETATE (LOTUL OFERTAT SI DENUMIREA PRODUSULUI). NEPREZENTAREA MOSTRELOR ATRAGE DESCALIFICAREA OFERTANTULUI. 7.Sistem de management al calitatii certificat ISO sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.07.2012 16:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer